Terelu Campos va mantenir una relació secreta: ‘Un polític del PP que estava casat’

Terelu Campos va donar un gir a la seua carrera professional quan va abandonar Telemadrid, cadena que va aconseguir convertir-la en una estrella. Amb el pas del temps ha deixat de ser presentadora per a dedicar-se a la seua faceta com a personatge públic, però en el seu moment va tenir molt de poder.

El paparazzi

Diego Arrabal, paparazzi que va treballar molt dur per a aconseguir informació sobre ella, assegura que “era una diva” que no parlava amb cap periodista. No obstant això, la seua estirada mediàtica va fer que els reporters estigueren disposats a tot per saber qualsevol dels seus secrets.

Molt atractiva

Terelu Campos va ser una dona bastant atractiva i el seu cognom li va obrir les portes de cercles exclusius que estaven plagats de gent important. El programa ‘Viva la vida’ de Telecinco ha recordat que va tenir romanç amb el torero Martín Pareja Obregón, encara que esta informació ha passat a un segon pla.

Un polític del PP

Enrique del Pozo assegura que la seua companya va estar relacionada amb una persona moltíssim més poderosa que deixaria al públic sense parla. “Un polític del PP que no estava a l’altura i que estava casat”, comenta en el programa d’Emma García.

Sense proves

Marisa Martín Blázquez, experta en temes de cor, vol deixar clar que la filla de Teresa sempre va negar esta notícia. És cert que mai va eixir cap fotografia sobre el romanç, encara que Diego assegura que això no vol dir va ser la història fora falsa.

Enrique del Pozo treballava en aquella època amb Terelu i assegura que este romanç era un secret a veus en la professió. Segons ha comptat, va ser la expresentadora qui va trencar la relació perquè el famós polític tenia una mentalitat més tancada que ella.

Romanç secret

Terelu Campos va tenir un romanç secret amb Martín Pareja Obregón fa més de 15 anys, però el festeig va acabar malament. Seguint la informació de Diego Arrabal, el torero va cometre una infidelitat i un periodista el va fer públic.

La mare d’Alejandra Rubio es va assabentar d’este episodi d’una forma molt desagradable, així que mai va poder perdonar la traïció. Va decidir separar-se del mestre i ell no s’ho va prendre massa bé, per la qual cosa va acusar el seu ex d’estar dolguda.

Sóc molt guapo i molt intens i és el que passa quan algú així surt de la teua vida”, va comentar Obregón fa uns anys. Terelu li va esborrar de la seua vida per complet, però ell va continuar insistint: “El que diga m’entra per una orella i m’ix per l’altra”.

Terelu Campos va intentar amagar un romanç secret

Enrique del Pozo assegura que la seua informació és certa: Terelu va tenir una relació amb un polític del Partit Popular que tenia dona. La col·laboradora sempre va jugar a la distracció, però el que sí és clar és que va tenir un nuvi al qual va intentar protegir de la premsa.

‘Viva la vida’ ha rescatat unes imatges de Campos en les quals reconeix estar enamorada d’algú que no coneix ningú. Assegura que és una “relació a distància”, però es veuen amb freqüència “i cap li heu fet olor”.

Diego Arrabal té una gran experiència com paparazzi i reconeix que esta història va sonar amb força durant molt de temps. No obstant això, era un tema molt complicat, així que cap periodista s’atrevia a parlar obertament d’este.

La germana de Carmen Borrego va gravar un reality per a parlar dels seus secrets més íntims. En este programa va assumir que havia tingut una vida sentimental molt intensa, però no va entrar en més detalls.

És probable que els experts es posen a investigar el suposat romanç, perquè ja ha passat el temps suficient per a no aixecar polseguera. El més normal és que la col·laboradora seguesca sense explicar què va succeir en realitat, perquè sempre ha intentat ser molt discreta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.