Sanitat notifica 22 brots nous de coronavirus en el territori valencià

Este dilluns, 11 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 22 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 8 en Alacant i 14 en València.

 

A continuació, els 22 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 7 focus. A demés, cal destacar la situació d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), que ha notificat 17 contagis d’origen social, el brot més numerós. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Origen social
  • Callosa d’en Sarrià: 7 casos. Origen social
  • Gandia: 4 casos. Origen social
  • L’Alfàs del Pi: 4 casos. Origen social
  • La Villajoiosa: 5 casos. Origen social
  • Meliana: 7 casos. Origen social
  • Orihuela: 17 casos. Origen social
  • Paterna: 4 casos. Origen social
  • Polop: 3 casos. Origen social
  • Sagunt: 6 casos. Origen social
  • San Vicente del Raspeig: 36 casos. Origen social
  • Tavernes Blanques: 10 casos. Origen social
  • Utiel: 7 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Xàtiva: 5 casos. Origen laboral
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.