18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

417 classes acaben confinades en la catorzena setmana del curs escolar valencià

 

En la catorzena setmana del curs, del 7 a l’11 de desembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,1 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 86,6 %, és a dir, 1.597 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la catorzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 7 a l’11 de desembre, s’ha determinat el confinament de 146 grups de 93 centres educatius, s’han desconfinat 214 grups de 135 centres educatius i estan confinats, d’altres setmanes, 271 grups de 155 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 417 grups de 248 centres educatius.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robar caixers automàtics itinerants en la Regió muntanyenca de València

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens, de 20 i 52 anys, per assalts a caixers mòbils en diversos municipis de la Regió muntanyenca de València. Els robatoris van deixar sense servici d'efectiu a pobles sense sucursal bancària.

Aagesen tatxa d’insuficient la dimissió de Mazón i exigix eleccions

Sara Aagesen va sostindre que la renúncia de Carlos Mazón arriba tard i no prou, i va reclamar convocar urnes. Va criticar deixar el futur valencià en mans de Vox.

La comissió del Congrés sobre la dana arrancarà este dimarts amb la veu de les víctimes

La comissió que investigarà la gestió de la dana inicia tres sessions centrades en testimoniatges d'afectats. Seran les primeres 13 d'un total de 127 compareixences.

Alliberen set dones obligades a prostituir-se després de falses ofertes de treball com a model i spa

La Policia Nacional, amb suport d'Europol i la Guàrdia Urbana de Barcelona, ha alliberat set dones explotades sexualment i ha detingut a dotze persones a Barcelona i València. La xarxa captava mitjançant xarxes socials i forçava a les víctimes a prostituir-se sota deute, després de retirar-los el passaport.

Ander Martín, subcampió d’Europa: la inclusió del Beach Sprint en els JJOO és històrica

El subcampió d'Europa de rem de mar Ander Martín ha qualificat de pas històric l'entrada del Beach Sprint a Los Angeles 2028. Mentres, ultima la seua preparació per al Mundial de Antalya amb el focus posat a rendir al màxim.

Tellado confia en l’altura de mires de Vox per a avalar al substitut de Mazón

Tellado ha reafirmat la seua confiança que Vox avalarà al relleu de Carlos Mazón per a evitar eleccions en la Comunitat Valenciana. Defén la discreció en les negociacions i assegura que Mazón seguirà fins al traspàs.

Diana Morant demana eleccions en la Comunitat Valenciana i s’oferix a liderar al PSPV

Morant sosté que l'eixida a la crisi 'sense precedents' en la Comunitat Valenciana passa per convocar eleccions i afirma que deixaria el ministeri per a liderar al PSPV. Critica a Mazón i a PP i Vox per buscar una solució en els despatxos i qüestiona el suport de Feijóo.

L’ocupació suma 36.459 afiliats a l’octubre i l’atur puja en 742 en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana va tancar octubre amb 36.459 afiliats més a la Seguretat Social i un repunt de l'atur de 742 persones, fins a 294.757 aturats. L'afiliació interanual ha crescut en 74.166, fins a 2.241.991 cotitzadors.