Tamara Gorro podria perdre la custòdia de la seua filla Shaila

 

Con que poquito uno puede ser feliz… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

Un dia després que la presentadora Tamara Gorro i el futbolista Ezequiel Garay hagin sigut pares per segona vegada —malgrat totes les complicacions que ha patit Gorro durant el seu embaràs—, l'alegria i la felicitat que s'havia apoderat d'ells podria estar a punt d'acabar-se si finalment es fa efectiva la sentència emesa pel Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH). 

 

Segons publica 'Cotilleos', el Tribunal Europeu ha concedit plena potestat a cadascun dels Estats perquè decideixin si retiren, o no, la custòdia als pares dels fills nascuts mitjançant la gestació subrogada, com és el cas de la filla gran de Gorro i Garay. 

 

 

Shaila va nàixer com a resultat de la coneguda maternitat subrogada o ventre de lloguer, un procés que, malgrat dividir la societat entre els que estan a favor i en contra, cada vegada són més les famílies que recorren a aquesta solució per a poder ser pares. 

 

De fet, altres personalitats conegudes com Carmen Alcayde o Chayo Mohedano, entre altres, també han llogat un ventre de lloguer a Califòrnia —ja que a Espanya la maternitat subrogada està prohibida— convertint-se així en mares.  

 

 

Como dice la canción de Manu Tenorio: que ganas de conocerte… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Una decisió que podria destrossar a Tamara

Així doncs, la decisió d'Estrasburg pot perjudicar seriosament a Tamara, així com a molts altres pares i mares que han optat per aquesta tècnica, com Jaime Cantizano, Miguel Poveda o el recent pare de bessones, Kiko Henández. 

 

Una opció que els ha donat l'alegria i la felicitat de poder ser pares, ja que d'una altra manera no ho hagueren pogut ser —en alguns casos—. Ara, la mateixa decisió, els provoca la por a perdre els seus fills, ja que com que es tracta d'un procés que no està permès a Espanya, es desconeix la conclusió que es podria arribar. 

 

De fet, fa unes setmanes, la mateixa Tamara reconeixia que «la Fiscalia de l'Estat encara pot llervar-me la meua filla. No ho han fet mai, però legalment tenen un any per a fer-ho». 

 

 

Solo pido que estos momentos jamás desaparezcan…#mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU