229 casos nous i 4 defuncions per coronavirus Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.240.263 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 145.747 a Castelló, 448.230 a Alacant i 646.286 a València. Han rebut les dos dosis 305.576 persones.

A més, s’han notificat 229 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.052 persones. Per províncies, 31 a Castelló (39.772 en total); 78 a Alacant (145.716 en total); i 120 a la província de València (202.563 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 130 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.668 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.073 a Castelló, 145.498 a Alacant i 203.042 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 326 persones ingressades: 31 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 162 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.245: 789 a la província de Castelló, 2.753 en la d’Alacant i 3.703 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.607 casos actius, la qual cosa suposa un 0,90% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 4 residències de majors (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 18
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Alaquàs: 7 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Origen laboral
Massanassa: 9 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen laboral
Alaquàs: 7 casos. Origen social
Guardamar del Segura: 5 casos. Origen social
Almussafes: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.