Els nou pacients afectats pel brot de COVID al Provincial de Castelló, traslladats

Els nou pacients de la planta d’oncologia de l’Hospital Provincial de Castelló, on s’ha detectat un brot de COVID ja han estat traslladats a l’Hospital General Universitari on seguiran amb els seus tractaments.

La mesura s’ha pres després de la detecció per part de Conselleria de Sanitat Universal d’un brot de coronavirus a la planta d’hospitalització d’Oncologia Mèdica del centre i que afecta un total de 21 persones.

En concret, són 12 professionals de l’hospital i els nou pacients de la planta, que ja han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, en ser el Provincial un centre hospitalari “lliure de Covid”, segons han informat fonts sanitàries.

D’altra banda, cal incidir que tant el personal com els pacients que tenen Covid són asimptomàtics o tenen símptomes lleus de la malaltia. El brot s’ha detectat arran del resultat positiu de la PCR d’un pacient que s’havia de traslladar a un altre hospital.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.