Anuncios

La Comunitat Valenciana notifica 401 nous casos i 8 morts

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 401 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 505.407 persones.

Per províncies, 43 a Castelló (52.375 en total); 204 a Alacant (184.869 en total) i 154 a València (268.161 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

Anuncios

A més, s’han registrat 803 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 503.775 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 52.452 a Castelló, 183.239 a Alacant i 268.027 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 277 persones ingressades, 68 d’elles en l’UCI: 48 a la província de Castelló, 10 en UCI; 113 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 116 a la província de València, 27 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.728: 836 a la província de Castelló, 2.952 en la d’Alacant i 3.940 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 5.356 casos actius, la qual cosa suposa un 1,04% del total de positius.

Finalment, s’ha registrat un brot amb 10 casos associats:

Oliva: 10 casos. Origen social.

Tercera dosi vacunació

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ja ha activat el procediment per a identificar i poder començar a citar a les persones immunodeprimides que rebran pròximament una dosi de reforç de la vacuna del coronavirus, tal com ha aprovat recentment la Comissió de Salut Pública del Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut.

Esta dosi de record la rebran en la Comunitat Valenciana entorn de 10.000 persones. De moment, la immunització extra està indicada per a receptors de trasplantament d’òrgan sòlid, de trasplantament de progenitors hematopoètics i persones en tractament amb fàrmacs anti-CD20.

Vacunació

 

Quant a l’actualització de dades, un total de 4.013.053 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.791.908 persones.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios