17.3 C
València
Dimarts, 14 octubre, 2025

Sanitat notifica 27 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 7 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 27 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 27 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus, un més des de l’última actualització. Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat 4 brots, tots d’origen social.

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Ribesalbes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on hi ha 8 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 3 casos. Origen social
  • Aldaia: 6 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Origen centre educatiu
  • Alacant: 5 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 6 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 7 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen centre educatiu
  • L’Alcora: 3 casos. Origen laboral
  • Mislata: 9 casos. Origen social
  • Onda: 21 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Redován: 3 casos. Origen laboral
  • Ribesalbes: 8 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen centre educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • Vila-real: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social
  • Xixona: 4 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Presó per a un home per robatoris en vivendes d’Alginet amb violència

Un home de 51 anys entra a la presó després de ser detingut com a presumpte autor de diversos robatoris en vivendes d'Alginet amb habitants dins. Diverses víctimes ho van identificar i va haver-hi agressions en ser sorprés.

Dotze detinguts per una xarxa de distribució de drogues a la província de València

La Policia Nacional desarticula una xarxa que distribuïa principalment heroïna a Alzira, Algemesí i el Cabanyal. Hi ha dotze arrestats i una persona a la presó.

Bombers rescaten a una dona després de la solsida parcial d’un edifici en Massarrojos

Una dona va quedar bloquejada a la terrassa d'un edifici de dos altures després d'una solsida parcial en Massarrojos. Va ser rescatada amb grua; va haver-hi desallotjaments i carrers tallats.

Un home mor atropellat per un tramvia en un pas a nivell del Campello

Un home va morir atropellat per un tramvia en un pas a nivell del Campello cap a les 5.00. La línia 2 va quedar tallada quasi dos hores i el servici es va reprendre amb retards.

La Fiscalia sol·licita inadmetre i desestimar la querella de Mans Netes contra la jutgessa de la dana

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana proposa inadmetre i desestimar la querella de Mans Netes contra la jutgessa que instruïx la causa de la dana. Argumenta que no hi ha prevaricació judicial ni encaix en l'article 172 del Codi Penal.

Ruixats i tempestes entre la matinada i la vesprada en la Comunitat Valenciana

El dia començarà amb cels poc nuvolosos i augmentarà la inestabilitat en la mitat nord. Pluges fortes en la costa de matinada i a la vesprada a l'interior de Castelló i nord de València.

La DANA Alice deixa 64,8 l/m² a Nules i curta dos carreteres a Castelló

La DANA Alice manté les pluges en la Comunitat Valenciana amb un màxim de 64,8 l/m² a Nules i 50,2 a Borriana. A Castelló seguixen tallades la CV-1486 i la CV-213.

La Fiscalia demana desestimar la querella de Mans Netes contra la jutgessa de la dana

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana proposa inadmetre i desestimar la querella de Mans Netes contra la jutgessa que instruïx la causa de la dana al no apreciar prevaricació. La denúncia es va presentar al juny en el jutjat de guàrdia de València.