16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Terelu Campos substituïx a Toñi Moreno com a presentadora de Telemadrid

Terelu Campos a 'Telemadrid'

Terelu Campos porta molts anys sense ser presentadora titular | GTRES

 

Este migdia Toñi Moreno no ha pogut posar-se al capdavant de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ en Cuatro per un problema lleu de salut. En esta ocasió, la seua baixa puntual ha sigut coberta per Nagore Robles, qui la substituirà d’ací a uns dies com a presentadora i mentres dure la seua baixa per maternitat.

 

Este problema de salut coincidix també amb què esta nit s’emet el programa ‘Aquellos maravillosos años’ en Telemadrid, del que Toñi Moreno també n’és la presentadora. Davant d’esta situació inesperada, la direcció de la cadena ha encomanat esta presentació a Terelu Campos, que ja acostuma a ser col·laboradora del format des de què es va estrenar. Curiosament, Terelu haurà d’entrevistar a Bigote Arrocet, parella de sa mare i també a Leo Harlem, les Virtudes i Pilar Eyre, entre altres.

 

Possible substituta permanent en Telemadrid

Este gir d’última hora podria ser una pista de què passarà quan Toñi Moreno agarre la baixa i siga una altra persona qui l’haja de substituir en les seues funcions dins de la televisió autonòmica madrilenya. Esta opció no seria desbaratada, perquè moltes pistes porten a que això serà d’esta manera i serà Terelu qui se n’ocupe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda una parella pel furt afectuós d’onze rellotges de luxe i joies per 65.000 euros

Una dona i un home de 30 i 36 anys han sigut detinguts a Benidorm per sostraure onze rellotges d'alta gamma i joies mitjançant el furt afectuós. La víctima, un home d'avançada edat, va ser enganyat per a permetre l'accés a la seua vivenda.

Presó preventiva per a quatre detinguts per un robatori amb violència en una òptica de La Marina d’Elx

Dos dones i dos hòmens, de 22 a 41 anys, han sigut arrestats per assaltar una òptica en La Marina i han ingressat a la presó preventiva. El grup, amb antecedents, va fugir amb cotxe i va ser localitzat en un càmping de Guardamar del Segura.

Marcos Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i al·lega que anava fumat

Marcos Benavent, exgerente de Imelsa, ha refusat ratificar el que va dir en instrucció en sostindre que anava 'perjudicat' i 'fumat'. Ha admés que manipulava gravacions i que la seua estratègia va ser implicar a molts i esguitar al PP.

Danjuma defén a Corberán després de la tercera derrota del València

Danjuma va recolzar públicament a Carlos Corberán després de la tercera derrota seguida del València davant el Reial Madrid. El neerlandés va destacar l'esforç del tècnic i del grup.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un afectat els dies 23 i 24, en sessions de matí i vesprada.

Les vivendes turístiques cauen un 23% en la Comunitat Valenciana fins a 48.441

L'INE xifra en 48.441 les vivendes turístiques en la Comunitat Valenciana, un 23% menys que al maig. A Espanya sumen 329.764, el nivell més baix des d'agost de 2023.

Un escorta situa a Mazón al Palau a les 19.50 el 29-O i rumb al Cecopi a les 20.00

Un escorta que va declarar en la causa per la DANA ha situat a Carlos Mazón al Palau a les 19.50 del 29-O i la seua eixida cap al Cecopi a les 20.00. El testimoni va detallar un menjar privat eixe dia i un desplaçament sense escorta que va qualificar de 'rar'.

Benavent no ratifica les seues declaracions en el cas Imelsa i admet que anava ‘fumat’ de marihuana

Marcos Benavent ha assegurat en el juí de la peça E del cas Imelsa que no ratifica les seues declaracions d'instrucció perquè anava perjudicat i 'fumat'. També ha admés que manipulava gravacions i que la seua anterior estratègia era implicar a tothom.