Tamara Falcó, una dissenyadora que s’ha plantejat ser monja

Ejemplo de shortcode con estilo
Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera   Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no […]

Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera

 

Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no l’importi saber d’ella.

 

Ara, Tamara ha decidit formar part dels concursants de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ i, com no podia ser d’una altra manera, en el primer programa ja ha donat molt a parlar. Però més enllà de la seva faceta com a filla de la Preysler, Falcó té molts aspectes i cops amagats que la gent desconeix i que, encara més, la fan una noia especial i diferent.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

Una gran religiosa i un perill al volant

En alguna ocasió ja ha manifestat públicament que és molt religiosa, ara bé, pocs saben que duu un vaporitzador a la bossa de mà amb aigua beneita. En relació a la seva intensa fe, la verge preferida de Falcó és la de Medjugorje i la seva gossa es diu Jacinta en honor a la pastora de la verge de Fàtima. Cal recordar que, tal com ella va explicar en una ocasió al programa ‘Hay una cosa que te quiero decir’, aquesta fe li ve per part de la seva àvia materna i ha estat amb ella amb qui ha descobert una de les seves vocacions a la vida. De fet, Falcó ha assegurat en més d’una ocasió haver sentit la trucada de Déu i s’ha plantejat ser monja.

 

Això no obstant, de moment desenvolupa la seva carrera professional com a dissenyadora de moda. En aquest sentit, Falcó ha creat la marca de roba TFP, roba que no es pot posar la seva mare, ja que segons ella està molt prima i no fabriquen talles XS. Altres aspectes de la seva vida íntima és l’estreta relació que manté amb el personal de servei que treballa a casa de la seva mare i alguns ensurts que ha tingut amb el cotxe en ple centre de Madrid, on va topar contra un establiment Starbucks i unes jardineres d’una important avinguda de la capital.

Isabel Preysler i la seva filla Tamara Falcó posant

Tamara és la única filla que encara viu amb la seva mare, Isabel Preysler | Cedida

 

 

Contrària a la independència de Catalunya

Per la seva part més política, els polítics preferits de la Falcó són Albert Rivera i Pablo Casado i s’ha mostrat obertament contrària a la independència de Catalunya, ja que segons el seu parer «Espanya és una i no pot ser fracturada». No hi ha dubte que Falcó és un personatge que dóna molt a parlar i que segur que el seu pas per Masterchef no deixarà indiferent a ningú.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.