14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

417 classes acaben confinades en la catorzena setmana del curs escolar valencià

 

En la catorzena setmana del curs, del 7 a l’11 de desembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,1 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 86,6 %, és a dir, 1.597 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la catorzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 7 a l’11 de desembre, s’ha determinat el confinament de 146 grups de 93 centres educatius, s’han desconfinat 214 grups de 135 centres educatius i estan confinats, d’altres setmanes, 271 grups de 155 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 417 grups de 248 centres educatius.

Últimes notícies

La directora del gabinet de Mazón no recorda una anomenada a les 19.42 el dia de la dana

Pilar Montes, càrrec del gabinet de Carlos Mazón, ha declarat que no recorda haver parlat amb ell a les 19.42 del 29 d'octubre i que eixa crida no figura en el seu registre. El seu testimoniatge s'emmarca en la causa penal sobre la gestió de la dana a Catarroja.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima tres dies després

La Guàrdia Civil ha tornat a detindre a un home de 43 anys per una agressió a la seua parella a Catarroja, després de morir ella en l'UCI tres dies després. El jutjat ha ordenat l'arrest per risc de fugida, després que quedara en llibertat amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de ser agredida suposadament per la seua parella a Catarroja. El detingut, de 48 anys, va passar a disposició judicial i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar a fer periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha defés que la IA servix per a guanyar eficàcia sota supervisió humana, però no substituïx el criteri periodístic. També ha reclamat honestedat i veracitat.

Paiporta i la Generalitat revisen projectes i finançament per a la recuperació del municipi

L'alcalde i el president han repassat els compromisos per a impulsar la recuperació després de la DANA, amb focus en un edifici integral d'emergències i parcs inundables.

Pérez Llorca i Pedro Sánchez es reuniran el 17 de desembre per a impulsar la reconstrucció després de la DANA

Pérez Llorca es veurà amb Pedro Sánchez en La Moncloa el 17 de desembre per a reforçar la col·laboració institucional i proposar una Comissió Mixta que coordine la reconstrucció després de la DANA. També posarà sobre la taula finançament autonòmic, fons d'anivellament i l'aigua que mereix la Comunitat.

El PSPV acusa el PP de convertir la Diputació d’Alacant en exemple d’inacció

El PSPV-PSOE ha acusat el president Toni Pérez de convertir la Diputació d'Alacant en un exemple d'inacció. Els socialistes han esgrimit baixa execució de plans, retallades i pèrdua de fons, i han presentat propostes alternatives.

Iberdrola invertix 252 milions en les seues dos primeres plantes fotovoltaiques en la Comunitat Valenciana

Iberdrola ha iniciat la construcció de les plantes Cofrentes I i Ayora 1 a la província de València, amb 366 MW i una inversió de 252 milions. Generaran més de 650.000 MWh a l'any, cobriran a unes 200.000 llars i evitaran 52.000 tones de CO₂ anuals.