Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 14 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 23 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha tres focus d’origen social. 

 

Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat també tres brots. En el municipi de Massamagrell, en l’Horta Nord (València), hi ha hagut 8 casos per Covid-19 en les últimes hores.

 

D’altra banda, la situació de la localitat de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), es molt preocupant. En este municipi hi ha 24 contagiats per la pandèmia, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcoi: 7 casos. Origen laboral
  • Alfafar: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen educatiu
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen laboral
  • Cocentaina: 3 casos. Origen social
  • Cocentaina: 5 casos. Origen social
  • Cox: 24 casos. Origen social
  • Llíria: 3 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 8 casos. Origen social
  • Onda: 3 casos. Origen laboral
  • Onda: 3 casos. Origen social
  • Orihuela: 7 casos. Origen social
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Pilar de La Horadada: 8 casos. Origen social
  • Requena: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Torrevieja: 4 casos: Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.