1.097 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.097 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 526.267 persones.

Els nous casos per províncies són 215 a Castelló (56.762 en total); 340 a Alacant (192.451) i 542 a València (277.053). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 431 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.294 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.977 a Castelló, 190.895 a Alacant i 275.366 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 352 persones ingressades, 61 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 11 en UCI; 119 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 151 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 70 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.910: 871 a la província de Castelló, 3.042 en la d’Alacant i 3.997 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 7.505 casos actius, la qual cosa suposa un 1,40% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat cinc brots de 10 o més casos:

Tavernes Valldigna: 22 casos. Àmbit educatiu
Guadassuar: 17 casos. Àmbit educatiu
Requena: 11 casos. Origen laboral
• Ayora: 11 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.