La Comunitat Valenciana batrà un rècord de vacunació esta setmana vinent amb 406.575 vacunes

La Comunitat Valenciana posarà la setmana que ve 406.575 dosi de les diverses vacunes que en este moment la Unió Europea té avalat el seu ús. Concretament s’administraran un total de 283.203 vacunes de Pfizer, 42.692 de Moderna, 43.516 d‘Astrazeneca i 37.164 de Janssen que, a l’ésser d’una sola dosi, suposaran idèntic nombre de persones completament immunitzades.

En el cas de Pfizer, la major part de les vacunes, 253.000, iran dirigides a persones nascudes entre 1962 i 1981. La resta es repartiran en més de 15 col·lectius d’altres edats i, en alguns casos, de professions concretes. També es destinaran 13.000 vacunes a col·lectius de persones majors de 66 anys.

Moderna també destinarà 41.000 vacunes a persones d’entre 40 i 59 anys (nascudes entre 1962 i 1981)

Janssen, d’una sola dosi, immunitzaran a 36.000 persones també d’entre 40 i 59 anys, nascudes en els anys 1962 i 1981.

Astrazeneca destinarà la major part de les dosis a persones menors de 60 anys.

Amb estes dosis, en acabar la setmana, la Comunitat Valenciana haurà posat més de 3 milions de dosis amb el que un milió de persones d’esta comunitat ja tindran la pauta completa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.