Anuncios

3.656 casos actius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 361 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 506.931 persones.

Nous casos per províncies, 49 a Castelló (52.567 en total); 182 a Alacant (185.596 en total) i 130 a València (268.766 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

Anuncios

A més, s’han registrat 618 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 506.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.831 a Castelló, 184.829 a Alacant i 269.265 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 232 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 4 en UCI; 100 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 97 a la província de València, 22 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions (dos amb data de defunció en els últims 7 dies i una tercera persona morta a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.745: 840 a la província de Castelló, 2.961 en la d’Alacant i 3.944 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.656 casos actius, la qual cosa suposa un 0,71% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

Un total de 4.026.148 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.848.580 persones, xifra que representa el 86,02% de la població vacunable, és a dir, major de 12 anys.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios