Cinc metges d’Urgències de l’hospital Arnau de Vilanova de València donen positiu per Covid-19

 

Males notícies per a l’hospital Arnau de Vilanova de València. Cinc metges del servici d’urgències d’este centre sanitari han donat positiu per coronavirus en l’últim mes i una sexta persona està pendent del resultat de les proves per a saber si és positiu.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, des del sindicat mèdic CESM-CV atribuïxen el contagi per Covid-19 a la «falta de ventilació» dels boxs habilitats en exclusiva per a pacients amb coronavirus o sospitosos d’haver contret la malaltia.

 

«Els boxs 9 i 11 del servici d’urgències de l’Hospital Arnau de Vilanova no disposen de la ventilació necessària per al normal reciclatge de l’aire de l’habitacle, situació que s’agreuja en tractar-se estos boxs els destinats a zona Covid-19. El box 10, que sí que disposa de finestral, este està situat de manera que és dubtós que s’òbriga», segons comunicava el delegat del sindicat mèdic.

 

Des de la Conselleria de Sanitat han explicat al citat mitjà que «s’obrirà una finestra» en esta zona per a garantir la ventilació. «El projecte ja està fet», asseguren. També s’habilitarà una màquina de desinfecció de l’aire.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.