Tamara Gorro podria perdre la custòdia de la seua filla Shaila

 

Con que poquito uno puede ser feliz… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

Un dia després que la presentadora Tamara Gorro i el futbolista Ezequiel Garay hagin sigut pares per segona vegada —malgrat totes les complicacions que ha patit Gorro durant el seu embaràs—, l'alegria i la felicitat que s'havia apoderat d'ells podria estar a punt d'acabar-se si finalment es fa efectiva la sentència emesa pel Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH). 

 

Segons publica 'Cotilleos', el Tribunal Europeu ha concedit plena potestat a cadascun dels Estats perquè decideixin si retiren, o no, la custòdia als pares dels fills nascuts mitjançant la gestació subrogada, com és el cas de la filla gran de Gorro i Garay. 

 

 

Shaila va nàixer com a resultat de la coneguda maternitat subrogada o ventre de lloguer, un procés que, malgrat dividir la societat entre els que estan a favor i en contra, cada vegada són més les famílies que recorren a aquesta solució per a poder ser pares. 

 

De fet, altres personalitats conegudes com Carmen Alcayde o Chayo Mohedano, entre altres, també han llogat un ventre de lloguer a Califòrnia —ja que a Espanya la maternitat subrogada està prohibida— convertint-se així en mares.  

 

 

Como dice la canción de Manu Tenorio: que ganas de conocerte… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Una decisió que podria destrossar a Tamara

Així doncs, la decisió d'Estrasburg pot perjudicar seriosament a Tamara, així com a molts altres pares i mares que han optat per aquesta tècnica, com Jaime Cantizano, Miguel Poveda o el recent pare de bessones, Kiko Henández. 

 

Una opció que els ha donat l'alegria i la felicitat de poder ser pares, ja que d'una altra manera no ho hagueren pogut ser —en alguns casos—. Ara, la mateixa decisió, els provoca la por a perdre els seus fills, ja que com que es tracta d'un procés que no està permès a Espanya, es desconeix la conclusió que es podria arribar. 

 

De fet, fa unes setmanes, la mateixa Tamara reconeixia que «la Fiscalia de l'Estat encara pot llervar-me la meua filla. No ho han fet mai, però legalment tenen un any per a fer-ho». 

 

 

Solo pido que estos momentos jamás desaparezcan…#mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.