8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Continua baixant la incidència acumulada en el territori valencià

 

La Comunitat Valenciana continua este dijous el seu descens en la incidència acumulada (IA) del coronavirus en els últims 14 dies, que se situa en 36,65 casos per cada 100.000 habitants, enfront dels 39,03 del dimecres, i continua sent el menor índex de contagis d’Espanya.

 

A demés, la incidència acumulada a set dies és també la més baixa d’Espanya, amb 13,55 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 335 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 30 menys que el dia anterior, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,21% al 2,95%.

 

La pressió en UCI també baixa, amb 127 llits ocupats (set menys que el dimecres), una ocupació del 13,33%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 28 ingressos i 63 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 4,47% al 4,38%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,35%).

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.