14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Últimes notícies

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.