Continua baixant la incidència acumulada en el territori valencià

 

La Comunitat Valenciana continua este dijous el seu descens en la incidència acumulada (IA) del coronavirus en els últims 14 dies, que se situa en 36,65 casos per cada 100.000 habitants, enfront dels 39,03 del dimecres, i continua sent el menor índex de contagis d’Espanya.

 

A demés, la incidència acumulada a set dies és també la més baixa d’Espanya, amb 13,55 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 335 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 30 menys que el dia anterior, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,21% al 2,95%.

 

La pressió en UCI també baixa, amb 127 llits ocupats (set menys que el dimecres), una ocupació del 13,33%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 28 ingressos i 63 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 4,47% al 4,38%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,35%).

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.