10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Tamara Gorro i Ezequiel Garay trenquen després de 12 anys de matrimoni

 

Una de les parelles mediàtiques més sòlides dels últims anys ha sigut la formada pel futbolista Ezequiel Garay i la influencer Tamara Gorro. El matrimoni entre tots dos havia arribat als 12 anys de duració, però aquest 2022 comença amb novetats.

Sense poder contindre les llàgrimes, Tamara Gorro anunciava a través del seu compte d’Instagram que la seua relació amb Ezequiel Garay havia arribat al final. La model, que en els últims temps havia confessat no estar en el seu millor estat anímic: «Ezequiel i jo ens prendrem un temps com a parella, com a matrimoni, ens separarem que no a divorciar. Considerem que hem actuat d’una manera molt adulta, o almenys exemplar per a nosaltres i per als nostres fills».

 

 

La parella porta diversos mesos separada i, encara que tots dos han intentat mantindre-ho en secret per a protegir els dos fills que tenen en comú, la decisió de fer-ho públic va ser presa fa uns dies quan van planejar vides en cases separades: «Evidentment es procedirà a fer passos i això implica que ell i jo hàgem d’estar en diferents cases».

Fonts pròximes a la parella asseguren que no hi ha hagut terceres persones i que la convivència els ha passat factura després de dotze anys de relació. En la xarrada amb la seua família virtual, Tamara també ha confessat que amb aquest cessament temporal de la convivència es pretén «parar a temps amb l’esperança de tornar a recuperar i d’acabar la vida junts com sempre hem volgut». Temps al temps.

 

“T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”

 

No és un adeu, és un fins ara”, escriu el futbolista en stories del seu perfil d’Instagram. És més, Garay fa tota una declaració d’amor: “T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”.

Gràcies per aquests dotze anys meravellosos”, acaba dient Ezequiel i és que, després de dos anys de festeig, la parella es va casar en 2012 i junts han tingut dos fills, Shaila i Antonio. Sens dubte, ha sigut una etapa repleta d’amor i felicitat que tots dos ens han mostrat.
 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.