1.097 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.097 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 526.267 persones.

Els nous casos per províncies són 215 a Castelló (56.762 en total); 340 a Alacant (192.451) i 542 a València (277.053). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 431 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.294 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.977 a Castelló, 190.895 a Alacant i 275.366 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 352 persones ingressades, 61 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 11 en UCI; 119 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 151 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 70 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.910: 871 a la província de Castelló, 3.042 en la d’Alacant i 3.997 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 7.505 casos actius, la qual cosa suposa un 1,40% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat cinc brots de 10 o més casos:

Tavernes Valldigna: 22 casos. Àmbit educatiu
Guadassuar: 17 casos. Àmbit educatiu
Requena: 11 casos. Origen laboral
• Ayora: 11 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.