22.5 C
València
Dimecres, 15 octubre, 2025

L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Últimes notícies

Presidència remet a les Corts el llistat de 26 crides de Mazón del 29-O

La Generalitat ha enviat a la comissió del 29-O en Les Corts un registre amb 26 crides fetes per Carlos Mazón entre les 17.37 i les 23.29. El document inclou comunicacions per telefono i WhatsApp i l'ús del movil d'un col·laborador davant fallades de xarxa.

Avís groc a l’interior nord de València per pluges de 20 l/m² i tempestes este dijous

Aemet activa l'avís groc a l'interior nord de València per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i tempestes amb possible graníssol, vigent de 14 a 22 h.

Piquet en suport a Palestina curta l’avinguda de Catalunya a València i causa retencions puntuals

Un piquet d'unes 50 persones va interrompre el trànsit a les 08.20 en l'avinguda de Catalunya, a l'altura de Blasco Ibáñez. Va haver-hi retencions en la V21 i la circulació es va normalitzar a les 08.30.

Un any de presó a Alacant per vexar i amenaçar a la seua veïna per ser estrangera

L'Audiència d'Alacant imposa un any de presó, multes i indemnització a una dona per insults xenòfobs i amenaces a la seua veïna marroquina. El tribunal aprecia trencament d'una mesura cautelar i un delicte contra els drets fonamentals.

Els preus pugen un 3,4% en la Comunitat Valenciana al setembre, segona major pujada entre comunitats

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,4% interanual al setembre, segona major entre comunitats. En el mes va caure un 0,4% i l'acumulat de l'any és del 2,1%.

Detingut per un atropellament mortal després d’una disputa en un carrer de Castelló

La Policia Nacional va detindre al presumpte autor d'un atropellament mortal ocorregut després d'una discussió a Castelló. El succés del 5 d'octubre va deixar una víctima que va morir a l'hospital.

Ruixats i tempestes es desplacen del litoral a l’interior en la Comunitat Valenciana

Ruixats localment forts amb tempesta afectaran al matí el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant i a la vesprada a l'interior. Vent d'este i temperatures sense canvis.

Espanya sub-21 remunta a Finlàndia amb un gol de Gonzalo en el 92

Espanya sub-21 va voltejar el 0-1 amb punts de Mayenda (88) i Gonzalo (92) per a véncer 2-1 a Finlàndia. Amb tres triomfs, lidera el grup A rumb a l'Europeu 2027.