Terelu Campos substituïx a Toñi Moreno com a presentadora de Telemadrid

Terelu Campos a 'Telemadrid'

Terelu Campos porta molts anys sense ser presentadora titular | GTRES

 

Este migdia Toñi Moreno no ha pogut posar-se al capdavant de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ en Cuatro per un problema lleu de salut. En esta ocasió, la seua baixa puntual ha sigut coberta per Nagore Robles, qui la substituirà d’ací a uns dies com a presentadora i mentres dure la seua baixa per maternitat.

 

Este problema de salut coincidix també amb què esta nit s’emet el programa ‘Aquellos maravillosos años’ en Telemadrid, del que Toñi Moreno també n’és la presentadora. Davant d’esta situació inesperada, la direcció de la cadena ha encomanat esta presentació a Terelu Campos, que ja acostuma a ser col·laboradora del format des de què es va estrenar. Curiosament, Terelu haurà d’entrevistar a Bigote Arrocet, parella de sa mare i també a Leo Harlem, les Virtudes i Pilar Eyre, entre altres.

 

Possible substituta permanent en Telemadrid

Este gir d’última hora podria ser una pista de què passarà quan Toñi Moreno agarre la baixa i siga una altra persona qui l’haja de substituir en les seues funcions dins de la televisió autonòmica madrilenya. Esta opció no seria desbaratada, perquè moltes pistes porten a que això serà d’esta manera i serà Terelu qui se n’ocupe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.