Tamara Gorro i Ezequiel Garay trenquen després de 12 anys de matrimoni

 

Una de les parelles mediàtiques més sòlides dels últims anys ha sigut la formada pel futbolista Ezequiel Garay i la influencer Tamara Gorro. El matrimoni entre tots dos havia arribat als 12 anys de duració, però aquest 2022 comença amb novetats.

Sense poder contindre les llàgrimes, Tamara Gorro anunciava a través del seu compte d’Instagram que la seua relació amb Ezequiel Garay havia arribat al final. La model, que en els últims temps havia confessat no estar en el seu millor estat anímic: «Ezequiel i jo ens prendrem un temps com a parella, com a matrimoni, ens separarem que no a divorciar. Considerem que hem actuat d’una manera molt adulta, o almenys exemplar per a nosaltres i per als nostres fills».

 

 

La parella porta diversos mesos separada i, encara que tots dos han intentat mantindre-ho en secret per a protegir els dos fills que tenen en comú, la decisió de fer-ho públic va ser presa fa uns dies quan van planejar vides en cases separades: «Evidentment es procedirà a fer passos i això implica que ell i jo hàgem d’estar en diferents cases».

Fonts pròximes a la parella asseguren que no hi ha hagut terceres persones i que la convivència els ha passat factura després de dotze anys de relació. En la xarrada amb la seua família virtual, Tamara també ha confessat que amb aquest cessament temporal de la convivència es pretén «parar a temps amb l’esperança de tornar a recuperar i d’acabar la vida junts com sempre hem volgut». Temps al temps.

 

“T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”

 

No és un adeu, és un fins ara”, escriu el futbolista en stories del seu perfil d’Instagram. És més, Garay fa tota una declaració d’amor: “T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”.

Gràcies per aquests dotze anys meravellosos”, acaba dient Ezequiel i és que, després de dos anys de festeig, la parella es va casar en 2012 i junts han tingut dos fills, Shaila i Antonio. Sens dubte, ha sigut una etapa repleta d’amor i felicitat que tots dos ens han mostrat.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.