Terelu Campos conta l’assetjament que va patir per part d’un fan obsessionat

L’actual col·laboradora de ‘Viva la vida’ es va sincerar dissabte en el seu programa, aprofitant que Irene Rosales explicava l’assetjament què ha estat rebent en els últims mesos per part d’un seguidor anònim.

 

Després de conèixer el testimoni de la dona de Kiko Rivera, Terelu va voler explicar el que ha viscut en els últims anys, amb cert recel, per por de què tot es tornara a reactivar.

 

La col·laboradora, visiblement nerviosa, va voler relatar uns fets que va patir fa temps i que la van obligar a modificar els seus horaris i rutines per a poder despistar al seu assetjador.

 

Amenaces molt greus

Campos va explicar que durant molt de temps va rebre telefonades pràcticament cada dia d’un home que l’amenaçava d’abusar d’ella sexualment i que, a més, li deia que l’aniria a buscar a la porta de Mediaset per a esperar a que isquera del seu lloc de treball.

 

La presentadora explicava que la policia va intentar agarrar-lo però, com que feia les telefonades des de diferents cabines, mai van conseguir situar-lo en cap lloc. Finalment, va ser la pròpia presentadora qui va conseguir parar-lo, agarrant una de les seues telefonades i dient-li que sabia qui era. A partir d’aquell moment, mai més va rebre cap telefonada més.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.

Una clínica quiropràctica haurà de pagar 150.866 euros per causar greus lesions a una pacient

El Tribunal d'Instància 15 de València imposa una indemnització de 150.866 euros a una clínica quiropràctica per manipulacions contraindicades que van agreujar l'estat neurològic d'una pacient i li van provocar una síndrome de cua de cavall.

CSIF denuncia pintades i danys en la seua seu de Castelló després de l’acord educatiu

CSIF ha denunciat davant les autoritats diverses accions vandàliques en la seua seu de Castelló, produïdes després de recolzar al costat de ANPE la proposta salarial de la Generalitat en la vaga docent.

La UPV i Geely reforcen la seua aliança per a impulsar talent i innovació en automoció

La Universitat Politècnica de València i el grup automobilístic xinés Geely consoliden la seua col·laboració estratègica per a potenciar el talent, la mobilitat internacional i la investigació en mobilitat intel·ligent entre València i Hangzhou.

Investiguen a dos hòmens pel robatori de més de sis tones de cable de coure de telefonia

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens acusats d'integrar un grup criminal que hauria robat més de sis tones de cable de coure de l'estesa telefònica en diverses localitats de la Comunitat Valenciana.

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.