Susanna Griso i Joaquín Güell, dos divorciats d’or

 

Susanna Griso i Carles Torras es van separar a la fi de 2020 després de 23 anys casats. Des de llavors, la presentadora de ‘Espejo Público’ no ha perdut el somriure ni un sol moment i ha mostrat la seua millor cara enfront de la premsa quan li preguntava per la seua situació sentimental. 

Este dimecres, la periodista va tornar a la portada de la revista Hola! amb unes fotografies que demostren l’amistat especial que ha entaulat amb Joaquín Güell, empresari i exmarit de Cayetana Álvarez de Toledo.

Les imatges reflecteixen la bona sintonia que hi ha entre ells i, qui sap, potser una complicitat més especial.

Com és habitual, Susanna Griso es va mostrar d’allò més discreta quan els reporters li van preguntar per les imatges al costat de Güell. Sense poder parar de riure, la presentadora va exclamar un sonor «quin horror, per favor!», en veure’s envoltada de cambres. Quan li van esmentar el nom de l’empresari que sale en les fotos al seu costat, va assegurar rotunda i divertida: «Res, no tinc res a dir, no diré res«.

Atònita, Susanna va optar per guardar silenci i no contestar a cap de les preguntes. En veure el cotxe que l’esperava al carrer, es va deslliurar de la premsa. D’esta manera, es desconeix si la presentadora de televisió ha refet la seua vida sentimental o simplement es tracta d’un amic amb el qual li agrada passar el temps.

Fonts pròximes a la parella asseguren a ABC que tots dos comparteixen amics en comú i que van ser enxampats en un d’aqueixos plans conjunts. De moment no volen parlar d’alguna cosa més entre ells a pesar que conten que hi ha molta afinitat i tots dos divorciats comparteixen moltes aficions. Griso ha arrancat la temporada -després de passar l’estiu amb amics i família- batent rècords d’audiència.

Güell famós financer i hereu d’una de les grans fortunes catalanes diuen que és un home molt culte i divertit. I encara que s’ha deixat veure amb la vídua Xandra Falcó, diuen que són només amics. Tot apunta al fet que podríem estar davant el romanç de l’hivern. I és que són dos atractius divorciats d’or.

Quan van començar els rumors sobre una possible relació, la presentadora d’Antena 3 va assegurar a ‘Vanitatis’ que només hi ha una bona amistat entre ells. El seu entorn assegura que tenen un projecte en comú entre mans del qual no es coneixen detalls. «El que em faltava. Som només amics. Tenim moltes amistats en comú. Pobre Joaco! Cada dia li pengen una núvia diferent!».

 

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.