Anuncios

22.081 nous positius i 10 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 22.081 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 816.667 persones.

Els nous casos per províncies són 4.545 a Castelló (97.686 en total), 7.653 a Alacant (296.170) i 9.883 a València (422.809). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

Anuncios

D’altra banda, s’han registrat 16.415 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 674.246 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 75.217 a Castelló, 240.239 a Alacant i 358.734 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.464 persones ingressades, 189 d’elles en l’UCI: 222 a la província de Castelló, 25 en UCI; 515 a la província d’Alacant, 61 d’elles en l’UCI; i 727 a la província de València, 103 en UCI.

S’han notificat 10 defuncions per coronavirus des de l’última actualització: 5 dones, d’entre 36 i 93 anys, i 5 homes, d’entre 51 i 88 anys. Es tracta de persones mortes al llarg de l’última setmana i notificades després de l’actualització d’ahir dijous.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.280: 936 a la província de Castelló, 3.178 en la d’Alacant i 4.166 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 145.582 casos actius, la qual cosa suposa un 17,58% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 4.265.413 persones compten ja amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen, i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) en la Comunitat Valenciana. En total s’han inoculat 10.042.110 dosis de vacuna contra el coronavirus.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios