Susanna Griso i Joaquín Güell, dos divorciats d’or

 

Susanna Griso i Carles Torras es van separar a la fi de 2020 després de 23 anys casats. Des de llavors, la presentadora de ‘Espejo Público’ no ha perdut el somriure ni un sol moment i ha mostrat la seua millor cara enfront de la premsa quan li preguntava per la seua situació sentimental. 

Este dimecres, la periodista va tornar a la portada de la revista Hola! amb unes fotografies que demostren l’amistat especial que ha entaulat amb Joaquín Güell, empresari i exmarit de Cayetana Álvarez de Toledo.

Les imatges reflecteixen la bona sintonia que hi ha entre ells i, qui sap, potser una complicitat més especial.

Com és habitual, Susanna Griso es va mostrar d’allò més discreta quan els reporters li van preguntar per les imatges al costat de Güell. Sense poder parar de riure, la presentadora va exclamar un sonor «quin horror, per favor!», en veure’s envoltada de cambres. Quan li van esmentar el nom de l’empresari que sale en les fotos al seu costat, va assegurar rotunda i divertida: «Res, no tinc res a dir, no diré res«.

Atònita, Susanna va optar per guardar silenci i no contestar a cap de les preguntes. En veure el cotxe que l’esperava al carrer, es va deslliurar de la premsa. D’esta manera, es desconeix si la presentadora de televisió ha refet la seua vida sentimental o simplement es tracta d’un amic amb el qual li agrada passar el temps.

Fonts pròximes a la parella asseguren a ABC que tots dos comparteixen amics en comú i que van ser enxampats en un d’aqueixos plans conjunts. De moment no volen parlar d’alguna cosa més entre ells a pesar que conten que hi ha molta afinitat i tots dos divorciats comparteixen moltes aficions. Griso ha arrancat la temporada -després de passar l’estiu amb amics i família- batent rècords d’audiència.

Güell famós financer i hereu d’una de les grans fortunes catalanes diuen que és un home molt culte i divertit. I encara que s’ha deixat veure amb la vídua Xandra Falcó, diuen que són només amics. Tot apunta al fet que podríem estar davant el romanç de l’hivern. I és que són dos atractius divorciats d’or.

Quan van començar els rumors sobre una possible relació, la presentadora d’Antena 3 va assegurar a ‘Vanitatis’ que només hi ha una bona amistat entre ells. El seu entorn assegura que tenen un projecte en comú entre mans del qual no es coneixen detalls. «El que em faltava. Som només amics. Tenim moltes amistats en comú. Pobre Joaco! Cada dia li pengen una núvia diferent!».

 

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.