La Comunitat Valenciana notifica 401 nous casos i 8 morts

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 401 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.407 persones.

Per províncies, 43 a Castelló (52.375 en total); 204 a Alacant (184.869 en total) i 154 a València (268.161 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 803 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 503.775 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.452 a Castelló, 183.239 a Alacant i 268.027 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 277 persones ingressades, 68 d’elles en l’UCI: 48 a la província de Castelló, 10 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 116 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.728: 836 a la província de Castelló, 2.952 en la d’Alacant i 3.940 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.356 casos actius, la qual cosa suposa un 1,04% del total de positius.

Finalment, s’ha registrat un brot amb 10 casos associats:

Oliva: 10 casos. Origen social.

Tercera dosi vacunació

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ja ha activat el procediment per a identificar i poder començar a citar a les persones immunodeprimides que rebran pròximament una dosi de reforç de la vacuna del coronavirus, tal com ha aprovat recentment la Comissió de Salut Pública del Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut.

Esta dosi de record la rebran en la Comunitat Valenciana entorn de 10.000 persones. De moment, la immunització extra està indicada per a receptors de trasplantament d’òrgan sòlid, de trasplantament de progenitors hematopoètics i persones en tractament amb fàrmacs anti-CD20.

Vacunació

 

Quant a l’actualització de dades, un total de 4.013.053 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.791.908 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.