22.081 nous positius i 10 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 22.081 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 816.667 persones.

Els nous casos per províncies són 4.545 a Castelló (97.686 en total), 7.653 a Alacant (296.170) i 9.883 a València (422.809). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 16.415 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 674.246 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 75.217 a Castelló, 240.239 a Alacant i 358.734 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.464 persones ingressades, 189 d’elles en l’UCI: 222 a la província de Castelló, 25 en UCI; 515 a la província d’Alacant, 61 d’elles en l’UCI; i 727 a la província de València, 103 en UCI.

S’han notificat 10 defuncions per coronavirus des de l’última actualització: 5 dones, d’entre 36 i 93 anys, i 5 homes, d’entre 51 i 88 anys. Es tracta de persones mortes al llarg de l’última setmana i notificades després de l’actualització d’ahir dijous.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.280: 936 a la província de Castelló, 3.178 en la d’Alacant i 4.166 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 145.582 casos actius, la qual cosa suposa un 17,58% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 4.265.413 persones compten ja amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen, i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) en la Comunitat Valenciana. En total s’han inoculat 10.042.110 dosis de vacuna contra el coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.