Susanna Griso i Joaquín Güell, dos divorciats d’or

 

Susanna Griso i Carles Torras es van separar a la fi de 2020 després de 23 anys casats. Des de llavors, la presentadora de ‘Espejo Público’ no ha perdut el somriure ni un sol moment i ha mostrat la seua millor cara enfront de la premsa quan li preguntava per la seua situació sentimental. 

Este dimecres, la periodista va tornar a la portada de la revista Hola! amb unes fotografies que demostren l’amistat especial que ha entaulat amb Joaquín Güell, empresari i exmarit de Cayetana Álvarez de Toledo.

Les imatges reflecteixen la bona sintonia que hi ha entre ells i, qui sap, potser una complicitat més especial.

Com és habitual, Susanna Griso es va mostrar d’allò més discreta quan els reporters li van preguntar per les imatges al costat de Güell. Sense poder parar de riure, la presentadora va exclamar un sonor “quin horror, per favor!”, en veure’s envoltada de cambres. Quan li van esmentar el nom de l’empresari que sale en les fotos al seu costat, va assegurar rotunda i divertida: “Res, no tinc res a dir, no diré res“.

Atònita, Susanna va optar per guardar silenci i no contestar a cap de les preguntes. En veure el cotxe que l’esperava al carrer, es va deslliurar de la premsa. D’esta manera, es desconeix si la presentadora de televisió ha refet la seua vida sentimental o simplement es tracta d’un amic amb el qual li agrada passar el temps.

Fonts pròximes a la parella asseguren a ABC que tots dos comparteixen amics en comú i que van ser enxampats en un d’aqueixos plans conjunts. De moment no volen parlar d’alguna cosa més entre ells a pesar que conten que hi ha molta afinitat i tots dos divorciats comparteixen moltes aficions. Griso ha arrancat la temporada -després de passar l’estiu amb amics i família- batent rècords d’audiència.

Güell famós financer i hereu d’una de les grans fortunes catalanes diuen que és un home molt culte i divertit. I encara que s’ha deixat veure amb la vídua Xandra Falcó, diuen que són només amics. Tot apunta al fet que podríem estar davant el romanç de l’hivern. I és que són dos atractius divorciats d’or.

Quan van començar els rumors sobre una possible relació, la presentadora d’Antena 3 va assegurar a ‘Vanitatis’ que només hi ha una bona amistat entre ells. El seu entorn assegura que tenen un projecte en comú entre mans del qual no es coneixen detalls. “El que em faltava. Som només amics. Tenim moltes amistats en comú. Pobre Joaco! Cada dia li pengen una núvia diferent!”.

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.