10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

1.097 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.097 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 526.267 persones.

Els nous casos per províncies són 215 a Castelló (56.762 en total); 340 a Alacant (192.451) i 542 a València (277.053). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 431 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.294 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.977 a Castelló, 190.895 a Alacant i 275.366 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 352 persones ingressades, 61 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 11 en UCI; 119 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 151 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 70 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.910: 871 a la província de Castelló, 3.042 en la d’Alacant i 3.997 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 7.505 casos actius, la qual cosa suposa un 1,40% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat cinc brots de 10 o més casos:

Tavernes Valldigna: 22 casos. Àmbit educatiu
Guadassuar: 17 casos. Àmbit educatiu
Requena: 11 casos. Origen laboral
• Ayora: 11 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.