11.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Terelu Campos conta l’assetjament que va patir per part d’un fan obsessionat

L’actual col·laboradora de ‘Viva la vida’ es va sincerar dissabte en el seu programa, aprofitant que Irene Rosales explicava l’assetjament què ha estat rebent en els últims mesos per part d’un seguidor anònim.

 

Després de conèixer el testimoni de la dona de Kiko Rivera, Terelu va voler explicar el que ha viscut en els últims anys, amb cert recel, per por de què tot es tornara a reactivar.

 

La col·laboradora, visiblement nerviosa, va voler relatar uns fets que va patir fa temps i que la van obligar a modificar els seus horaris i rutines per a poder despistar al seu assetjador.

 

Amenaces molt greus

Campos va explicar que durant molt de temps va rebre telefonades pràcticament cada dia d’un home que l’amenaçava d’abusar d’ella sexualment i que, a més, li deia que l’aniria a buscar a la porta de Mediaset per a esperar a que isquera del seu lloc de treball.

 

La presentadora explicava que la policia va intentar agarrar-lo però, com que feia les telefonades des de diferents cabines, mai van conseguir situar-lo en cap lloc. Finalment, va ser la pròpia presentadora qui va conseguir parar-lo, agarrant una de les seues telefonades i dient-li que sabia qui era. A partir d’aquell moment, mai més va rebre cap telefonada més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La mort de l’anglés, novel·la

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana explica que el valencià emprat en la novel·la segueix els criteris de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, amb preferència per formes genuïnes i habituals

La magrana mollar d’Elx arribarà este nadal a valencians que viuen fora

La DOP de la magrana mollar d'Elx enviarà 200 caixes per a acostar els sabors de la terra a valencians que residixen a Espanya i a la UE. L'acció forma part de 'El Nostre Nadal' i inclourà una postal.

El Govern ha autoritzat l’alliberament definitiu del peatge de l’AP-7 en la circumval·lació d’Alacant

El Consell de Ministres ha autoritzat l'alliberament definitiu del peatge en la circumval·lació d'Alacant després de la prova de gratuïtat iniciada en 2024. L'AP-7 queda com a alternativa permanent per a alleujar l'A-70, amb transició de la gestió de SEITT a la Direcció General de Carreteres.

El Consell aprova el projecte per a condonar deute autonòmic: 11.210 milions per a la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat el projecte de llei per a condonar 83.252 milions de deute a les autonomies del règim comú. La Comunitat Valenciana tindria 11.210 milions i la iniciativa passa ara al Congrés, amb rebuig de governs del PP.

L’Audiència de València demana identificar a agents mediambientals per la dana com a possibles testimonis

La Secció Segona estima parcialment un recurs i demana la identificació dels agents que van actuar el 29 d'octubre de 2024 per a poder citar-los com a testimonis. A més, readmet a una acusació particular i confirma un altre acte, i rebutja indagar sobre una junta de la CHJ per no guardar relació amb els fets.

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.