29.347 nous casos de coronavirus i 22 morts en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 29.347 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 742.333 persones.

Els nous casos per províncies són 3.632 a Castelló (84.128 en total); 11.014 a Alacant (268.146), i 14.701 a València (390.058). La xifra de casos no assignats se situa en 1, ja que s’han reassignat dos casos a la província de València.

D’altra banda, s’han registrat 12.066 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 621.316 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 69.550 a Castelló, 223.716 a Alacant i 327.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.374 persones ingressades, 201 d’elles en l’UCI: 202 a la província de Castelló, 27 en UCI; 458 a la província d’Alacant, 70 d’elles en l’UCI; i 714 a la província de València, 104 en UCI.

S’han notificat 22 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de persones mortes al llarg de la setmana passada i notificades després de l’actualització del divendres 7. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.219: 928 a la província de Castelló, 3.161 en la d’Alacant i 4.130 en la de València. Són 12 dones, d’entre 37 i 93 anys, i 10 homes, d’entre 50 i 83 anys.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 124.239 casos actius, la qual cosa suposa un 16,48% del total de positius.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.