21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Cinc metges d’Urgències de l’hospital Arnau de Vilanova de València donen positiu per Covid-19

 

Males notícies per a l’hospital Arnau de Vilanova de València. Cinc metges del servici d’urgències d’este centre sanitari han donat positiu per coronavirus en l’últim mes i una sexta persona està pendent del resultat de les proves per a saber si és positiu.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, des del sindicat mèdic CESM-CV atribuïxen el contagi per Covid-19 a la «falta de ventilació» dels boxs habilitats en exclusiva per a pacients amb coronavirus o sospitosos d’haver contret la malaltia.

 

«Els boxs 9 i 11 del servici d’urgències de l’Hospital Arnau de Vilanova no disposen de la ventilació necessària per al normal reciclatge de l’aire de l’habitacle, situació que s’agreuja en tractar-se estos boxs els destinats a zona Covid-19. El box 10, que sí que disposa de finestral, este està situat de manera que és dubtós que s’òbriga», segons comunicava el delegat del sindicat mèdic.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han explicat al citat mitjà que «s’obrirà una finestra» en esta zona per a garantir la ventilació. «El projecte ja està fet», asseguren. També s’habilitarà una màquina de desinfecció de l’aire.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.