Tamara Gorro podria perdre la custòdia de la seua filla Shaila

 

Con que poquito uno puede ser feliz… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

Un dia després que la presentadora Tamara Gorro i el futbolista Ezequiel Garay hagin sigut pares per segona vegada —malgrat totes les complicacions que ha patit Gorro durant el seu embaràs—, l'alegria i la felicitat que s'havia apoderat d'ells podria estar a punt d'acabar-se si finalment es fa efectiva la sentència emesa pel Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH). 

 

Segons publica 'Cotilleos', el Tribunal Europeu ha concedit plena potestat a cadascun dels Estats perquè decideixin si retiren, o no, la custòdia als pares dels fills nascuts mitjançant la gestació subrogada, com és el cas de la filla gran de Gorro i Garay. 

 

 

Shaila va nàixer com a resultat de la coneguda maternitat subrogada o ventre de lloguer, un procés que, malgrat dividir la societat entre els que estan a favor i en contra, cada vegada són més les famílies que recorren a aquesta solució per a poder ser pares. 

 

De fet, altres personalitats conegudes com Carmen Alcayde o Chayo Mohedano, entre altres, també han llogat un ventre de lloguer a Califòrnia —ja que a Espanya la maternitat subrogada està prohibida— convertint-se així en mares.  

 

 

Como dice la canción de Manu Tenorio: que ganas de conocerte… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Una decisió que podria destrossar a Tamara

Així doncs, la decisió d'Estrasburg pot perjudicar seriosament a Tamara, així com a molts altres pares i mares que han optat per aquesta tècnica, com Jaime Cantizano, Miguel Poveda o el recent pare de bessones, Kiko Henández. 

 

Una opció que els ha donat l'alegria i la felicitat de poder ser pares, ja que d'una altra manera no ho hagueren pogut ser —en alguns casos—. Ara, la mateixa decisió, els provoca la por a perdre els seus fills, ja que com que es tracta d'un procés que no està permès a Espanya, es desconeix la conclusió que es podria arribar. 

 

De fet, fa unes setmanes, la mateixa Tamara reconeixia que «la Fiscalia de l'Estat encara pot llervar-me la meua filla. No ho han fet mai, però legalment tenen un any per a fer-ho». 

 

 

Solo pido que estos momentos jamás desaparezcan…#mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.