229 casos nous i 4 defuncions per coronavirus Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.240.263 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 145.747 a Castelló, 448.230 a Alacant i 646.286 a València. Han rebut les dos dosis 305.576 persones.

A més, s’han notificat 229 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.052 persones. Per províncies, 31 a Castelló (39.772 en total); 78 a Alacant (145.716 en total); i 120 a la província de València (202.563 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 130 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.668 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.073 a Castelló, 145.498 a Alacant i 203.042 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 326 persones ingressades: 31 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 162 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.245: 789 a la província de Castelló, 2.753 en la d’Alacant i 3.703 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.607 casos actius, la qual cosa suposa un 0,90% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 4 residències de majors (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 18
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Alaquàs: 7 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Origen laboral
Massanassa: 9 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen laboral
Alaquàs: 7 casos. Origen social
Guardamar del Segura: 5 casos. Origen social
Almussafes: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.