23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Tamara Falcó, una dissenyadora que s’ha plantejat ser monja

Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera

 

Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no l’importi saber d’ella.

 

Ara, Tamara ha decidit formar part dels concursants de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ i, com no podia ser d’una altra manera, en el primer programa ja ha donat molt a parlar. Però més enllà de la seva faceta com a filla de la Preysler, Falcó té molts aspectes i cops amagats que la gent desconeix i que, encara més, la fan una noia especial i diferent.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

Una gran religiosa i un perill al volant

En alguna ocasió ja ha manifestat públicament que és molt religiosa, ara bé, pocs saben que duu un vaporitzador a la bossa de mà amb aigua beneita. En relació a la seva intensa fe, la verge preferida de Falcó és la de Medjugorje i la seva gossa es diu Jacinta en honor a la pastora de la verge de Fàtima. Cal recordar que, tal com ella va explicar en una ocasió al programa ‘Hay una cosa que te quiero decir’, aquesta fe li ve per part de la seva àvia materna i ha estat amb ella amb qui ha descobert una de les seves vocacions a la vida. De fet, Falcó ha assegurat en més d’una ocasió haver sentit la trucada de Déu i s’ha plantejat ser monja.

 

Això no obstant, de moment desenvolupa la seva carrera professional com a dissenyadora de moda. En aquest sentit, Falcó ha creat la marca de roba TFP, roba que no es pot posar la seva mare, ja que segons ella està molt prima i no fabriquen talles XS. Altres aspectes de la seva vida íntima és l’estreta relació que manté amb el personal de servei que treballa a casa de la seva mare i alguns ensurts que ha tingut amb el cotxe en ple centre de Madrid, on va topar contra un establiment Starbucks i unes jardineres d’una important avinguda de la capital.

Isabel Preysler i la seva filla Tamara Falcó posant

Tamara és la única filla que encara viu amb la seva mare, Isabel Preysler | Cedida

 

 

Contrària a la independència de Catalunya

Per la seva part més política, els polítics preferits de la Falcó són Albert Rivera i Pablo Casado i s’ha mostrat obertament contrària a la independència de Catalunya, ja que segons el seu parer «Espanya és una i no pot ser fracturada». No hi ha dubte que Falcó és un personatge que dóna molt a parlar i que segur que el seu pas per Masterchef no deixarà indiferent a ningú.

 

També et poden interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.