Sanitat notifica 29 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 25 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 29 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 5 en la província de Castelló, 11 en la d’Alacant i 13 en la de València.

 

A continuació, els 29 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València s’han registrat, un total de 4 focus. A demés, cal destacar la situació de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), que ha notificat 4 brots del Covid-19, tots d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Benidorm: 3 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 6 casos. Origen social
  • Burjassot: 13 casos. Origen social
  • Burjassot: 8 casos. Origen social
  • Camporrobles: 17 casos. Origen social
  • Crevillent: 8 casos. Origen social
  • Ibi: 4 casos. Origen social
  • L’Alfàs del Pi: 3 casos. Origen social
  • L’Alfàs del Pi: 6 casos. Origen social
  • La Nucia: 4 casos. Origen social
  • Llíria: 7 casos. Origen social
  • Orihuela: 12 casos. Origen social
  • Sagunt: 7 casos. Origen social
  • Sagunt: 8 casos. Origen social
  • Sagunt: 9 casos. Origen social
  • Sagunt: 9 casos. Origen social
  • Segorbe: 7 casos. Origen social
  • Tavernes Blanques: 7 casos. Origen social
  • València: 11 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • la Vila Joiosa: 7 casos. Origen social
  • Villena: 5 casos. Origen social
  • Vinaròs: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 9 casos. Origen social

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.