1.097 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.097 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 526.267 persones.

Els nous casos per províncies són 215 a Castelló (56.762 en total); 340 a Alacant (192.451) i 542 a València (277.053). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 431 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 522.294 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.977 a Castelló, 190.895 a Alacant i 275.366 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 352 persones ingressades, 61 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 11 en UCI; 119 a la província d’Alacant, 29 d’elles en l’UCI; i 151 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat quatre defuncions per coronavirus des de l’última actualització, persones d’entre 70 i 84 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.910: 871 a la província de Castelló, 3.042 en la d’Alacant i 3.997 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 7.505 casos actius, la qual cosa suposa un 1,40% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat cinc brots de 10 o més casos:

Tavernes Valldigna: 22 casos. Àmbit educatiu
Guadassuar: 17 casos. Àmbit educatiu
Requena: 11 casos. Origen laboral
• Ayora: 11 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Port alerta del perill d’un Partizan sense pressió abans de la visita del València Basket

Josep Puerto, capità del València Basket, advertix que el Partizan, ja sense opcions en l'Eurolliga però en bona ratxa recent, serà un rival molt perillós a Belgrad.

Dimitrievski passa de suplent a líder sota pals al València

Stole Dimitrievski ha passat de segon porter a convertir-se en una de les peces més fiables del València gràcies a les seues parades, lideratge i control dels partits.

L’afiliació d’autònoms marca rècord en la Comunitat Valenciana impulsada pel treball estranger

La Comunitat Valenciana aconseguix un rècord de 389.839 afiliacions d'autònoms, amb un pes creixent del col·lectiu estranger i un relleu generacional que obri un buit de talent en sectors tradicionals.

La Comunitat Valenciana va tindre en 2024 una de les taxes més baixes d’altes hospitalàries d’Espanya

La Comunitat Valenciana va registrar en 2024 un total de 10.096 altes hospitalàries per cada 100.000 habitants, una xifra lleugerament inferior a la mitjana nacional, en un context d'augment general d'ingressos i canvi en les principals causes d'hospitalització.

PP i Vox frenen a Alacant la petició per a recuperar l’ajuda a la Senda de Miguel Hernández

La majoria de PP i Vox a l'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat una proposta de l'esquerra per a instar a la Generalitat a recuperar la subvenció de la Senda del Poeta Miguel Hernández, un itinerari cultural que recorre els llocs clau en la vida de l'escriptor.

Pérez Llorca anuncia un reforç de les inspeccions per a frenar els empadronaments irregulars

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts un reforç de la coordinació i inspeccions per a controlar els empadronaments irregulars i vincula el fenomen a la immigració desordenada i a la falta de recursos estatals.

La Comunitat Valenciana registra una taxa d’assassinats masclistes per damunt de la mitjana espanyola

La Comunitat Valenciana acumula des de 2003 una taxa de 78,8 assassinats masclistes per milió de dones majors de 15 anys, per damunt de la mitjana estatal de 67,1. L'últim informe de l'Observatori del CGPJ i de la Delegació contra la Violència de Gènere alerta també de l'impacte de la violència vicària sobre menors.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis a la seua parella davant les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén la comissió de servicis per la qual la seua parella ha sigut contractada per la Diputació de València, mentres l'oposició denuncia un cas de enchufismo i nepotisme per l'increment salarial i les condicions del lloc.