Tamara Gorro podria perdre la custòdia de la seua filla Shaila

 

Con que poquito uno puede ser feliz… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

Un dia després que la presentadora Tamara Gorro i el futbolista Ezequiel Garay hagin sigut pares per segona vegada —malgrat totes les complicacions que ha patit Gorro durant el seu embaràs—, l'alegria i la felicitat que s'havia apoderat d'ells podria estar a punt d'acabar-se si finalment es fa efectiva la sentència emesa pel Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH). 

 

Segons publica 'Cotilleos', el Tribunal Europeu ha concedit plena potestat a cadascun dels Estats perquè decideixin si retiren, o no, la custòdia als pares dels fills nascuts mitjançant la gestació subrogada, com és el cas de la filla gran de Gorro i Garay. 

 

 

Shaila va nàixer com a resultat de la coneguda maternitat subrogada o ventre de lloguer, un procés que, malgrat dividir la societat entre els que estan a favor i en contra, cada vegada són més les famílies que recorren a aquesta solució per a poder ser pares. 

 

De fet, altres personalitats conegudes com Carmen Alcayde o Chayo Mohedano, entre altres, també han llogat un ventre de lloguer a Califòrnia —ja que a Espanya la maternitat subrogada està prohibida— convertint-se així en mares.  

 

 

Como dice la canción de Manu Tenorio: que ganas de conocerte… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Una decisió que podria destrossar a Tamara

Així doncs, la decisió d'Estrasburg pot perjudicar seriosament a Tamara, així com a molts altres pares i mares que han optat per aquesta tècnica, com Jaime Cantizano, Miguel Poveda o el recent pare de bessones, Kiko Henández. 

 

Una opció que els ha donat l'alegria i la felicitat de poder ser pares, ja que d'una altra manera no ho hagueren pogut ser —en alguns casos—. Ara, la mateixa decisió, els provoca la por a perdre els seus fills, ja que com que es tracta d'un procés que no està permès a Espanya, es desconeix la conclusió que es podria arribar. 

 

De fet, fa unes setmanes, la mateixa Tamara reconeixia que «la Fiscalia de l'Estat encara pot llervar-me la meua filla. No ho han fet mai, però legalment tenen un any per a fer-ho». 

 

 

Solo pido que estos momentos jamás desaparezcan…#mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.