15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 23 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha tres focus d’origen social. 

 

Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat també tres brots. En el municipi de Massamagrell, en l’Horta Nord (València), hi ha hagut 8 casos per Covid-19 en les últimes hores.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), es molt preocupant. En este municipi hi ha 24 contagiats per la pandèmia, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcoi: 7 casos. Origen laboral
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen educatiu
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Cocentaina: 3 casos. Origen social
  • Cocentaina: 5 casos. Origen social
  • Cox: 24 casos. Origen social
  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 8 casos. Origen social
  • Onda: 3 casos. Origen laboral
  • Onda: 3 casos. Origen social
  • Orihuela: 7 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Pilar de La Horadada: 8 casos. Origen social
  • Requena: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos: Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Diakhaby, operat d’una lesió isquiotibial a la cama dreta

El central va ser operat de l'isquiotibial dret després de lesionar-se davant el Celta. El club no va donar terminis, s'espera una baixa de diversos mesos i la cirurgia va ser 'amb èxit'.

Feijóo ha defés davant la jutgessa que la dana a València va ser una emergència nacional que degué assumir el Govern

Feijóo ha sostingut davant la magistrada que Interior o la vicepresidència de Teresa Ribera degueren coordinar la resposta per l'adscripció de CHJ i Aemet. La jutgessa ha recordat que el pla especial d'inundacions és autonòmic i ha indagat en els missatges amb Mazón i les decisions durant la crisi.

Urtasun tatxa a Feijóo de mentider compulsiu per la seua declaració judicial sobre la DANA

Urtasun ha acusat a Feijóo de 'mentider compulsiu' després de la seua declaració telemàtica per la gestió de la DANA. El líder del PP va admetre que es va confondre amb les dates en parlar del seu contacte amb Carlos Mazón.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet valencià després del naufragi del 26-D

Indonèsia va posar fi este divendres a la busca del xiquet valencià de 10 anys desaparegut després del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. L'operatiu de 15 dies va trobar tres cossos i va deixar dos supervivents, mentres la investigació per possible negligència continua oberta.

València Basket busca aprofitar els dubtes d’Unicaja i assegurar cap de sèrie en la seua Copa

El València rep a Unicaja en el Roig Arena amb el propòsit de sumar un triomf que li acoste a ser cap de sèrie en la Copa. També perseguix reforçar el seu pols amb el Reial Madrid per liderar la primera volta.

Assumix 4 anys i 9 mesos per intentar matar a la seua parella a l’hospital després de donar a llum

L'acusat ha reconegut que va apunyalar a la seua parella a l'hospital del Vinalopó, tres dies després del part, i ha acceptat 4 anys i 9 mesos de presó. La pena s'ha rebaixat per reparar el mal amb 15.000 euros i comporta pèrdua de la pàtria potestat i 10 anys d'allunyament.

Robles exigix a Feijóo que demane disculpes per dir que l’UME no va estar en la DANA de València

La ministra de Defensa ha reclamat a Feijóo una rectificació pública per qüestionar l'actuació de la UME durant la DANA a València. Ha sostingut que la unitat va actuar des del primer moment i que el líder del PP ho sabia.

Casa Mediterrani fixa com a repte per a 2026 l’entrada de Síria en el seu Consell Diplomàtic

Casa Mediterrani s'ha proposat incorporar a Síria al seu Consell Diplomàtic en 2026 i reactivar les reunions de l'òrgan després de dos anys d'aturada. L'entitat prepara a més una cimera internacional a Alacant, definix sis eixos per a 2026 i consolida el seu creixement digital.