Tamara Falcó, una dissenyadora que s’ha plantejat ser monja

Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera

 

Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no l’importi saber d’ella.

 

Ara, Tamara ha decidit formar part dels concursants de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ i, com no podia ser d’una altra manera, en el primer programa ja ha donat molt a parlar. Però més enllà de la seva faceta com a filla de la Preysler, Falcó té molts aspectes i cops amagats que la gent desconeix i que, encara més, la fan una noia especial i diferent.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

Una gran religiosa i un perill al volant

En alguna ocasió ja ha manifestat públicament que és molt religiosa, ara bé, pocs saben que duu un vaporitzador a la bossa de mà amb aigua beneita. En relació a la seva intensa fe, la verge preferida de Falcó és la de Medjugorje i la seva gossa es diu Jacinta en honor a la pastora de la verge de Fàtima. Cal recordar que, tal com ella va explicar en una ocasió al programa ‘Hay una cosa que te quiero decir’, aquesta fe li ve per part de la seva àvia materna i ha estat amb ella amb qui ha descobert una de les seves vocacions a la vida. De fet, Falcó ha assegurat en més d’una ocasió haver sentit la trucada de Déu i s’ha plantejat ser monja.

 

Això no obstant, de moment desenvolupa la seva carrera professional com a dissenyadora de moda. En aquest sentit, Falcó ha creat la marca de roba TFP, roba que no es pot posar la seva mare, ja que segons ella està molt prima i no fabriquen talles XS. Altres aspectes de la seva vida íntima és l’estreta relació que manté amb el personal de servei que treballa a casa de la seva mare i alguns ensurts que ha tingut amb el cotxe en ple centre de Madrid, on va topar contra un establiment Starbucks i unes jardineres d’una important avinguda de la capital.

Isabel Preysler i la seva filla Tamara Falcó posant

Tamara és la única filla que encara viu amb la seva mare, Isabel Preysler | Cedida

 

 

Contrària a la independència de Catalunya

Per la seva part més política, els polítics preferits de la Falcó són Albert Rivera i Pablo Casado i s’ha mostrat obertament contrària a la independència de Catalunya, ja que segons el seu parer «Espanya és una i no pot ser fracturada». No hi ha dubte que Falcó és un personatge que dóna molt a parlar i que segur que el seu pas per Masterchef no deixarà indiferent a ningú.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.