Terelu Campos va mantenir una relació secreta: ‘Un polític del PP que estava casat’

Terelu Campos va donar un gir a la seua carrera professional quan va abandonar Telemadrid, cadena que va aconseguir convertir-la en una estrella. Amb el pas del temps ha deixat de ser presentadora per a dedicar-se a la seua faceta com a personatge públic, però en el seu moment va tenir molt de poder.

El paparazzi

Diego Arrabal, paparazzi que va treballar molt dur per a aconseguir informació sobre ella, assegura que “era una diva” que no parlava amb cap periodista. No obstant això, la seua estirada mediàtica va fer que els reporters estigueren disposats a tot per saber qualsevol dels seus secrets.

Molt atractiva

Terelu Campos va ser una dona bastant atractiva i el seu cognom li va obrir les portes de cercles exclusius que estaven plagats de gent important. El programa ‘Viva la vida’ de Telecinco ha recordat que va tenir romanç amb el torero Martín Pareja Obregón, encara que esta informació ha passat a un segon pla.

Un polític del PP

Enrique del Pozo assegura que la seua companya va estar relacionada amb una persona moltíssim més poderosa que deixaria al públic sense parla. “Un polític del PP que no estava a l’altura i que estava casat”, comenta en el programa d’Emma García.

Sense proves

Marisa Martín Blázquez, experta en temes de cor, vol deixar clar que la filla de Teresa sempre va negar esta notícia. És cert que mai va eixir cap fotografia sobre el romanç, encara que Diego assegura que això no vol dir va ser la història fora falsa.

Enrique del Pozo treballava en aquella època amb Terelu i assegura que este romanç era un secret a veus en la professió. Segons ha comptat, va ser la expresentadora qui va trencar la relació perquè el famós polític tenia una mentalitat més tancada que ella.

Romanç secret

Terelu Campos va tenir un romanç secret amb Martín Pareja Obregón fa més de 15 anys, però el festeig va acabar malament. Seguint la informació de Diego Arrabal, el torero va cometre una infidelitat i un periodista el va fer públic.

La mare d’Alejandra Rubio es va assabentar d’este episodi d’una forma molt desagradable, així que mai va poder perdonar la traïció. Va decidir separar-se del mestre i ell no s’ho va prendre massa bé, per la qual cosa va acusar el seu ex d’estar dolguda.

Sóc molt guapo i molt intens i és el que passa quan algú així surt de la teua vida”, va comentar Obregón fa uns anys. Terelu li va esborrar de la seua vida per complet, però ell va continuar insistint: “El que diga m’entra per una orella i m’ix per l’altra”.

Terelu Campos va intentar amagar un romanç secret

Enrique del Pozo assegura que la seua informació és certa: Terelu va tenir una relació amb un polític del Partit Popular que tenia dona. La col·laboradora sempre va jugar a la distracció, però el que sí és clar és que va tenir un nuvi al qual va intentar protegir de la premsa.

‘Viva la vida’ ha rescatat unes imatges de Campos en les quals reconeix estar enamorada d’algú que no coneix ningú. Assegura que és una “relació a distància”, però es veuen amb freqüència “i cap li heu fet olor”.

Diego Arrabal té una gran experiència com paparazzi i reconeix que esta història va sonar amb força durant molt de temps. No obstant això, era un tema molt complicat, així que cap periodista s’atrevia a parlar obertament d’este.

La germana de Carmen Borrego va gravar un reality per a parlar dels seus secrets més íntims. En este programa va assumir que havia tingut una vida sentimental molt intensa, però no va entrar en més detalls.

És probable que els experts es posen a investigar el suposat romanç, perquè ja ha passat el temps suficient per a no aixecar polseguera. El més normal és que la col·laboradora seguesca sense explicar què va succeir en realitat, perquè sempre ha intentat ser molt discreta.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.