Cinc metges d’Urgències de l’hospital Arnau de Vilanova de València donen positiu per Covid-19

 

Males notícies per a l’hospital Arnau de Vilanova de València. Cinc metges del servici d’urgències d’este centre sanitari han donat positiu per coronavirus en l’últim mes i una sexta persona està pendent del resultat de les proves per a saber si és positiu.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, des del sindicat mèdic CESM-CV atribuïxen el contagi per Covid-19 a la «falta de ventilació» dels boxs habilitats en exclusiva per a pacients amb coronavirus o sospitosos d’haver contret la malaltia.

 

«Els boxs 9 i 11 del servici d’urgències de l’Hospital Arnau de Vilanova no disposen de la ventilació necessària per al normal reciclatge de l’aire de l’habitacle, situació que s’agreuja en tractar-se estos boxs els destinats a zona Covid-19. El box 10, que sí que disposa de finestral, este està situat de manera que és dubtós que s’òbriga», segons comunicava el delegat del sindicat mèdic.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han explicat al citat mitjà que «s’obrirà una finestra» en esta zona per a garantir la ventilació. «El projecte ja està fet», asseguren. També s’habilitarà una màquina de desinfecció de l’aire.

 

 

 

 

Últimes notícies

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.