Terelu Campos conta l’assetjament que va patir per part d’un fan obsessionat

L’actual col·laboradora de ‘Viva la vida’ es va sincerar dissabte en el seu programa, aprofitant que Irene Rosales explicava l’assetjament què ha estat rebent en els últims mesos per part d’un seguidor anònim.

 

Després de conèixer el testimoni de la dona de Kiko Rivera, Terelu va voler explicar el que ha viscut en els últims anys, amb cert recel, per por de què tot es tornara a reactivar.

 

La col·laboradora, visiblement nerviosa, va voler relatar uns fets que va patir fa temps i que la van obligar a modificar els seus horaris i rutines per a poder despistar al seu assetjador.

 

Amenaces molt greus

Campos va explicar que durant molt de temps va rebre telefonades pràcticament cada dia d’un home que l’amenaçava d’abusar d’ella sexualment i que, a més, li deia que l’aniria a buscar a la porta de Mediaset per a esperar a que isquera del seu lloc de treball.

 

La presentadora explicava que la policia va intentar agarrar-lo però, com que feia les telefonades des de diferents cabines, mai van conseguir situar-lo en cap lloc. Finalment, va ser la pròpia presentadora qui va conseguir parar-lo, agarrant una de les seues telefonades i dient-li que sabia qui era. A partir d’aquell moment, mai més va rebre cap telefonada més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.