Les xarxes socials pendents de l’estat de salut de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez podria haver empitjorat en les últimes hores des que dijous passat suposadament demanara l’alta voluntària per a marxar-se casa i estar al costat dels seus familiars i amics més pròxims.

Des que va eixir a la llum que possiblement la col·laboradora de ‘Sálvame’ podria estar sedada després que el seu estat de salut s’haja agreujat, les xarxes socials s’han bolcat amb ella.

L’arribada de la seua filla Alba Santana i el costant anar i vindre dels seus familiars i amics al seu domicili podria presagiar el greu estat de salut de la periodista.

La col·laboradora de Telecinco porta diversos dies sent trending topic en Twitter, on usuaris anònims i personatges coneguts han volgut enviar-li tot el seu suport a ella i als seus familiars.

Als seus 69 anys, la que fora dona del tenista Manolo Santana està travessant el pitjor moment de la seua vida.

El tractament experimental al qual estava sent sotmesa per a frenar el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu no estava funcionant i la seua postura sobre este tema sempre va ser clara.

“Si em diuen que va per a llarg i que no saben si els tractaments funcionaran, es va acabar el tractament. Pare. No continuaré. El que dure. Alguna gent de la meua família es posa dels nervis”, reflexionava durant una de les seues intervencions en ‘Sálvame’.

Mila Ximénez, a casa i envoltada dels seus éssers estimats sense opcions de tractament

 

Encara que sempre ha estat disposada a lluitar fins al final, la tertuliana també ha sigut conscient de com vol viure la recta final de la seua vida. Dins dels seus plans mai ha estat l’opció d’alimentar les esperances amb un tractament que no funciona.

Ara, Mila Ximénez sembla haver arribat a eixe punt d’inflexió. La seua família ja ha confirmat públicament les pitjors notícies, encara que han demanat no avançar-se als esdeveniments.

Ja sense esperances i completament afeblida pel tractament, la tertuliana només espera compartir els seus últims moments de vida en companyia dels seus éssers estimats després de rebre l’alta hospitalària.

Tots ells s’han desplaçat fins al seu domicili, inclosa la seua pròpia filla Alba, que ha viatjat d’urgència des d’Amsterdam per a estar al costat de la seua mare.

Els germans de la col·laboradora tampoc la deixen sola ni un minut i estan sent una pinya en este moment tan delicat.

També han sigut diversos companys de treball, els més pròxims, els que han acudit a la casa de Mila Ximénez per a mostrar el seu suport.

És el cas de Jorge Javier Vázquez o el director de ‘Viva la vida’, Raúl Prieto, dos bons amics que han volgut acompanyar-la en persona.

Altres rostres molt coneguts de la cadena i personatges famosos d’Espanya també s’han bolcat amb ella des de la distància.

És el cas d’Ágatha Ruiz de la Prada. En les últimes hores, la dissenyadora de moda ha aprofitat el lliurament de premis de la Passarel·la Larios per a dedicar-li el guardó a la seua gran amiga.

 

Les xarxes es bolquen amb Mila Ximénez i se solidaritzen amb el seu sofriment

 

Les xarxes socials de Twitter i Instagram demanen de manera massiva que oferisquen informació veraç del que li està veritablement li està ocorrent a la protagonista.

 

No obstant això, els seus millors amics no han sigut els únics a manar forces a la tertuliana. Són molts els usuaris anònims que estan en suspens per l’estat de salut de Mila Ximénez.

Les xarxes socials s’han inundat de missatges de seguidors de Telecinco i persones que s’han solidaritzat amb la dura situació que enfronta la tertuliana.

Són innombrables els missatges d’ànim i força per a la col·laboradora que estem podent llegir a través de la xarxa social de Twitter on molts revelen que en hores podem llegir la pitjor de les notícies.

Els internautes han demanat als responsables de ‘Sálvame’ que per favor aclarisquen que està succeint amb la protagonista compta amb una multitud de seguidors.

La col·laboradora és ara mateix la cara visible d’una malaltia que afecta cada any a milers d’espanyols.

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.