Aglomeracions de gent sense complir les mesures de seguretat en plena cinquena onada

En plena cinquena onada, amb els contagis augmentant i Sanitat aplicant noves restriccions, sembla que a molta gent se li ha oblidat la realitat que vivim.

Tot i l’alarmant situació en esta nova onada que no cessa, sembla que molta gent anteposa la diversió a la salut. Aglomeracions de gent sense mascareta, discoteques plenes, botellons i quedades per a continuar la festa en cases. Esta és la realitat que s’ha pogut veure este cap de setmana a diversos municipis alacantins.

Entre ells, Benidorm, que cada nit és testimoni en el seu passeig dels centenars de joves, i no tan joves, que se salten les mesures de seguretat.

A este municipi, des de hui, torna la restricció de mobilitat nocturna des de la 01: 00 h fins a les 06: 00 h de la matinada. En esta franja horària els veïns i turistes hauran de romandre a casa seua i hotels.

Però, tot i això, l’hostaleria segueix tancant a les 00: 30 h. Això sí, amb un màxim sis persones per taula a l’interior i deu a l’exterior. Tot i això, la nit alacantina segueix deixant imatges que conviden a la reflexió en estos moments pandèmics.

Xàbia, sense toc de queda

 

Entre els 77 municipis que tindran activat el toc de queda entre el 26 de juliol fins al 16 d’agost, no es troba Xàbia. Una cosa que preocupa l’Ajuntament d’este municipi, que ha sol·licitat a la Generalitat ser inclosa a les restriccions, per seguretat sanitària i ciutadana.

Als carrers de Xàbia sembla no tenir-se en compte l’alta incidència que hi ha a la localitat, superant els 500 casos per cada 100.000 habitants. Tot i el risc extrem, Molts veïns i turistes espremen fins a l’últim minut en els bars i pubs de l’Arenal.

Després del tancament, les imatges són realment impactants. De nou aglomeracions de gent sense les màscares, joves amb bosses plenes de begudes alcohòliques per seguir la festa … I molt poca preocupació, prudència o sensibilitat.

Gent sense mascareta i aglomeracions a l’Arenal de Xàbia

 

Costa de creure, rere any i mig de pandèmia, que se seguisquen passant per alt mesures tan bàsiques com la distància social o l’ús de la mascareta. Per este motiu les autoritats seguisquen fent especial èmfasi en la responsabilitat individual, el compliment de les restriccions i la vacunació per poder frenar esta cinquena onada que ens fa fer un pas enrere en l’anhelada nova normalitat.

 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.