30 persones celebren una festa il·legal en un local en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desmantellar esta passada matinada de dissabte una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un local situat en el carrer del Comerç, en el Polígon de Babel, en comprovar que dins es trobaven més de trenta persones, sense respectar cap de les mesures de seguretat anticovid, consumint, ballant, sense mascaretes i fumant.

 

La Policia va denunciar als trenta jóvens, així com a l’amo i organitzador d’esta celebració per una infracció greu i s’enfronta a multes que podrien arribar fins als 60.000 euros. Segons fonts policials els fets van passar cap a les 00.00 hores, quan la Policia Local ha tingut coneixement de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un dispositiu per a poder accedir i desmantellar-la.

 

La Policia Local immediatament es va desplaçar amb quatre patrulles del servici Nocturn i la unitat Fox, i en accedir dins de local, van poder comprovar com s’estava celebrant una festa, i la immensa majoria estava incomplint les mesures anticovid, sense portar l’obligatòria mascareta, sense guardar distàncies de seguretat, fumant algunes d’elles, consumint alcohol, amb reproductors de música i ballant. A més tot això es feia en un local que no tenia ventilació.

 

La Policia va desallotjar el local

La Policia va desallotjar esta festa clandestina, sancionant a les 30 persones que estaven en el seu interior, per no portar mascaretes, saltar-se el toc de queda, consum d’alcohol i estar persones no convivents agrupades en un local incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid.

 

L’amo i organitzador de la festa s’enfronta a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament del local.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.