Terelu Campos substituïx a Toñi Moreno com a presentadora de Telemadrid

Terelu Campos a 'Telemadrid'

Terelu Campos porta molts anys sense ser presentadora titular | GTRES

 

Este migdia Toñi Moreno no ha pogut posar-se al capdavant de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ en Cuatro per un problema lleu de salut. En esta ocasió, la seua baixa puntual ha sigut coberta per Nagore Robles, qui la substituirà d’ací a uns dies com a presentadora i mentres dure la seua baixa per maternitat.

 

Este problema de salut coincidix també amb què esta nit s’emet el programa ‘Aquellos maravillosos años’ en Telemadrid, del que Toñi Moreno també n’és la presentadora. Davant d’esta situació inesperada, la direcció de la cadena ha encomanat esta presentació a Terelu Campos, que ja acostuma a ser col·laboradora del format des de què es va estrenar. Curiosament, Terelu haurà d’entrevistar a Bigote Arrocet, parella de sa mare i també a Leo Harlem, les Virtudes i Pilar Eyre, entre altres.

 

Possible substituta permanent en Telemadrid

Este gir d’última hora podria ser una pista de què passarà quan Toñi Moreno agarre la baixa i siga una altra persona qui l’haja de substituir en les seues funcions dins de la televisió autonòmica madrilenya. Esta opció no seria desbaratada, perquè moltes pistes porten a que això serà d’esta manera i serà Terelu qui se n’ocupe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.
FILMOTECA D'ESTIU