Tamara Gorro i Ezequiel Garay trenquen després de 12 anys de matrimoni

 

Una de les parelles mediàtiques més sòlides dels últims anys ha sigut la formada pel futbolista Ezequiel Garay i la influencer Tamara Gorro. El matrimoni entre tots dos havia arribat als 12 anys de duració, però aquest 2022 comença amb novetats.

Sense poder contindre les llàgrimes, Tamara Gorro anunciava a través del seu compte d’Instagram que la seua relació amb Ezequiel Garay havia arribat al final. La model, que en els últims temps havia confessat no estar en el seu millor estat anímic: «Ezequiel i jo ens prendrem un temps com a parella, com a matrimoni, ens separarem que no a divorciar. Considerem que hem actuat d’una manera molt adulta, o almenys exemplar per a nosaltres i per als nostres fills».

 

 

La parella porta diversos mesos separada i, encara que tots dos han intentat mantindre-ho en secret per a protegir els dos fills que tenen en comú, la decisió de fer-ho públic va ser presa fa uns dies quan van planejar vides en cases separades: «Evidentment es procedirà a fer passos i això implica que ell i jo hàgem d’estar en diferents cases».

Fonts pròximes a la parella asseguren que no hi ha hagut terceres persones i que la convivència els ha passat factura després de dotze anys de relació. En la xarrada amb la seua família virtual, Tamara també ha confessat que amb aquest cessament temporal de la convivència es pretén «parar a temps amb l’esperança de tornar a recuperar i d’acabar la vida junts com sempre hem volgut». Temps al temps.

 

“T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”

 

No és un adeu, és un fins ara”, escriu el futbolista en stories del seu perfil d’Instagram. És més, Garay fa tota una declaració d’amor: “T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”.

Gràcies per aquests dotze anys meravellosos”, acaba dient Ezequiel i és que, després de dos anys de festeig, la parella es va casar en 2012 i junts han tingut dos fills, Shaila i Antonio. Sens dubte, ha sigut una etapa repleta d’amor i felicitat que tots dos ens han mostrat.
 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.