3.656 casos actius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 361 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 506.931 persones.

Nous casos per províncies, 49 a Castelló (52.567 en total); 182 a Alacant (185.596 en total) i 130 a València (268.766 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 618 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 506.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.831 a Castelló, 184.829 a Alacant i 269.265 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 232 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 4 en UCI; 100 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 97 a la província de València, 22 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions (dos amb data de defunció en els últims 7 dies i una tercera persona morta a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.745: 840 a la província de Castelló, 2.961 en la d’Alacant i 3.944 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.656 casos actius, la qual cosa suposa un 0,71% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

Un total de 4.026.148 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.848.580 persones, xifra que representa el 86,02% de la població vacunable, és a dir, major de 12 anys.

Últimes notícies

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.