12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Terelu Campos substituïx a Toñi Moreno com a presentadora de Telemadrid

Terelu Campos a 'Telemadrid'

Terelu Campos porta molts anys sense ser presentadora titular | GTRES

 

Este migdia Toñi Moreno no ha pogut posar-se al capdavant de ‘Mujeres y hombres y viceversa’ en Cuatro per un problema lleu de salut. En esta ocasió, la seua baixa puntual ha sigut coberta per Nagore Robles, qui la substituirà d’ací a uns dies com a presentadora i mentres dure la seua baixa per maternitat.

 

Este problema de salut coincidix també amb què esta nit s’emet el programa ‘Aquellos maravillosos años’ en Telemadrid, del que Toñi Moreno també n’és la presentadora. Davant d’esta situació inesperada, la direcció de la cadena ha encomanat esta presentació a Terelu Campos, que ja acostuma a ser col·laboradora del format des de què es va estrenar. Curiosament, Terelu haurà d’entrevistar a Bigote Arrocet, parella de sa mare i també a Leo Harlem, les Virtudes i Pilar Eyre, entre altres.

 

Possible substituta permanent en Telemadrid

Este gir d’última hora podria ser una pista de què passarà quan Toñi Moreno agarre la baixa i siga una altra persona qui l’haja de substituir en les seues funcions dins de la televisió autonòmica madrilenya. Esta opció no seria desbaratada, perquè moltes pistes porten a que això serà d’esta manera i serà Terelu qui se n’ocupe.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.