1.097 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.097 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 526.267 persones.

Els nous casos per províncies són 215 a Castelló (56.762 en total); 340 a Alacant (192.451) i 542 a València (277.053). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 431 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.294 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.977 a Castelló, 190.895 a Alacant i 275.366 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 352 persones ingressades, 61 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 11 en UCI; 119 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 151 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 70 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.910: 871 a la província de Castelló, 3.042 en la d’Alacant i 3.997 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 7.505 casos actius, la qual cosa suposa un 1,40% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat cinc brots de 10 o més casos:

Tavernes Valldigna: 22 casos. Àmbit educatiu
Guadassuar: 17 casos. Àmbit educatiu
Requena: 11 casos. Origen laboral
• Ayora: 11 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.