12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Toñi Moreno desmentix una greu notícia relacionada amb el seu embaràs

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

Toñi Moreno en una presentació | CatalunyaDiari.cat

 

La presentadora de Sanlúcar de Barrameda, Toñi Moreno, ha sigut víctima d’una notícia falsa que s’ha publicat en un mitjà digital. Esta notícia feia al·lusió a l’embaràs de la presentadora i s’explicava que havia perdut la criatura que està esperant des de ja fa alguns mesos.

 

La notícia ha corregut com la pólvora a través de les xarxes socials, fins que ha arribat a mans de la protagonista, que ràpidament ha eixit per a desmentir-ho. Moreno ha fet ús de les seues històries d’Instagram per a dir que no tot es val i, a més, ha afegit que es troba perfectament.

 

L’aparició de la falsa notícia ha servit perquè la comunicadora tornara per uns minuts al que havia sigut durant molt de temps el seu programa, ‘Viva la vida‘. Allí, ha explicat a Emma García com es trobava i com havia viscut ella i el seu entorn l’aparició d’este titular. Esta notícia havia posat molt nerviós a tot el seu entorn i ha rebut moltes telefonades de personalitats conegudes que la contactaven per a preguntar-li com es trobava. Per últim, la presentadora ha explicat que es troba molt feliç amb la seua actual feina i amb tot el que li està despertant la seua gestació.

 

Setmanes arrere ja va ser víctima d’un altra notícia falsa

Fa unes setmanes, Toñi es va fer viral perquè va donar per certa una informació falsa, que apuntava a la mort de la periodista Maria Teresa Campos, amb la que l’unix una forta amistat. Això va desencadenar en què la presentadora abandonara el plató de ‘Mujeres y hombres y viceversa‘ desencaixada, per a acabar tornant i explicar el que li havia passat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.