Segon dia consecutiu sense morts per coronavirus en Espanya, tot i la pujada de contagis

Així respira Terrassa en l'entrada en la Fase 1

Segon dia consecutiu sense morts per coronavirus en Espanya | Redacció

 

Segon dia consecutiu sense morts per coronavirus en Espanya. D’esta manera ho reflectix l’últim informe del Ministeri de Sanitat, publicat este dimarts, 2 de juny. A pesar de la bona notícia respecte a les defuncions, d’este document també es desprén que els contagis han tornat a pujar: este dilluns s’han diagnosticat 137 nous casos de COVID-19, en són 66 més dels que es van detectar diumenge i es van informar ahir (71). 

 

Cal recordar que Sanitat ja no notifica les morts diàries, sinó que ho fa a través de sèries setmanals, i només se sumen els casos en els que la data de defunció és la del dia previ a l’hora de fer l’informe. Segons l’última actualització, en els últims 7 dies, 34 persones han perdut la vida a causa de la COVID-19, 27.127 en total. D’altra banda, el total de positius és de 239.932.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Madrid notifica el 53% dels nous positius

Madrid continua sent la comunitat que més casos nous notifica diàriament, encara que hui amb major proporció: el 53% (73). Després de Madrid, Catalunya és a on més casos s’han diagnosticat este dilluns (17), metres que els territoris que menys casos han notificat en les últimes 24 hores són Astúries, Castella la-Manxa, Castella i Lleó i Galícia, que no n’han notificat cap. Respecte a les morts, és Catalunya a on més se n’han produït en els últims 7 dies (9), seguida de Castella i Lleó (6). 

 

A nivell valencià, el Ministeri assenyala que només s’ha detectat 1 contagi nou en les últimes 24 hores, encara que caldrà esperar a les dades de la Conselleria, ja que sempre es produïxen desajustos. Pel que fa a les defuncions, segons el mateix informe, 3 persones han mort en els últims 7 dies. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.