Terelu Campos conta l’assetjament que va patir per part d’un fan obsessionat

L’actual col·laboradora de ‘Viva la vida’ es va sincerar dissabte en el seu programa, aprofitant que Irene Rosales explicava l’assetjament què ha estat rebent en els últims mesos per part d’un seguidor anònim.

 

Després de conèixer el testimoni de la dona de Kiko Rivera, Terelu va voler explicar el que ha viscut en els últims anys, amb cert recel, per por de què tot es tornara a reactivar.

 

La col·laboradora, visiblement nerviosa, va voler relatar uns fets que va patir fa temps i que la van obligar a modificar els seus horaris i rutines per a poder despistar al seu assetjador.

 

Amenaces molt greus

Campos va explicar que durant molt de temps va rebre telefonades pràcticament cada dia d’un home que l’amenaçava d’abusar d’ella sexualment i que, a més, li deia que l’aniria a buscar a la porta de Mediaset per a esperar a que isquera del seu lloc de treball.

 

La presentadora explicava que la policia va intentar agarrar-lo però, com que feia les telefonades des de diferents cabines, mai van conseguir situar-lo en cap lloc. Finalment, va ser la pròpia presentadora qui va conseguir parar-lo, agarrant una de les seues telefonades i dient-li que sabia qui era. A partir d’aquell moment, mai més va rebre cap telefonada més.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.