Tamara Gorro i Ezequiel Garay trenquen després de 12 anys de matrimoni

 

Una de les parelles mediàtiques més sòlides dels últims anys ha sigut la formada pel futbolista Ezequiel Garay i la influencer Tamara Gorro. El matrimoni entre tots dos havia arribat als 12 anys de duració, però aquest 2022 comença amb novetats.

Sense poder contindre les llàgrimes, Tamara Gorro anunciava a través del seu compte d’Instagram que la seua relació amb Ezequiel Garay havia arribat al final. La model, que en els últims temps havia confessat no estar en el seu millor estat anímic: «Ezequiel i jo ens prendrem un temps com a parella, com a matrimoni, ens separarem que no a divorciar. Considerem que hem actuat d’una manera molt adulta, o almenys exemplar per a nosaltres i per als nostres fills».

 

 

La parella porta diversos mesos separada i, encara que tots dos han intentat mantindre-ho en secret per a protegir els dos fills que tenen en comú, la decisió de fer-ho públic va ser presa fa uns dies quan van planejar vides en cases separades: «Evidentment es procedirà a fer passos i això implica que ell i jo hàgem d’estar en diferents cases».

Fonts pròximes a la parella asseguren que no hi ha hagut terceres persones i que la convivència els ha passat factura després de dotze anys de relació. En la xarrada amb la seua família virtual, Tamara també ha confessat que amb aquest cessament temporal de la convivència es pretén «parar a temps amb l’esperança de tornar a recuperar i d’acabar la vida junts com sempre hem volgut». Temps al temps.

 

“T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”

 

No és un adeu, és un fins ara”, escriu el futbolista en stories del seu perfil d’Instagram. És més, Garay fa tota una declaració d’amor: “T’estime i passe el que passe sempre seràs l’amor de la meua vida”.

Gràcies per aquests dotze anys meravellosos”, acaba dient Ezequiel i és que, després de dos anys de festeig, la parella es va casar en 2012 i junts han tingut dos fills, Shaila i Antonio. Sens dubte, ha sigut una etapa repleta d’amor i felicitat que tots dos ens han mostrat.
 

Últimes notícies

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.