Toñi Moreno desmentix una greu notícia relacionada amb el seu embaràs

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

Toñi Moreno en una presentació | CatalunyaDiari.cat

 

La presentadora de Sanlúcar de Barrameda, Toñi Moreno, ha sigut víctima d’una notícia falsa que s’ha publicat en un mitjà digital. Esta notícia feia al·lusió a l’embaràs de la presentadora i s’explicava que havia perdut la criatura que està esperant des de ja fa alguns mesos.

 

La notícia ha corregut com la pólvora a través de les xarxes socials, fins que ha arribat a mans de la protagonista, que ràpidament ha eixit per a desmentir-ho. Moreno ha fet ús de les seues històries d’Instagram per a dir que no tot es val i, a més, ha afegit que es troba perfectament.

 

L’aparició de la falsa notícia ha servit perquè la comunicadora tornara per uns minuts al que havia sigut durant molt de temps el seu programa, ‘Viva la vida‘. Allí, ha explicat a Emma García com es trobava i com havia viscut ella i el seu entorn l’aparició d’este titular. Esta notícia havia posat molt nerviós a tot el seu entorn i ha rebut moltes telefonades de personalitats conegudes que la contactaven per a preguntar-li com es trobava. Per últim, la presentadora ha explicat que es troba molt feliç amb la seua actual feina i amb tot el que li està despertant la seua gestació.

 

Setmanes arrere ja va ser víctima d’un altra notícia falsa

Fa unes setmanes, Toñi es va fer viral perquè va donar per certa una informació falsa, que apuntava a la mort de la periodista Maria Teresa Campos, amb la que l’unix una forta amistat. Això va desencadenar en què la presentadora abandonara el plató de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘ desencaixada, per a acabar tornant i explicar el que li havia passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns de la Vall d’Uixó tornen a casa intacta i parlen de miracle

Diversos veïns desallotjats per l'incendi forestal de la Vall d'Uixó han pogut tornar ja a vivendes que no han sigut cremades i asseguren que és un miracle. El foc ha calcinat més de 8.500 hectàrees, però les cases s'han salvat i només patixen fum i brutícia.

Presó provisional per a l’home detingut per una brutal pallissa a València que ha deixat una víctima en coma

Un jutjat de València ha ordenat l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, d’un home investigat per una brutal agressió al barri de Sant Marcel·lí que ha deixat la víctima en coma.

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.
FILMOTECA D'ESTIU