22.081 nous positius i 10 nous morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 22.081 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 816.667 persones.

Els nous casos per províncies són 4.545 a Castelló (97.686 en total), 7.653 a Alacant (296.170) i 9.883 a València (422.809). La xifra total de casos sense assignar es manté en 2.

D’altra banda, s’han registrat 16.415 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 674.246 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 75.217 a Castelló, 240.239 a Alacant i 358.734 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.464 persones ingressades, 189 d’elles en l’UCI: 222 a la província de Castelló, 25 en UCI; 515 a la província d’Alacant, 61 d’elles en l’UCI; i 727 a la província de València, 103 en UCI.

S’han notificat 10 defuncions per coronavirus des de l’última actualització: 5 dones, d’entre 36 i 93 anys, i 5 homes, d’entre 51 i 88 anys. Es tracta de persones mortes al llarg de l’última setmana i notificades després de l’actualització d’ahir dijous.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.280: 936 a la província de Castelló, 3.178 en la d’Alacant i 4.166 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 145.582 casos actius, la qual cosa suposa un 17,58% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 4.265.413 persones compten ja amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen, i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) en la Comunitat Valenciana. En total s’han inoculat 10.042.110 dosis de vacuna contra el coronavirus.

Últimes notícies

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.