Toñi Moreno desmentix una greu notícia relacionada amb el seu embaràs

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

Toñi Moreno en una presentació | CatalunyaDiari.cat

 

La presentadora de Sanlúcar de Barrameda, Toñi Moreno, ha sigut víctima d’una notícia falsa que s’ha publicat en un mitjà digital. Esta notícia feia al·lusió a l’embaràs de la presentadora i s’explicava que havia perdut la criatura que està esperant des de ja fa alguns mesos.

 

La notícia ha corregut com la pólvora a través de les xarxes socials, fins que ha arribat a mans de la protagonista, que ràpidament ha eixit per a desmentir-ho. Moreno ha fet ús de les seues històries d’Instagram per a dir que no tot es val i, a més, ha afegit que es troba perfectament.

 

L’aparició de la falsa notícia ha servit perquè la comunicadora tornara per uns minuts al que havia sigut durant molt de temps el seu programa, ‘Viva la vida‘. Allí, ha explicat a Emma García com es trobava i com havia viscut ella i el seu entorn l’aparició d’este titular. Esta notícia havia posat molt nerviós a tot el seu entorn i ha rebut moltes telefonades de personalitats conegudes que la contactaven per a preguntar-li com es trobava. Per últim, la presentadora ha explicat que es troba molt feliç amb la seua actual feina i amb tot el que li està despertant la seua gestació.

 

Setmanes arrere ja va ser víctima d’un altra notícia falsa

Fa unes setmanes, Toñi es va fer viral perquè va donar per certa una informació falsa, que apuntava a la mort de la periodista Maria Teresa Campos, amb la que l’unix una forta amistat. Això va desencadenar en què la presentadora abandonara el plató de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘ desencaixada, per a acabar tornant i explicar el que li havia passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.