12 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Cinc metges d’Urgències de l’hospital Arnau de Vilanova de València donen positiu per Covid-19

 

Males notícies per a l’hospital Arnau de Vilanova de València. Cinc metges del servici d’urgències d’este centre sanitari han donat positiu per coronavirus en l’últim mes i una sexta persona està pendent del resultat de les proves per a saber si és positiu.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, des del sindicat mèdic CESM-CV atribuïxen el contagi per Covid-19 a la «falta de ventilació» dels boxs habilitats en exclusiva per a pacients amb coronavirus o sospitosos d’haver contret la malaltia.

 

«Els boxs 9 i 11 del servici d’urgències de l’Hospital Arnau de Vilanova no disposen de la ventilació necessària per al normal reciclatge de l’aire de l’habitacle, situació que s’agreuja en tractar-se estos boxs els destinats a zona Covid-19. El box 10, que sí que disposa de finestral, este està situat de manera que és dubtós que s’òbriga», segons comunicava el delegat del sindicat mèdic.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han explicat al citat mitjà que «s’obrirà una finestra» en esta zona per a garantir la ventilació. «El projecte ja està fet», asseguren. També s’habilitarà una màquina de desinfecció de l’aire.

 

 

 

 

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.