L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.