Alacant comprarà més de 5 milions de mascaretes per a un nou repartiment massiu

 

La Junta de Govern de l‘Ajuntament d’Alacant ha aprovat este dimarts la compra de més de cinc milions de mascaretes per a fer nous repartiments massius entre tota la població i, d’eixa manera, facilitar la seua protecció davant de l’evolució de la pandèmia de coronarvirus.

 

«L’adquisició del material preventiu, amb una inversió de 564.313,08 euros, es fa a través d’una tramitació excepcional d’emergència davant de l’augment del número de contagiats, considerant-se un segon brot del Covid-19, i davant de l’autorització de l’estat alarma fins al 9 de maig de 2021», segons un comunicat del consistori.

 

A demés de la població i als col·lectius més vulnerables, s’atendran les necessitats de protecció del personal i usuaris dels servicis públics municipals. Segons la nota de premsa, «l’Ajuntament d’Alacant va ser un dels primers d’Espanya en repartir mascaretes entre la població, distribuint més d’un milió en l’abril passat, en l’inici de la desescalada, en finalitzar l’estat de confinament».

 

En una campanya ja «es va reforçar amb altres dos repartiments al juny i octubre passats, amb la distribució entre el col·lectiu de majors de 65 anys de més de 60.000 packs de quatre unitats per a previndre els contagis entre el sector de la població que presentava major risc de contagi i mortalitat pels efectes del coronavirus».

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.