Tamara Gorro i Ezequiel Garay trenquen després de 12 anys de matrimoni

 

Una de les parelles mediàtiques més sòlides dels últims anys ha sigut la formada pel futbolista Ezequiel Garay i la influencer Tamara Gorro. El matrimoni entre tots dos havia arribat als 12 anys de duració, però aquest 2022 comença amb novetats.

Sense poder contindre les llàgrimes, Tamara Gorro anunciava a través del seu compte d’Instagram que la seua relació amb Ezequiel Garay havia arribat al final. La model, que en els últims temps havia confessat no estar en el seu millor estat anímic: «Ezequiel i jo ens prendrem un temps com a parella, com a matrimoni, ens separarem que no a divorciar. Considerem que hem actuat d’una manera molt adulta, o almenys exemplar per a nosaltres i per als nostres fills».

 

 

La parella porta diversos mesos separada i, encara que tots dos han intentat mantindre-ho en secret per a protegir els dos fills que tenen en comú, la decisió de fer-ho públic va ser presa fa uns dies quan van planejar vides en cases separades: «Evidentment es procedirà a fer passos i això implica que ell i jo hàgem d’estar en diferents cases».

Fonts pròximes a la parella asseguren que no hi ha hagut terceres persones i que la convivència els ha passat factura després de dotze anys de relació. En la xarrada amb la seua família virtual, Tamara també ha confessat que amb aquest cessament temporal de la convivència es pretén «parar a temps amb l’esperança de tornar a recuperar i d’acabar la vida junts com sempre hem volgut». Temps al temps.

 

“T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”

 

No és un adeu, és un fins ara”, escriu el futbolista en stories del seu perfil d’Instagram. És més, Garay fa tota una declaració d’amor: “T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”.

Gràcies per aquests dotze anys meravellosos”, acaba dient Ezequiel i és que, després de dos anys de festeig, la parella es va casar en 2012 i junts han tingut dos fills, Shaila i Antonio. Sens dubte, ha sigut una etapa repleta d’amor i felicitat que tots dos ens han mostrat.
 

Últimes notícies

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.