Susanna Griso i Joaquín Güell, dos divorciats d’or

 

Susanna Griso i Carles Torras es van separar a la fi de 2020 després de 23 anys casats. Des de llavors, la presentadora de ‘Espejo Público’ no ha perdut el somriure ni un sol moment i ha mostrat la seua millor cara enfront de la premsa quan li preguntava per la seua situació sentimental. 

Este dimecres, la periodista va tornar a la portada de la revista Hola! amb unes fotografies que demostren l’amistat especial que ha entaulat amb Joaquín Güell, empresari i exmarit de Cayetana Álvarez de Toledo.

Les imatges reflecteixen la bona sintonia que hi ha entre ells i, qui sap, potser una complicitat més especial.

Com és habitual, Susanna Griso es va mostrar d’allò més discreta quan els reporters li van preguntar per les imatges al costat de Güell. Sense poder parar de riure, la presentadora va exclamar un sonor «quin horror, per favor!», en veure’s envoltada de cambres. Quan li van esmentar el nom de l’empresari que sale en les fotos al seu costat, va assegurar rotunda i divertida: «Res, no tinc res a dir, no diré res«.

Atònita, Susanna va optar per guardar silenci i no contestar a cap de les preguntes. En veure el cotxe que l’esperava al carrer, es va deslliurar de la premsa. D’esta manera, es desconeix si la presentadora de televisió ha refet la seua vida sentimental o simplement es tracta d’un amic amb el qual li agrada passar el temps.

Fonts pròximes a la parella asseguren a ABC que tots dos comparteixen amics en comú i que van ser enxampats en un d’aqueixos plans conjunts. De moment no volen parlar d’alguna cosa més entre ells a pesar que conten que hi ha molta afinitat i tots dos divorciats comparteixen moltes aficions. Griso ha arrancat la temporada -després de passar l’estiu amb amics i família- batent rècords d’audiència.

Güell famós financer i hereu d’una de les grans fortunes catalanes diuen que és un home molt culte i divertit. I encara que s’ha deixat veure amb la vídua Xandra Falcó, diuen que són només amics. Tot apunta al fet que podríem estar davant el romanç de l’hivern. I és que són dos atractius divorciats d’or.

Quan van començar els rumors sobre una possible relació, la presentadora d’Antena 3 va assegurar a ‘Vanitatis’ que només hi ha una bona amistat entre ells. El seu entorn assegura que tenen un projecte en comú entre mans del qual no es coneixen detalls. «El que em faltava. Som només amics. Tenim moltes amistats en comú. Pobre Joaco! Cada dia li pengen una núvia diferent!».

 

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU