17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La Comunitat Valenciana batrà un rècord de vacunació esta setmana vinent amb 406.575 vacunes

La Comunitat Valenciana posarà la setmana que ve 406.575 dosi de les diverses vacunes que en este moment la Unió Europea té avalat el seu ús. Concretament s’administraran un total de 283.203 vacunes de Pfizer, 42.692 de Moderna, 43.516 d‘Astrazeneca i 37.164 de Janssen que, a l’ésser d’una sola dosi, suposaran idèntic nombre de persones completament immunitzades.

En el cas de Pfizer, la major part de les vacunes, 253.000, iran dirigides a persones nascudes entre 1962 i 1981. La resta es repartiran en més de 15 col·lectius d’altres edats i, en alguns casos, de professions concretes. També es destinaran 13.000 vacunes a col·lectius de persones majors de 66 anys.

Moderna també destinarà 41.000 vacunes a persones d’entre 40 i 59 anys (nascudes entre 1962 i 1981)

Janssen, d’una sola dosi, immunitzaran a 36.000 persones també d’entre 40 i 59 anys, nascudes en els anys 1962 i 1981.

Astrazeneca destinarà la major part de les dosis a persones menors de 60 anys.

Amb estes dosis, en acabar la setmana, la Comunitat Valenciana haurà posat més de 3 milions de dosis amb el que un milió de persones d’esta comunitat ja tindran la pauta completa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Restablit el trànsit marítim en el port de València des de la matinada

El port de València ha reobert el trànsit marítim des de les 02.20 després del tancament del divendres pel temporal. Castelló manté operativa amb mesures preventives.

Vent del nord-oest huracanat a Castelló i descens de temperatures este dissabte

Este dissabte hi haurà intervals nuvolosos que obriran a la vesprada, amb mínimes a la baixa i vent del nord-oest amb ratxes huracanades a Castelló. En la mar es preveu forta maror a gruixuda.

Ratxes de 172 km/h a Castelló i avís roig per vent este dissabte

El temporal de mestral ha deixat ratxes de fins a 172 km/h en el Maestrazgo i ha activat l'avís roig a Castelló, amb taronja a València i Alacant. La DGT ha limitat la velocitat a 80 km/h i els bombers han atés incidències per caigudes d'arbres i un pal, sense danys personals a la província de València.

La Comunitat Valenciana activa el nivell màxim de preemergència per risc extrem d’incendis

La Comunitat Valenciana ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d'incendis en tota l'autonomia este dissabte. Queda prohibit fer foc i se suspenen treballs en terreny forestal.

La DGT limita a 80 km/h la velocitat a Castelló i es reforcen els bombers pel vent

La DGT ha fixat en 80 km/h la velocitat màxima en les carreteres de Castelló per avís roig per vent de fins a 140 km/h durant este dissabte. A València s'activa un reforç de 65 efectius de bombers davant l'empitjorament previst.

0-0 en el Martínez Valero: Sergio Herrera amarga a l’Elx i allarga la ratxa d’Osasuna

L'Elx va dominar i va generar ocasions molt clares, però es va topar amb un Sergio Herrera excel·lent i va sumar un altre empat sense gols en 2026. Osasuna va eixir reforçat amb un punt que prolonga el seu bon moment fora.

Emergències aconsella no eixir davant l’alerta de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha recomanat no eixir i evitar desplaçaments davant l'episodi de vent previst este dissabte en la Comunitat Valenciana. Castelló estarà en alerta roja amb ratxes de fins a 140 km/h i la resta en taronja.

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.