Tamara Falcó, una dissenyadora que s’ha plantejat ser monja

Tamara Falcó participa a ‘Masterchef Celebrity’ | La Coctelera

 

Tamara Falcó pot tenir molts adjectius, però si hi ha un concepte que la defineix per excel·lència és la seva capacitat de captivar al públic. La filla d’Isabel Preysler ve d’una família evidentment adinerada, però desprèn una picardia natural que fa que el públic l’estimi o, com a mínim, no l’importi saber d’ella.

 

Ara, Tamara ha decidit formar part dels concursants de la nova edició de ‘Masterchef Celebrity’ i, com no podia ser d’una altra manera, en el primer programa ja ha donat molt a parlar. Però més enllà de la seva faceta com a filla de la Preysler, Falcó té molts aspectes i cops amagats que la gent desconeix i que, encara més, la fan una noia especial i diferent.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

Una gran religiosa i un perill al volant

En alguna ocasió ja ha manifestat públicament que és molt religiosa, ara bé, pocs saben que duu un vaporitzador a la bossa de mà amb aigua beneita. En relació a la seva intensa fe, la verge preferida de Falcó és la de Medjugorje i la seva gossa es diu Jacinta en honor a la pastora de la verge de Fàtima. Cal recordar que, tal com ella va explicar en una ocasió al programa ‘Hay una cosa que te quiero decir’, aquesta fe li ve per part de la seva àvia materna i ha estat amb ella amb qui ha descobert una de les seves vocacions a la vida. De fet, Falcó ha assegurat en més d’una ocasió haver sentit la trucada de Déu i s’ha plantejat ser monja.

 

Això no obstant, de moment desenvolupa la seva carrera professional com a dissenyadora de moda. En aquest sentit, Falcó ha creat la marca de roba TFP, roba que no es pot posar la seva mare, ja que segons ella està molt prima i no fabriquen talles XS. Altres aspectes de la seva vida íntima és l’estreta relació que manté amb el personal de servei que treballa a casa de la seva mare i alguns ensurts que ha tingut amb el cotxe en ple centre de Madrid, on va topar contra un establiment Starbucks i unes jardineres d’una important avinguda de la capital.

Isabel Preysler i la seva filla Tamara Falcó posant

Tamara és la única filla que encara viu amb la seva mare, Isabel Preysler | Cedida

 

 

Contrària a la independència de Catalunya

Per la seva part més política, els polítics preferits de la Falcó són Albert Rivera i Pablo Casado i s’ha mostrat obertament contrària a la independència de Catalunya, ja que segons el seu parer «Espanya és una i no pot ser fracturada». No hi ha dubte que Falcó és un personatge que dóna molt a parlar i que segur que el seu pas per Masterchef no deixarà indiferent a ningú.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.