33 classes acaben confinades en la 25a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 15 al 18 de març, dels quasi 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constitueixen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 99 %, és a dir, 1.827 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la tercera setmana de març, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 10 grups de 7 centres educatius. El total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 33 aules de 18 centres educatius. S’han desconfinat 22 grups de 16 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït un 27 %.

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, n’hi ha un 0,04 % de positius actius, 305 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i les mesures de seguretat, s’ha establit l’aïllament preventiu, perquè han sigut contacte estret amb positius, d’un 0,1 % d’alumnes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.