16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

3.656 casos actius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 361 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 506.931 persones.

Nous casos per províncies, 49 a Castelló (52.567 en total); 182 a Alacant (185.596 en total) i 130 a València (268.766 en total). Continua havent-hi un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 618 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 506.982 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.831 a Castelló, 184.829 a Alacant i 269.265 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 232 persones ingressades, 54 d’elles en l’UCI: 35 a la província de Castelló, 4 en UCI; 100 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 97 a la província de València, 22 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions (dos amb data de defunció en els últims 7 dies i una tercera persona morta a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.745: 840 a la província de Castelló, 2.961 en la d’Alacant i 3.944 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.656 casos actius, la qual cosa suposa un 0,71% del total de positius.

Des de l’última actualització, no s’han registrat brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

Un total de 4.026.148 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.848.580 persones, xifra que representa el 86,02% de la població vacunable, és a dir, major de 12 anys.

Últimes notícies

Morant defén que el PSOE ha reaccionat de manera immediata davant els casos d’assetjament

Diana Morant ha assegurat que no es pot demanar més al PSOE davant les denúncies d'assetjament, subratllant mesures en hores i suport a les víctimes. També ha reclamat explicacions a Vox i ha donat per resolta una querella contra Leire Díez.

Kindelán urgix a simplificar la regulació financera per a impulsar el creixement a Europa

La presidenta de la AEB ha reclamat una simplificació reguladora urgent per a reforçar el creixement i la competitivitat d'Europa. CECA i UNACC han demanat un marc més proporcionat i basat en principis, mentres el sector avança en inclusió i digitalització.

La Generalitat retira 18.304 vivendes turístiques del registre en 2025 i activa noves revisions

La Comunitat Valenciana ha donat de baixa 18.304 VUT en 2025 per incomplir el decret llei 9/2024, amb faltes com la referència cadastral o el NIF. Turisme prepara dos fases per a revisar 11.029 ICUS i depurar 3.394 referències duplicades.

El TSJ valencià ha denegat les cautelarísimas contra els servicis mínims de la vaga de metges

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha rebutjat la petició de CESM per a suspendre o reduir els servicis mínims durant la vaga de metges. La decisió manté vigent la resolució de la Generalitat mentres s'estudia el fons del recurs.

La jutgessa de la DANA rebutja anul·lar actuacions des de setembre i nega repetir declaracions

La instructora manté vàlides les diligències practicades des del 4 de setembre i descarta retrotraure la investigació. Ordena a més dos noves diligències.

Morant celebra la suspensió de Ábalos com a diputat: ‘Al PSOE no el representa un puter’

Diana Morant ha aplaudit la suspensió de José Luis Ábalos com a diputat per València i ha defés que l'escó ha de representar als votants socialistes. També ha demanat que la Justícia seguisca el seu curs i ha subratllat que al PSOE no el representa un 'puter'.

El cap de gabinet de Mazón es va quedar ‘tirat’ a Carlet després d’anar a un tema del PP el 29-O

La causa judicial per la DANA incorpora missatges que mostren que José Manuel Cuenca va quedar encallat prop de Carlet després d'un assumpte del PP i que es va començar a cancel·lar l'agenda.

Morant lamenta que Pérez Llorca continue abrigallant a Mazón i l’acusa de blanquejar la seua gestió de la dana

Diana Morant ha criticat que Juanfran Pérez Llorca continue protegint a Carlos Mazón i ha denunciat vetos i fallades en la gestió de la dana. Ha demanat acceptar la condonació de 11.000 milions i el pla de vivenda del Govern.