Terelu Campos substituïx a Toñi Moreno com a presentadora de Telemadrid

Terelu Campos a 'Telemadrid'

Terelu Campos porta molts anys sense ser presentadora titular | GTRES

 

Este migdia Toñi Moreno no ha pogut posar-se al capdavant de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ en Cuatro per un problema lleu de salut. En esta ocasió, la seua baixa puntual ha sigut coberta per Nagore Robles, qui la substituirà d’ací a uns dies com a presentadora i mentres dure la seua baixa per maternitat.

 

Este problema de salut coincidix també amb què esta nit s’emet el programa ‘Aquellos maravillosos años’ en Telemadrid, del que Toñi Moreno també n’és la presentadora. Davant d’esta situació inesperada, la direcció de la cadena ha encomanat esta presentació a Terelu Campos, que ja acostuma a ser col·laboradora del format des de què es va estrenar. Curiosament, Terelu haurà d’entrevistar a Bigote Arrocet, parella de sa mare i també a Leo Harlem, les Virtudes i Pilar Eyre, entre altres.

 

Possible substituta permanent en Telemadrid

Este gir d’última hora podria ser una pista de què passarà quan Toñi Moreno agarre la baixa i siga una altra persona qui l’haja de substituir en les seues funcions dins de la televisió autonòmica madrilenya. Esta opció no seria desbaratada, perquè moltes pistes porten a que això serà d’esta manera i serà Terelu qui se n’ocupe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU