18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Sanitat notifica 27 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 7 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 27 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 27 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus, un més des de l’última actualització. Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat 4 brots, tots d’origen social.

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Ribesalbes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on hi ha 8 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 3 casos. Origen social
  • Aldaia: 6 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Origen centre educatiu
  • Alacant: 5 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 6 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 7 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen centre educatiu
  • L’Alcora: 3 casos. Origen laboral
  • Mislata: 9 casos. Origen social
  • Onda: 21 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Redován: 3 casos. Origen laboral
  • Ribesalbes: 8 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen centre educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • Vila-real: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social
  • Xixona: 4 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.