L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.