Terelu Campos va mantenir una relació secreta: ‘Un polític del PP que estava casat’

Terelu Campos va donar un gir a la seua carrera professional quan va abandonar Telemadrid, cadena que va aconseguir convertir-la en una estrella. Amb el pas del temps ha deixat de ser presentadora per a dedicar-se a la seua faceta com a personatge públic, però en el seu moment va tenir molt de poder.

El paparazzi

Diego Arrabal, paparazzi que va treballar molt dur per a aconseguir informació sobre ella, assegura que «era una diva» que no parlava amb cap periodista. No obstant això, la seua estirada mediàtica va fer que els reporters estigueren disposats a tot per saber qualsevol dels seus secrets.

Molt atractiva

Terelu Campos va ser una dona bastant atractiva i el seu cognom li va obrir les portes de cercles exclusius que estaven plagats de gent important. El programa ‘Viva la vida’ de Telecinco ha recordat que va tenir romanç amb el torero Martín Pareja Obregón, encara que esta informació ha passat a un segon pla.

Un polític del PP

Enrique del Pozo assegura que la seua companya va estar relacionada amb una persona moltíssim més poderosa que deixaria al públic sense parla. «Un polític del PP que no estava a l’altura i que estava casat», comenta en el programa d’Emma García.

Sense proves

Marisa Martín Blázquez, experta en temes de cor, vol deixar clar que la filla de Teresa sempre va negar esta notícia. És cert que mai va eixir cap fotografia sobre el romanç, encara que Diego assegura que això no vol dir va ser la història fora falsa.

Enrique del Pozo treballava en aquella època amb Terelu i assegura que este romanç era un secret a veus en la professió. Segons ha comptat, va ser la expresentadora qui va trencar la relació perquè el famós polític tenia una mentalitat més tancada que ella.

Romanç secret

Terelu Campos va tenir un romanç secret amb Martín Pareja Obregón fa més de 15 anys, però el festeig va acabar malament. Seguint la informació de Diego Arrabal, el torero va cometre una infidelitat i un periodista el va fer públic.

La mare d’Alejandra Rubio es va assabentar d’este episodi d’una forma molt desagradable, així que mai va poder perdonar la traïció. Va decidir separar-se del mestre i ell no s’ho va prendre massa bé, per la qual cosa va acusar el seu ex d’estar dolguda.

«Sóc molt guapo i molt intens i és el que passa quan algú així surt de la teua vida», va comentar Obregón fa uns anys. Terelu li va esborrar de la seua vida per complet, però ell va continuar insistint: «El que diga m’entra per una orella i m’ix per l’altra».

Terelu Campos va intentar amagar un romanç secret

Enrique del Pozo assegura que la seua informació és certa: Terelu va tenir una relació amb un polític del Partit Popular que tenia dona. La col·laboradora sempre va jugar a la distracció, però el que sí és clar és que va tenir un nuvi al qual va intentar protegir de la premsa.

‘Viva la vida’ ha rescatat unes imatges de Campos en les quals reconeix estar enamorada d’algú que no coneix ningú. Assegura que és una «relació a distància», però es veuen amb freqüència «i cap li heu fet olor».

Diego Arrabal té una gran experiència com paparazzi i reconeix que esta història va sonar amb força durant molt de temps. No obstant això, era un tema molt complicat, així que cap periodista s’atrevia a parlar obertament d’este.

La germana de Carmen Borrego va gravar un reality per a parlar dels seus secrets més íntims. En este programa va assumir que havia tingut una vida sentimental molt intensa, però no va entrar en més detalls.

És probable que els experts es posen a investigar el suposat romanç, perquè ja ha passat el temps suficient per a no aixecar polseguera. El més normal és que la col·laboradora seguesca sense explicar què va succeir en realitat, perquè sempre ha intentat ser molt discreta.

Últimes notícies

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.