Anuncios

La Comunitat Valenciana batrà un rècord de vacunació esta setmana vinent amb 406.575 vacunes

La Comunitat Valenciana posarà la setmana que ve 406.575 dosi de les diverses vacunes que en este moment la Unió Europea té avalat el seu ús. Concretament s’administraran un total de 283.203 vacunes de Pfizer, 42.692 de Moderna, 43.516 d‘Astrazeneca i 37.164 de Janssen que, a l’ésser d’una sola dosi, suposaran idèntic nombre de persones completament immunitzades.

En el cas de Pfizer, la major part de les vacunes, 253.000, iran dirigides a persones nascudes entre 1962 i 1981. La resta es repartiran en més de 15 col·lectius d’altres edats i, en alguns casos, de professions concretes. També es destinaran 13.000 vacunes a col·lectius de persones majors de 66 anys.

Anuncios

Moderna també destinarà 41.000 vacunes a persones d’entre 40 i 59 anys (nascudes entre 1962 i 1981)

Janssen, d’una sola dosi, immunitzaran a 36.000 persones també d’entre 40 i 59 anys, nascudes en els anys 1962 i 1981.

Astrazeneca destinarà la major part de les dosis a persones menors de 60 anys.

Amb estes dosis, en acabar la setmana, la Comunitat Valenciana haurà posat més de 3 milions de dosis amb el que un milió de persones d’esta comunitat ja tindran la pauta completa.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios