Les xarxes socials pendents de l’estat de salut de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez podria haver empitjorat en les últimes hores des que dijous passat suposadament demanara l’alta voluntària per a marxar-se casa i estar al costat dels seus familiars i amics més pròxims.

Des que va eixir a la llum que possiblement la col·laboradora de ‘Sálvame’ podria estar sedada després que el seu estat de salut s’haja agreujat, les xarxes socials s’han bolcat amb ella.

L’arribada de la seua filla Alba Santana i el costant anar i vindre dels seus familiars i amics al seu domicili podria presagiar el greu estat de salut de la periodista.

La col·laboradora de Telecinco porta diversos dies sent trending topic en Twitter, on usuaris anònims i personatges coneguts han volgut enviar-li tot el seu suport a ella i als seus familiars.

Als seus 69 anys, la que fora dona del tenista Manolo Santana està travessant el pitjor moment de la seua vida.

El tractament experimental al qual estava sent sotmesa per a frenar el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu no estava funcionant i la seua postura sobre este tema sempre va ser clara.

“Si em diuen que va per a llarg i que no saben si els tractaments funcionaran, es va acabar el tractament. Pare. No continuaré. El que dure. Alguna gent de la meua família es posa dels nervis”, reflexionava durant una de les seues intervencions en ‘Sálvame’.

Mila Ximénez, a casa i envoltada dels seus éssers estimats sense opcions de tractament

 

Encara que sempre ha estat disposada a lluitar fins al final, la tertuliana també ha sigut conscient de com vol viure la recta final de la seua vida. Dins dels seus plans mai ha estat l’opció d’alimentar les esperances amb un tractament que no funciona.

Ara, Mila Ximénez sembla haver arribat a eixe punt d’inflexió. La seua família ja ha confirmat públicament les pitjors notícies, encara que han demanat no avançar-se als esdeveniments.

Ja sense esperances i completament afeblida pel tractament, la tertuliana només espera compartir els seus últims moments de vida en companyia dels seus éssers estimats després de rebre l’alta hospitalària.

Tots ells s’han desplaçat fins al seu domicili, inclosa la seua pròpia filla Alba, que ha viatjat d’urgència des d’Amsterdam per a estar al costat de la seua mare.

Els germans de la col·laboradora tampoc la deixen sola ni un minut i estan sent una pinya en este moment tan delicat.

També han sigut diversos companys de treball, els més pròxims, els que han acudit a la casa de Mila Ximénez per a mostrar el seu suport.

És el cas de Jorge Javier Vázquez o el director de ‘Viva la vida’, Raúl Prieto, dos bons amics que han volgut acompanyar-la en persona.

Altres rostres molt coneguts de la cadena i personatges famosos d’Espanya també s’han bolcat amb ella des de la distància.

És el cas d’Ágatha Ruiz de la Prada. En les últimes hores, la dissenyadora de moda ha aprofitat el lliurament de premis de la Passarel·la Larios per a dedicar-li el guardó a la seua gran amiga.

 

Les xarxes es bolquen amb Mila Ximénez i se solidaritzen amb el seu sofriment

 

Les xarxes socials de Twitter i Instagram demanen de manera massiva que oferisquen informació veraç del que li està veritablement li està ocorrent a la protagonista.

 

No obstant això, els seus millors amics no han sigut els únics a manar forces a la tertuliana. Són molts els usuaris anònims que estan en suspens per l’estat de salut de Mila Ximénez.

Les xarxes socials s’han inundat de missatges de seguidors de Telecinco i persones que s’han solidaritzat amb la dura situació que enfronta la tertuliana.

Són innombrables els missatges d’ànim i força per a la col·laboradora que estem podent llegir a través de la xarxa social de Twitter on molts revelen que en hores podem llegir la pitjor de les notícies.

Els internautes han demanat als responsables de ‘Sálvame’ que per favor aclarisquen que està succeint amb la protagonista compta amb una multitud de seguidors.

La col·laboradora és ara mateix la cara visible d’una malaltia que afecta cada any a milers d’espanyols.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.

Oratge inestable al sud de València i nord d’Alacant amb pluges febles i temperatures a la baixa

Hui dimecres s’esperen núvols abundants, pluges febles al sud de València i nord d’Alacant i un descens de les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana.

Javi Torralba dirigirà l’equip femení del València Basket les tres pròximes temporades

El tècnic barceloní Javi Torralba agafa el relleu de Rubén Burgos a la banqueta del València Basket femení i firma per a les tres pròximes campanyes.