Les xarxes socials pendents de l’estat de salut de Mila Ximénez

 

Mila Ximénez podria haver empitjorat en les últimes hores des que dijous passat suposadament demanara l’alta voluntària per a marxar-se casa i estar al costat dels seus familiars i amics més pròxims.

Des que va eixir a la llum que possiblement la col·laboradora de ‘Sálvame’ podria estar sedada després que el seu estat de salut s’haja agreujat, les xarxes socials s’han bolcat amb ella.

L’arribada de la seua filla Alba Santana i el costant anar i vindre dels seus familiars i amics al seu domicili podria presagiar el greu estat de salut de la periodista.

La col·laboradora de Telecinco porta diversos dies sent trending topic en Twitter, on usuaris anònims i personatges coneguts han volgut enviar-li tot el seu suport a ella i als seus familiars.

Als seus 69 anys, la que fora dona del tenista Manolo Santana està travessant el pitjor moment de la seua vida.

El tractament experimental al qual estava sent sotmesa per a frenar el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu no estava funcionant i la seua postura sobre este tema sempre va ser clara.

“Si em diuen que va per a llarg i que no saben si els tractaments funcionaran, es va acabar el tractament. Pare. No continuaré. El que dure. Alguna gent de la meua família es posa dels nervis”, reflexionava durant una de les seues intervencions en ‘Sálvame’.

Mila Ximénez, a casa i envoltada dels seus éssers estimats sense opcions de tractament

 

Encara que sempre ha estat disposada a lluitar fins al final, la tertuliana també ha sigut conscient de com vol viure la recta final de la seua vida. Dins dels seus plans mai ha estat l’opció d’alimentar les esperances amb un tractament que no funciona.

Ara, Mila Ximénez sembla haver arribat a eixe punt d’inflexió. La seua família ja ha confirmat públicament les pitjors notícies, encara que han demanat no avançar-se als esdeveniments.

Ja sense esperances i completament afeblida pel tractament, la tertuliana només espera compartir els seus últims moments de vida en companyia dels seus éssers estimats després de rebre l’alta hospitalària.

Tots ells s’han desplaçat fins al seu domicili, inclosa la seua pròpia filla Alba, que ha viatjat d’urgència des d’Amsterdam per a estar al costat de la seua mare.

Els germans de la col·laboradora tampoc la deixen sola ni un minut i estan sent una pinya en este moment tan delicat.

També han sigut diversos companys de treball, els més pròxims, els que han acudit a la casa de Mila Ximénez per a mostrar el seu suport.

És el cas de Jorge Javier Vázquez o el director de ‘Viva la vida’, Raúl Prieto, dos bons amics que han volgut acompanyar-la en persona.

Altres rostres molt coneguts de la cadena i personatges famosos d’Espanya també s’han bolcat amb ella des de la distància.

És el cas d’Ágatha Ruiz de la Prada. En les últimes hores, la dissenyadora de moda ha aprofitat el lliurament de premis de la Passarel·la Larios per a dedicar-li el guardó a la seua gran amiga.

 

Les xarxes es bolquen amb Mila Ximénez i se solidaritzen amb el seu sofriment

 

Les xarxes socials de Twitter i Instagram demanen de manera massiva que oferisquen informació veraç del que li està veritablement li està ocorrent a la protagonista.

 

No obstant això, els seus millors amics no han sigut els únics a manar forces a la tertuliana. Són molts els usuaris anònims que estan en suspens per l’estat de salut de Mila Ximénez.

Les xarxes socials s’han inundat de missatges de seguidors de Telecinco i persones que s’han solidaritzat amb la dura situació que enfronta la tertuliana.

Són innombrables els missatges d’ànim i força per a la col·laboradora que estem podent llegir a través de la xarxa social de Twitter on molts revelen que en hores podem llegir la pitjor de les notícies.

Els internautes han demanat als responsables de ‘Sálvame’ que per favor aclarisquen que està succeint amb la protagonista compta amb una multitud de seguidors.

La col·laboradora és ara mateix la cara visible d’una malaltia que afecta cada any a milers d’espanyols.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.