19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

30 persones celebren una festa il·legal en un local en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desmantellar esta passada matinada de dissabte una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un local situat en el carrer del Comerç, en el Polígon de Babel, en comprovar que dins es trobaven més de trenta persones, sense respectar cap de les mesures de seguretat anticovid, consumint, ballant, sense mascaretes i fumant.

 

La Policia va denunciar als trenta jóvens, així com a l’amo i organitzador d’esta celebració per una infracció greu i s’enfronta a multes que podrien arribar fins als 60.000 euros. Segons fonts policials els fets van passar cap a les 00.00 hores, quan la Policia Local ha tingut coneixement de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un dispositiu per a poder accedir i desmantellar-la.

 

La Policia Local immediatament es va desplaçar amb quatre patrulles del servici Nocturn i la unitat Fox, i en accedir dins de local, van poder comprovar com s’estava celebrant una festa, i la immensa majoria estava incomplint les mesures anticovid, sense portar l’obligatòria mascareta, sense guardar distàncies de seguretat, fumant algunes d’elles, consumint alcohol, amb reproductors de música i ballant. A més tot això es feia en un local que no tenia ventilació.

 

La Policia va desallotjar el local

La Policia va desallotjar esta festa clandestina, sancionant a les 30 persones que estaven en el seu interior, per no portar mascaretes, saltar-se el toc de queda, consum d’alcohol i estar persones no convivents agrupades en un local incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid.

 

L’amo i organitzador de la festa s’enfronta a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament del local.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Condemnat per llançar una substància corrosiva a un gos pels lladrucs

Un home ha sigut condemnat a una multa i a 16 mesos d'inhabilitació per a activitats amb animals per ruixar amb líquid corrosiu al gos d'una vivenda. La sentència fixa 2.500 euros d'indemnització per les lesions i el mal moral.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.