Toñi Moreno desmentix una greu notícia relacionada amb el seu embaràs

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

Toñi Moreno en una presentació | CatalunyaDiari.cat

 

La presentadora de Sanlúcar de Barrameda, Toñi Moreno, ha sigut víctima d’una notícia falsa que s’ha publicat en un mitjà digital. Esta notícia feia al·lusió a l’embaràs de la presentadora i s’explicava que havia perdut la criatura que està esperant des de ja fa alguns mesos.

 

La notícia ha corregut com la pólvora a través de les xarxes socials, fins que ha arribat a mans de la protagonista, que ràpidament ha eixit per a desmentir-ho. Moreno ha fet ús de les seues històries d’Instagram per a dir que no tot es val i, a més, ha afegit que es troba perfectament.

 

L’aparició de la falsa notícia ha servit perquè la comunicadora tornara per uns minuts al que havia sigut durant molt de temps el seu programa, ‘Viva la vida‘. Allí, ha explicat a Emma García com es trobava i com havia viscut ella i el seu entorn l’aparició d’este titular. Esta notícia havia posat molt nerviós a tot el seu entorn i ha rebut moltes telefonades de personalitats conegudes que la contactaven per a preguntar-li com es trobava. Per últim, la presentadora ha explicat que es troba molt feliç amb la seua actual feina i amb tot el que li està despertant la seua gestació.

 

Setmanes arrere ja va ser víctima d’un altra notícia falsa

Fa unes setmanes, Toñi es va fer viral perquè va donar per certa una informació falsa, que apuntava a la mort de la periodista Maria Teresa Campos, amb la que l’unix una forta amistat. Això va desencadenar en què la presentadora abandonara el plató de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘ desencaixada, per a acabar tornant i explicar el que li havia passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.