1.762 nous casos de coronavirus i dos morts en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.762 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de divendres passat. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 524.571 persones.

Els nous casos per províncies són 273 a Castelló (56.433 en total); 535 a Alacant (191.905) i 954 a València (276.232). La xifra de casos no assignats es manté en 1.

D’altra banda, s’han registrat 802 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 521.490 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 55.819 a Castelló, 190.633 a Alacant i 274.982 a València. El total d’altes no assignades es manté en 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 289 persones ingressades, 55 d’elles en l’UCI: 63 a la província de Castelló, 10 en UCI; 96 a la província d’Alacant, 24 d’elles en l’UCI; i 130 a la província de València, 21 en UCI.

S’han registrat dos defuncions per coronavirus des de l’última actualització, de persones de 75 i 81 anys, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.891: 870 a la província de Castelló, 3.030 en la d’Alacant i 3.991 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 6.632 casos actius, la qual cosa suposa un 1,24% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han notificat dos brots de 10 o més casos:
València: 14 casos. Àmbit educatiu
Benicarló: 13 casos. Origen social

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.