Anuncios

Aglomeracions de gent sense complir les mesures de seguretat en plena cinquena onada

En plena cinquena onada, amb els contagis augmentant i Sanitat aplicant noves restriccions, sembla que a molta gent se li ha oblidat la realitat que vivim.

Tot i l’alarmant situació en esta nova onada que no cessa, sembla que molta gent anteposa la diversió a la salut. Aglomeracions de gent sense mascareta, discoteques plenes, botellons i quedades per a continuar la festa en cases. Esta és la realitat que s’ha pogut veure este cap de setmana a diversos municipis alacantins.

Anuncios

Entre ells, Benidorm, que cada nit és testimoni en el seu passeig dels centenars de joves, i no tan joves, que se salten les mesures de seguretat.

A este municipi, des de hui, torna la restricció de mobilitat nocturna des de la 01: 00 h fins a les 06: 00 h de la matinada. En esta franja horària els veïns i turistes hauran de romandre a casa seua i hotels.

Però, tot i això, l’hostaleria segueix tancant a les 00: 30 h. Això sí, amb un màxim sis persones per taula a l’interior i deu a l’exterior. Tot i això, la nit alacantina segueix deixant imatges que conviden a la reflexió en estos moments pandèmics.

Xàbia, sense toc de queda

 

Entre els 77 municipis que tindran activat el toc de queda entre el 26 de juliol fins al 16 d’agost, no es troba Xàbia. Una cosa que preocupa l’Ajuntament d’este municipi, que ha sol·licitat a la Generalitat ser inclosa a les restriccions, per seguretat sanitària i ciutadana.

Als carrers de Xàbia sembla no tenir-se en compte l’alta incidència que hi ha a la localitat, superant els 500 casos per cada 100.000 habitants. Tot i el risc extrem, Molts veïns i turistes espremen fins a l’últim minut en els bars i pubs de l’Arenal.

Després del tancament, les imatges són realment impactants. De nou aglomeracions de gent sense les màscares, joves amb bosses plenes de begudes alcohòliques per seguir la festa … I molt poca preocupació, prudència o sensibilitat.

Gent sense mascareta i aglomeracions a l’Arenal de Xàbia

 

Costa de creure, rere any i mig de pandèmia, que se seguisquen passant per alt mesures tan bàsiques com la distància social o l’ús de la mascareta. Per este motiu les autoritats seguisquen fent especial èmfasi en la responsabilitat individual, el compliment de les restriccions i la vacunació per poder frenar esta cinquena onada que ens fa fer un pas enrere en l’anhelada nova normalitat.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.
Anuncios