229 casos nous i 4 defuncions per coronavirus Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.240.263 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 145.747 a Castelló, 448.230 a Alacant i 646.286 a València. Han rebut les dos dosis 305.576 persones.

A més, s’han notificat 229 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.052 persones. Per províncies, 31 a Castelló (39.772 en total); 78 a Alacant (145.716 en total); i 120 a la província de València (202.563 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 130 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.668 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.073 a Castelló, 145.498 a Alacant i 203.042 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 326 persones ingressades: 31 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 162 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.245: 789 a la província de Castelló, 2.753 en la d’Alacant i 3.703 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.607 casos actius, la qual cosa suposa un 0,90% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 4 residències de majors (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 18
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Alaquàs: 7 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Origen laboral
Massanassa: 9 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen laboral
Alaquàs: 7 casos. Origen social
Guardamar del Segura: 5 casos. Origen social
Almussafes: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

València afronta fins a 39 graus en l’inici de la quarta ona de calor

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per calor extrema a la província de València, amb màximes previstes de fins a 39 graus en l’interior sud.

Eray Cömert s’acomiada del València amb una emotiva carta als aficionats

El central suís Eray Cömert s’ha acomiadat del València CF amb una carta emotiva en què admet que sempre va voler triomfar en Mestalla i agraïx el suport de l’afició en una etapa que definix com a meravellosa.

Els científics demanen analitzar primer els sòls cremats abans d’actuar-hi

Especialistes en sòls advertixen que, un colp extingit l’incendi, la prioritat és avaluar l’estat del terreny cremat abans de reforestar o aplicar mesures. Alerten que intervencions precipitades poden causar més dany que benefici.

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.
FILMOTECA D'ESTIU