29.347 nous casos de coronavirus i 22 morts en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 29.347 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 742.333 persones.

Els nous casos per províncies són 3.632 a Castelló (84.128 en total); 11.014 a Alacant (268.146), i 14.701 a València (390.058). La xifra de casos no assignats se situa en 1, ja que s’han reassignat dos casos a la província de València.

D’altra banda, s’han registrat 12.066 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 621.316 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 69.550 a Castelló, 223.716 a Alacant i 327.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.374 persones ingressades, 201 d’elles en l’UCI: 202 a la província de Castelló, 27 en UCI; 458 a la província d’Alacant, 70 d’elles en l’UCI; i 714 a la província de València, 104 en UCI.

S’han notificat 22 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. Es tracta de persones mortes al llarg de la setmana passada i notificades després de l’actualització del divendres 7. El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 8.219: 928 a la província de Castelló, 3.161 en la d’Alacant i 4.130 en la de València. Són 12 dones, d’entre 37 i 93 anys, i 10 homes, d’entre 50 i 83 anys.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 124.239 casos actius, la qual cosa suposa un 16,48% del total de positius.

Últimes notícies

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.