Toñi Moreno desmentix una greu notícia relacionada amb el seu embaràs

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

Toñi Moreno en una presentació | CatalunyaDiari.cat

 

La presentadora de Sanlúcar de Barrameda, Toñi Moreno, ha sigut víctima d’una notícia falsa que s’ha publicat en un mitjà digital. Esta notícia feia al·lusió a l’embaràs de la presentadora i s’explicava que havia perdut la criatura que està esperant des de ja fa alguns mesos.

 

La notícia ha corregut com la pólvora a través de les xarxes socials, fins que ha arribat a mans de la protagonista, que ràpidament ha eixit per a desmentir-ho. Moreno ha fet ús de les seues històries d’Instagram per a dir que no tot es val i, a més, ha afegit que es troba perfectament.

 

L’aparició de la falsa notícia ha servit perquè la comunicadora tornara per uns minuts al que havia sigut durant molt de temps el seu programa, ‘Viva la vida‘. Allí, ha explicat a Emma García com es trobava i com havia viscut ella i el seu entorn l’aparició d’este titular. Esta notícia havia posat molt nerviós a tot el seu entorn i ha rebut moltes telefonades de personalitats conegudes que la contactaven per a preguntar-li com es trobava. Per últim, la presentadora ha explicat que es troba molt feliç amb la seua actual feina i amb tot el que li està despertant la seua gestació.

 

Setmanes arrere ja va ser víctima d’un altra notícia falsa

Fa unes setmanes, Toñi es va fer viral perquè va donar per certa una informació falsa, que apuntava a la mort de la periodista Maria Teresa Campos, amb la que l’unix una forta amistat. Això va desencadenar en què la presentadora abandonara el plató de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘ desencaixada, per a acabar tornant i explicar el que li havia passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.