30 persones celebren una festa il·legal en un local en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desmantellar esta passada matinada de dissabte una festa il·legal que s’estava celebrant a l’interior d’un local situat en el carrer del Comerç, en el Polígon de Babel, en comprovar que dins es trobaven més de trenta persones, sense respectar cap de les mesures de seguretat anticovid, consumint, ballant, sense mascaretes i fumant.

 

La Policia va denunciar als trenta jóvens, així com a l’amo i organitzador d’esta celebració per una infracció greu i s’enfronta a multes que podrien arribar fins als 60.000 euros. Segons fonts policials els fets van passar cap a les 00.00 hores, quan la Policia Local ha tingut coneixement de la possible existència d’una festa il·legal, i van posar en marxa un dispositiu per a poder accedir i desmantellar-la.

 

La Policia Local immediatament es va desplaçar amb quatre patrulles del servici Nocturn i la unitat Fox, i en accedir dins de local, van poder comprovar com s’estava celebrant una festa, i la immensa majoria estava incomplint les mesures anticovid, sense portar l’obligatòria mascareta, sense guardar distàncies de seguretat, fumant algunes d’elles, consumint alcohol, amb reproductors de música i ballant. A més tot això es feia en un local que no tenia ventilació.

 

La Policia va desallotjar el local

La Policia va desallotjar esta festa clandestina, sancionant a les 30 persones que estaven en el seu interior, per no portar mascaretes, saltar-se el toc de queda, consum d’alcohol i estar persones no convivents agrupades en un local incomplint les mesures de seguretat i sanitàries anticovid.

 

L’amo i organitzador de la festa s’enfronta a infraccions greus segons el decret de la Generalitat Valenciana, amb multa de 30.001 a 60.000 euros i a una possible suspensió o prohibició de l’activitat per un període màxim de sis mesos, o a la clausura, que s’imposen per destinar l’ús d’espais de l’establiment a activitats o actuacions no permeses per les ordres o mesures dictades enfront del Covid-19, en qualsevol mena d’establiment o activitat siga en espais o locals, públics o privats.

 

De la mateixa manera, després de ser identificades totes les persones que es trobaven celebrant esta festa privada, els agents van procedir a fer les corresponents diligències administratives i el desallotjament del local.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.