Terelu Campos va mantenir una relació secreta: ‘Un polític del PP que estava casat’

Terelu Campos va donar un gir a la seua carrera professional quan va abandonar Telemadrid, cadena que va aconseguir convertir-la en una estrella. Amb el pas del temps ha deixat de ser presentadora per a dedicar-se a la seua faceta com a personatge públic, però en el seu moment va tenir molt de poder.

El paparazzi

Diego Arrabal, paparazzi que va treballar molt dur per a aconseguir informació sobre ella, assegura que “era una diva” que no parlava amb cap periodista. No obstant això, la seua estirada mediàtica va fer que els reporters estigueren disposats a tot per saber qualsevol dels seus secrets.

Molt atractiva

Terelu Campos va ser una dona bastant atractiva i el seu cognom li va obrir les portes de cercles exclusius que estaven plagats de gent important. El programa ‘Viva la vida’ de Telecinco ha recordat que va tenir romanç amb el torero Martín Pareja Obregón, encara que esta informació ha passat a un segon pla.

Un polític del PP

Enrique del Pozo assegura que la seua companya va estar relacionada amb una persona moltíssim més poderosa que deixaria al públic sense parla. “Un polític del PP que no estava a l’altura i que estava casat”, comenta en el programa d’Emma García.

Sense proves

Marisa Martín Blázquez, experta en temes de cor, vol deixar clar que la filla de Teresa sempre va negar esta notícia. És cert que mai va eixir cap fotografia sobre el romanç, encara que Diego assegura que això no vol dir va ser la història fora falsa.

Enrique del Pozo treballava en aquella època amb Terelu i assegura que este romanç era un secret a veus en la professió. Segons ha comptat, va ser la expresentadora qui va trencar la relació perquè el famós polític tenia una mentalitat més tancada que ella.

Romanç secret

Terelu Campos va tenir un romanç secret amb Martín Pareja Obregón fa més de 15 anys, però el festeig va acabar malament. Seguint la informació de Diego Arrabal, el torero va cometre una infidelitat i un periodista el va fer públic.

La mare d’Alejandra Rubio es va assabentar d’este episodi d’una forma molt desagradable, així que mai va poder perdonar la traïció. Va decidir separar-se del mestre i ell no s’ho va prendre massa bé, per la qual cosa va acusar el seu ex d’estar dolguda.

Sóc molt guapo i molt intens i és el que passa quan algú així surt de la teua vida”, va comentar Obregón fa uns anys. Terelu li va esborrar de la seua vida per complet, però ell va continuar insistint: “El que diga m’entra per una orella i m’ix per l’altra”.

Terelu Campos va intentar amagar un romanç secret

Enrique del Pozo assegura que la seua informació és certa: Terelu va tenir una relació amb un polític del Partit Popular que tenia dona. La col·laboradora sempre va jugar a la distracció, però el que sí és clar és que va tenir un nuvi al qual va intentar protegir de la premsa.

‘Viva la vida’ ha rescatat unes imatges de Campos en les quals reconeix estar enamorada d’algú que no coneix ningú. Assegura que és una “relació a distància”, però es veuen amb freqüència “i cap li heu fet olor”.

Diego Arrabal té una gran experiència com paparazzi i reconeix que esta història va sonar amb força durant molt de temps. No obstant això, era un tema molt complicat, així que cap periodista s’atrevia a parlar obertament d’este.

La germana de Carmen Borrego va gravar un reality per a parlar dels seus secrets més íntims. En este programa va assumir que havia tingut una vida sentimental molt intensa, però no va entrar en més detalls.

És probable que els experts es posen a investigar el suposat romanç, perquè ja ha passat el temps suficient per a no aixecar polseguera. El més normal és que la col·laboradora seguesca sense explicar què va succeir en realitat, perquè sempre ha intentat ser molt discreta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.