27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Terelu Campos dona la cara per Chayo Mohedano: ”Canta bé”

El programa “Viva la vida” de Telecinco una vegada més ha tret el costat més humà d’una de les seues col·laboradores, en este cas a Terelu Campos que apesar d’estar malament amb Rosa Benito ha deixat de costat la bona o mala relació que té amb l’exdona d’Amador Mohedano per a deixar clar que Rosario Mohedano és una gran artista, es mire per on es mire.

- Advertisement -Telegram València Diari

Eren amigues

En el passat Terelu Campos i Rosa Benito van arribar a ser bones amigues, la relació entre les dos col·laboradores s’ha anat refredant amb el pas del temps, arribant fins a tal punt que la filla de María Teresa Campos no vol saber res de l’exmuller d’Amador Mohedano. No obstant això, en el que sí que coincideixen les dos és que la filla de Benito, Chayo Mohedano, és una cantant que sempre ha intentat llaurar-se un futur amb esforç i sense fer mal a ningú. “Sempre he defensat a la seua filla Rosario, sempre he dit que canta bé i que es guanya la vida molt honradament i amb esforç. Que no tinga o no haja relació amb Rosa no té res a veure. No sóc una persona mesquina per a ara arremetre ara contra ella”, ha puntualitzat Terelu en una de les seues intervencions en ‘Viva la vida’.

Coincideixen a dir que a Rosario se li ha fet molt de mal

Al seu torn, està d’acord que Rosario és una artista a la qual “se li ha fet molt de mal”. “Que Rosa haja passat o no informació no significa que Rosario no haja apostat per alguna cosa en la vida. Jo he escoltat a Rosario com s’ha educat la veu. Hi ha una realitat i no vaig a dir el que no és per molts conflictes que jo puga tenir amb la seua família”, ha assenyalat.

D’Amador Mohedano no vol saber res

A qui ha preferit no contestar ha estat a Amador Mohedano després de les seues últimes declaracions en el ‘Deluxe‘ divendres passat i s’ha limitat a reafirmar que hi ha una realitat entre tio i neboda: “Poden viure perfectament sense tenir cap relació“, ha sentenciat.

Twitter opina de Terelu Campos

Per altra part les xarxes socials més concretament Twitter han opinat de Terelu Campos.

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Rototom Sunsplash celebra 30 anys de música i compromís social amb focus a Gaza, la dana i el planeta

El festival Rototom Sunsplash celebra tres dècades combinant reggae amb activisme social, impulsant accions solidàries amb Palestina i abordant temes com la dana, medi ambient i interculturalitat.

Govern valencià advertix que reformes judicials podrien impedir la instrucció de causes actuals

La consellera de Justícia valenciana critica les reformes legals que traslladen funcions de jutges a fiscals i canvien l'accés a la carrera judicial, advertint que podrien impedir investigar causes actuals contra l'Executiu.

Desmantellen punt de cultiu i distribució de marihuana que proveïa Elda i Petrer a Alacant

La Policia Nacional desactiva una plantació de marihuana a Monforte del Cid, Alacant, detenint a quatre persones per tràfic de drogues i altres delictes.

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.