Tamara Gorro podria perdre la custòdia de la seua filla Shaila

 

Con que poquito uno puede ser feliz… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

 

Un dia després que la presentadora Tamara Gorro i el futbolista Ezequiel Garay hagin sigut pares per segona vegada —malgrat totes les complicacions que ha patit Gorro durant el seu embaràs—, l'alegria i la felicitat que s'havia apoderat d'ells podria estar a punt d'acabar-se si finalment es fa efectiva la sentència emesa pel Tribunal Europeu dels Drets Humans (TEDH). 

 

Segons publica 'Cotilleos', el Tribunal Europeu ha concedit plena potestat a cadascun dels Estats perquè decideixin si retiren, o no, la custòdia als pares dels fills nascuts mitjançant la gestació subrogada, com és el cas de la filla gran de Gorro i Garay. 

 

 

Shaila va nàixer com a resultat de la coneguda maternitat subrogada o ventre de lloguer, un procés que, malgrat dividir la societat entre els que estan a favor i en contra, cada vegada són més les famílies que recorren a aquesta solució per a poder ser pares. 

 

De fet, altres personalitats conegudes com Carmen Alcayde o Chayo Mohedano, entre altres, també han llogat un ventre de lloguer a Califòrnia —ja que a Espanya la maternitat subrogada està prohibida— convertint-se així en mares.  

 

 

Como dice la canción de Manu Tenorio: que ganas de conocerte… #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Una decisió que podria destrossar a Tamara

Així doncs, la decisió d'Estrasburg pot perjudicar seriosament a Tamara, així com a molts altres pares i mares que han optat per aquesta tècnica, com Jaime Cantizano, Miguel Poveda o el recent pare de bessones, Kiko Henández. 

 

Una opció que els ha donat l'alegria i la felicitat de poder ser pares, ja que d'una altra manera no ho hagueren pogut ser —en alguns casos—. Ara, la mateixa decisió, els provoca la por a perdre els seus fills, ja que com que es tracta d'un procés que no està permès a Espanya, es desconeix la conclusió que es podria arribar. 

 

De fet, fa unes setmanes, la mateixa Tamara reconeixia que «la Fiscalia de l'Estat encara pot llervar-me la meua filla. No ho han fet mai, però legalment tenen un any per a fer-ho». 

 

 

Solo pido que estos momentos jamás desaparezcan…#mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.