Tamara Falcó, una dissenyadora que s’ha plantejat ser monja

Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera

 

Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no l’importi saber d’ella.

 

Ara, Tamara ha decidit formar part dels concursants de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ i, com no podia ser d’una altra manera, en el primer programa ja ha donat molt a parlar. Però més enllà de la seva faceta com a filla de la Preysler, Falcó té molts aspectes i cops amagats que la gent desconeix i que, encara més, la fan una noia especial i diferent.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

Una gran religiosa i un perill al volant

En alguna ocasió ja ha manifestat públicament que és molt religiosa, ara bé, pocs saben que duu un vaporitzador a la bossa de mà amb aigua beneita. En relació a la seva intensa fe, la verge preferida de Falcó és la de Medjugorje i la seva gossa es diu Jacinta en honor a la pastora de la verge de Fàtima. Cal recordar que, tal com ella va explicar en una ocasió al programa ‘Hay una cosa que te quiero decir’, aquesta fe li ve per part de la seva àvia materna i ha estat amb ella amb qui ha descobert una de les seves vocacions a la vida. De fet, Falcó ha assegurat en més d’una ocasió haver sentit la trucada de Déu i s’ha plantejat ser monja.

 

Això no obstant, de moment desenvolupa la seva carrera professional com a dissenyadora de moda. En aquest sentit, Falcó ha creat la marca de roba TFP, roba que no es pot posar la seva mare, ja que segons ella està molt prima i no fabriquen talles XS. Altres aspectes de la seva vida íntima és l’estreta relació que manté amb el personal de servei que treballa a casa de la seva mare i alguns ensurts que ha tingut amb el cotxe en ple centre de Madrid, on va topar contra un establiment Starbucks i unes jardineres d’una important avinguda de la capital.

Isabel Preysler i la seva filla Tamara Falcó posant

Tamara és la única filla que encara viu amb la seva mare, Isabel Preysler | Cedida

 

 

Contrària a la independència de Catalunya

Per la seva part més política, els polítics preferits de la Falcó són Albert Rivera i Pablo Casado i s’ha mostrat obertament contrària a la independència de Catalunya, ja que segons el seu parer «Espanya és una i no pot ser fracturada». No hi ha dubte que Falcó és un personatge que dóna molt a parlar i que segur que el seu pas per Masterchef no deixarà indiferent a ningú.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.

El Globe de Londres es rendeix al flamenc amb una Shakesperare valenciana

El Shakespeare's Globe de Londres ha estrenat una versió flamenca de 'Trabajos de amor perdidos', dirigida per Indiana Lown-Collins, criada a Pinoso, amb un elenc on brillen diversos artistes espanyols. La proposta fusiona vers isabelí, cante i ball en una producció que ha entusiasmat el públic als primers passes.

Nou conveni del calcer fins 2029 amb pujades salarials i més drets laborals

El sector del calcer ha tancat un conveni col·lectiu per al període 2026-2029 amb pujades salarials anuals, reducció de jornada i nous avanços en igualtat i protecció de les persones treballadores.

València neteja les platges del sud de restes carbonitzades arrossegades per la mar

L'Ajuntament de València ha iniciat la retirada de restes carbonitzades aparegudes esta matinada a les platges del sud, probablement arrossegades per corrents marines des de zones d'incendis pròximes.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar citar de nou l’alcaldessa de València

La jutgessa que investiga la DANA a València ha desestimat una nova petició per a citar com a testimoni l’alcaldessa María José Catalá, en considerar que les proves sol·licitades no guarden relació directa amb els morts de La Torre.

L’alcaldessa de Godelleta admet que no va saber la gravetat de la DANA fins les 20.15 hores

Amparo Pardo ha declarat com a testimoni que no va ser conscient de la situació de la DANA del 29 d’octubre fins que la Policia Local la va anar a buscar a les 20.15 hores, després d’haver passat el dia sense cobertura ni llum a casa.

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.
FILMOTECA D'ESTIU