9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

29.347 nous casos de coronavirus i 22 morts en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 29.347 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 742.333 persones.

Els nous casos per províncies són 3.632 a Castelló (84.128 en total); 11.014 a Alacant (268.146), i 14.701 a València (390.058). La xifra de casos no assignats se situa en 1, ja que s’han reassignat dos casos a la província de València.

D’altra banda, s’han registrat 12.066 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 621.316 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 69.550 a Castelló, 223.716 a Alacant i 327.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.374 persones ingressades, 201 d’elles en l’UCI: 202 a la província de Castelló, 27 en UCI; 458 a la província d’Alacant, 70 d’elles en l’UCI; i 714 a la província de València, 104 en UCI.

S’han notificat 22 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de persones mortes al llarg de la setmana passada i notificades després de l’actualització del divendres 7. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.219: 928 a la província de Castelló, 3.161 en la d’Alacant i 4.130 en la de València. Són 12 dones, d’entre 37 i 93 anys, i 10 homes, d’entre 50 i 83 anys.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 124.239 casos actius, la qual cosa suposa un 16,48% del total de positius.

Últimes notícies

Dos detinguts per intentar una estafa immobiliària de 400.000 euros a una anciana a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i a un home per intentar estafar 400.000 euros a una dona de 77 anys. La víctima ja havia perdut joies i 29.300 euros mitjançant retirades en efectiu.

Antònia Folguera: l’art digital a penes ha mostrat les seues possibilitats

Antònia Folguera ha comissariat la posada de llarg de Vortex, un espai immersiu de Bellver Blue Tech Zone, i sosté que l'art digital a penes ha mostrat el seu potencial. L'obra 'The Rhythm of the Ocean', de Desilence amb música de Suzanne Ciani, connecta amb la investigació marina del centre.

La Comunitat Valenciana espera que el primer premi de la Loteria de Nadal no l’esquive una altra vegada

La Comunitat Valenciana confia que la Grossa torne a la regió després d'un 2024 discret. Vendes i consignació creixen en 2025 i les matemàtiques recorden el pes de l'atzar.

La tardor s’acomiada amb núvols i possibles pluges a Alacant i lleus canvis tèrmics

El comiat de la tardor arriba amb cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana i ruixats puntuals en el litoral d'Alacant que tendiran a remetre al final del dia. Les temperatures només variaran lleugerament i el vent anirà girant a component oest amb algun repunt d'intensitat.

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.