Les xarxes socials pendents de l’estat de salut de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez podria haver empitjorat en les últimes hores des que dijous passat suposadament demanara l’alta voluntària per a marxar-se casa i estar al costat dels seus familiars i amics més pròxims.

Des que va eixir a la llum que possiblement la col·laboradora de ‘Sálvame’ podria estar sedada després que el seu estat de salut s’haja agreujat, les xarxes socials s’han bolcat amb ella.

L’arribada de la seua filla Alba Santana i el costant anar i vindre dels seus familiars i amics al seu domicili podria presagiar el greu estat de salut de la periodista.

La col·laboradora de Telecinco porta diversos dies sent trending topic en Twitter, on usuaris anònims i personatges coneguts han volgut enviar-li tot el seu suport a ella i als seus familiars.

Als seus 69 anys, la que fora dona del tenista Manolo Santana està travessant el pitjor moment de la seua vida.

El tractament experimental al qual estava sent sotmesa per a frenar el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu no estava funcionant i la seua postura sobre este tema sempre va ser clara.

“Si em diuen que va per a llarg i que no saben si els tractaments funcionaran, es va acabar el tractament. Pare. No continuaré. El que dure. Alguna gent de la meua família es posa dels nervis”, reflexionava durant una de les seues intervencions en ‘Sálvame’.

Mila Ximénez, a casa i envoltada dels seus éssers estimats sense opcions de tractament

 

Encara que sempre ha estat disposada a lluitar fins al final, la tertuliana també ha sigut conscient de com vol viure la recta final de la seua vida. Dins dels seus plans mai ha estat l’opció d’alimentar les esperances amb un tractament que no funciona.

Ara, Mila Ximénez sembla haver arribat a eixe punt d’inflexió. La seua família ja ha confirmat públicament les pitjors notícies, encara que han demanat no avançar-se als esdeveniments.

Ja sense esperances i completament afeblida pel tractament, la tertuliana només espera compartir els seus últims moments de vida en companyia dels seus éssers estimats després de rebre l’alta hospitalària.

Tots ells s’han desplaçat fins al seu domicili, inclosa la seua pròpia filla Alba, que ha viatjat d’urgència des d’Amsterdam per a estar al costat de la seua mare.

Els germans de la col·laboradora tampoc la deixen sola ni un minut i estan sent una pinya en este moment tan delicat.

També han sigut diversos companys de treball, els més pròxims, els que han acudit a la casa de Mila Ximénez per a mostrar el seu suport.

És el cas de Jorge Javier Vázquez o el director de ‘Viva la vida’, Raúl Prieto, dos bons amics que han volgut acompanyar-la en persona.

Altres rostres molt coneguts de la cadena i personatges famosos d’Espanya també s’han bolcat amb ella des de la distància.

És el cas d’Ágatha Ruiz de la Prada. En les últimes hores, la dissenyadora de moda ha aprofitat el lliurament de premis de la Passarel·la Larios per a dedicar-li el guardó a la seua gran amiga.

 

Les xarxes es bolquen amb Mila Ximénez i se solidaritzen amb el seu sofriment

 

Les xarxes socials de Twitter i Instagram demanen de manera massiva que oferisquen informació veraç del que li està veritablement li està ocorrent a la protagonista.

 

No obstant això, els seus millors amics no han sigut els únics a manar forces a la tertuliana. Són molts els usuaris anònims que estan en suspens per l’estat de salut de Mila Ximénez.

Les xarxes socials s’han inundat de missatges de seguidors de Telecinco i persones que s’han solidaritzat amb la dura situació que enfronta la tertuliana.

Són innombrables els missatges d’ànim i força per a la col·laboradora que estem podent llegir a través de la xarxa social de Twitter on molts revelen que en hores podem llegir la pitjor de les notícies.

Els internautes han demanat als responsables de ‘Sálvame’ que per favor aclarisquen que està succeint amb la protagonista compta amb una multitud de seguidors.

La col·laboradora és ara mateix la cara visible d’una malaltia que afecta cada any a milers d’espanyols.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.