3.656 casos actius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 361 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 506.931 persones.

Nous casos per províncies, 49 a Castelló (52.567 en total); 182 a Alacant (185.596 en total) i 130 a València (268.766 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 618 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 506.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.831 a Castelló, 184.829 a Alacant i 269.265 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 232 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 4 en UCI; 100 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 97 a la província de València, 22 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions (dos amb data de defunció en els últims 7 dies i una tercera persona morta a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.745: 840 a la província de Castelló, 2.961 en la d’Alacant i 3.944 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.656 casos actius, la qual cosa suposa un 0,71% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

Un total de 4.026.148 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.848.580 persones, xifra que representa el 86,02% de la població vacunable, és a dir, major de 12 anys.

Últimes notícies

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.