El centre de salut de Petrer alerta de l’existència de pacients que incomplixen la quarantena

 

El centre de salut de la localitat de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha fet una crida a la població després de saber que algunes persones estan incomplint confinament domiciliari que se’ls ha manat. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el coordinador de l’ambulatori, Manuel Cano, alerta que no respectar el confinament domiciliari de diagnosticats o contactes estrets és molt perillós perquè pot originar una nova extensió dels contagis. I és que estos casos preocupen especialment els professionals sanitaris, ja que obliga a fer un seguiment que seria innecessari si es complira la quarantena.

 

Davant d’açò, la regidora de Sanitat, Juana Ochoa, demana responsabilitat als veïns del municipi ja que el compliment de les indicacions és imprescindible per a controlar esta situació. I entre les persones que tenen estes actituds es aquells que, encara que no hagen obtingut un resultat positiu o no mostren símptomes, hagen tingut contacte estret amb un pacient confirmat.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.