10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Les xarxes socials pendents de l’estat de salut de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez podria haver empitjorat en les últimes hores des que dijous passat suposadament demanara l’alta voluntària per a marxar-se casa i estar al costat dels seus familiars i amics més pròxims.

Des que va eixir a la llum que possiblement la col·laboradora de ‘Sálvame’ podria estar sedada després que el seu estat de salut s’haja agreujat, les xarxes socials s’han bolcat amb ella.

L’arribada de la seua filla Alba Santana i el costant anar i vindre dels seus familiars i amics al seu domicili podria presagiar el greu estat de salut de la periodista.

La col·laboradora de Telecinco porta diversos dies sent trending topic en Twitter, on usuaris anònims i personatges coneguts han volgut enviar-li tot el seu suport a ella i als seus familiars.

Als seus 69 anys, la que fora dona del tenista Manolo Santana està travessant el pitjor moment de la seua vida.

El tractament experimental al qual estava sent sotmesa per a frenar el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu no estava funcionant i la seua postura sobre este tema sempre va ser clara.

“Si em diuen que va per a llarg i que no saben si els tractaments funcionaran, es va acabar el tractament. Pare. No continuaré. El que dure. Alguna gent de la meua família es posa dels nervis”, reflexionava durant una de les seues intervencions en ‘Sálvame’.

Mila Ximénez, a casa i envoltada dels seus éssers estimats sense opcions de tractament

 

Encara que sempre ha estat disposada a lluitar fins al final, la tertuliana també ha sigut conscient de com vol viure la recta final de la seua vida. Dins dels seus plans mai ha estat l’opció d’alimentar les esperances amb un tractament que no funciona.

Ara, Mila Ximénez sembla haver arribat a eixe punt d’inflexió. La seua família ja ha confirmat públicament les pitjors notícies, encara que han demanat no avançar-se als esdeveniments.

Ja sense esperances i completament afeblida pel tractament, la tertuliana només espera compartir els seus últims moments de vida en companyia dels seus éssers estimats després de rebre l’alta hospitalària.

Tots ells s’han desplaçat fins al seu domicili, inclosa la seua pròpia filla Alba, que ha viatjat d’urgència des d’Amsterdam per a estar al costat de la seua mare.

Els germans de la col·laboradora tampoc la deixen sola ni un minut i estan sent una pinya en este moment tan delicat.

També han sigut diversos companys de treball, els més pròxims, els que han acudit a la casa de Mila Ximénez per a mostrar el seu suport.

És el cas de Jorge Javier Vázquez o el director de ‘Viva la vida’, Raúl Prieto, dos bons amics que han volgut acompanyar-la en persona.

Altres rostres molt coneguts de la cadena i personatges famosos d’Espanya també s’han bolcat amb ella des de la distància.

És el cas d’Ágatha Ruiz de la Prada. En les últimes hores, la dissenyadora de moda ha aprofitat el lliurament de premis de la Passarel·la Larios per a dedicar-li el guardó a la seua gran amiga.

 

Les xarxes es bolquen amb Mila Ximénez i se solidaritzen amb el seu sofriment

 

Les xarxes socials de Twitter i Instagram demanen de manera massiva que oferisquen informació veraç del que li està veritablement li està ocorrent a la protagonista.

 

No obstant això, els seus millors amics no han sigut els únics a manar forces a la tertuliana. Són molts els usuaris anònims que estan en suspens per l’estat de salut de Mila Ximénez.

Les xarxes socials s’han inundat de missatges de seguidors de Telecinco i persones que s’han solidaritzat amb la dura situació que enfronta la tertuliana.

Són innombrables els missatges d’ànim i força per a la col·laboradora que estem podent llegir a través de la xarxa social de Twitter on molts revelen que en hores podem llegir la pitjor de les notícies.

Els internautes han demanat als responsables de ‘Sálvame’ que per favor aclarisquen que està succeint amb la protagonista compta amb una multitud de seguidors.

La col·laboradora és ara mateix la cara visible d’una malaltia que afecta cada any a milers d’espanyols.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.