Terelu Campos conta l’assetjament que va patir per part d’un fan obsessionat

L’actual col·laboradora de ‘Viva la vida’ es va sincerar dissabte en el seu programa, aprofitant que Irene Rosales explicava l’assetjament què ha estat rebent en els últims mesos per part d’un seguidor anònim.

 

Després de conèixer el testimoni de la dona de Kiko Rivera, Terelu va voler explicar el que ha viscut en els últims anys, amb cert recel, per por de què tot es tornara a reactivar.

 

La col·laboradora, visiblement nerviosa, va voler relatar uns fets que va patir fa temps i que la van obligar a modificar els seus horaris i rutines per a poder despistar al seu assetjador.

 

Amenaces molt greus

Campos va explicar que durant molt de temps va rebre telefonades pràcticament cada dia d’un home que l’amenaçava d’abusar d’ella sexualment i que, a més, li deia que l’aniria a buscar a la porta de Mediaset per a esperar a que isquera del seu lloc de treball.

 

La presentadora explicava que la policia va intentar agarrar-lo però, com que feia les telefonades des de diferents cabines, mai van conseguir situar-lo en cap lloc. Finalment, va ser la pròpia presentadora qui va conseguir parar-lo, agarrant una de les seues telefonades i dient-li que sabia qui era. A partir d’aquell moment, mai més va rebre cap telefonada més.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.