229 casos nous i 4 defuncions per coronavirus Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.240.263 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 145.747 a Castelló, 448.230 a Alacant i 646.286 a València. Han rebut les dos dosis 305.576 persones.

A més, s’han notificat 229 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.052 persones. Per províncies, 31 a Castelló (39.772 en total); 78 a Alacant (145.716 en total); i 120 a la província de València (202.563 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 130 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.668 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.073 a Castelló, 145.498 a Alacant i 203.042 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 326 persones ingressades: 31 a la província de Castelló, amb 8 pacients en UCI; 133 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 162 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 4 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.245: 789 a la província de Castelló, 2.753 en la d’Alacant i 3.703 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.607 casos actius, la qual cosa suposa un 0,90% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

 

En estos moments hi ha casos positius en 4 residències de majors (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 18
Residents que han mort: 1

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Alaquàs: 7 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen social
Borriana: 4 casos. Origen laboral
Massanassa: 9 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen laboral
Alaquàs: 7 casos. Origen social
Guardamar del Segura: 5 casos. Origen social
Almussafes: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.
FILMOTECA D'ESTIU