15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Últimes notícies

Condemnat a dos anys de presó i multa per abusar sexualment d’una menor d’11 anys

L'Audiència de Castelló ha condemnat a un home a dos anys de presó per abusar d'una xiqueta d'11 anys. La sentència fixa 10.000 € d'indemnització i multa per exhibicionisme.

La comissió de la dana de Les Corts seguix amb tècnics i encara sense data per a les víctimes

La comissió de la dana de Les Corts ha celebrat la seua quarta sessió amb declaracions de tècnics i experts i seguix sense citar a les víctimes. El debat polític s'ha intensificat mentres s'han assenyalat millores de protocols i obres pendents.

El grup de Leire Díez hauria cobrat sobrecostos del 50% en dos contractes de Enusa adjudicats a Acciona

La Guàrdia Civil atribuïx a Leire Díez, Vicente Fernández i Antxon Alonso una mediació perquè Acciona obtinguera dos explotacions de Enusa amb sobrecostos del 50%. L'UCO enquadra esta i altres quatre operatives en un esquema de comissions que sumaria almenys 750.614 euros.

Pradas admet fallades en la gestió de la DANA i defén que va estar al peu del canó

La exconsellera ha admés que és innegable reconéixer fallades, però ha reivindicat que va estar al peu del canó i que no va frenar l'ÉS-Alert. La compareixença ha derivat en un encreuament polític pels temps de resposta i la coordinació.

Quart de Poblet denuncia missatges d’odi contra l’alcaldessa després de les mesures pel temporal

L'Ajuntament de Quart de Poblet ha remés a les autoritats missatges d'odi i amenaces sorgits després de comunicar mesures enfront del temporal. Condemna la desinformació i recorda que la crítica no empara insults ni intimidacions.

Els municipis que van suspendre les classes reobriran els centres entre esta vesprada i demà

Després de la fi de les alertes roja i taronja per pluges, 13 municipis de la província de València reobriran els centres entre esta vesprada i demà. Vila-real manté la suspensió per dificultats de reorganització.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA

La magistrada ha desestimat la petició per a citar a Pedro Sánchez, en considerar que el seu missatge a Mazón de les 22.50 va quedar fora del moment de decisions. Manté la testifical de Feijóo i sol·licita un informe per a recuperar els WhatsApp de Mazón i el seu equip

L’Eibar repta en Ipurua a un Elx en hores baixes fora de casa

Eibar i Elx es mesuren en Ipurua en els setzens de la Copa del Rei a partit únic. Els armeros busquen impuls i els il·licitans alleujar la seua mala ratxa fora.