Anuncios

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 279 casos nous i un mort

El nombre de pacients ingressats per COVID-19 en la xarxa d’hospitals de la Comunitat Valenciana ha descendit a menys d’un centenar, alguna cosa que no ocorria des de juliol de 2020.

 

En concret, els hospitals valencians tenen, actualment, 96 persones ingressades: 12 a la província de Castelló, 2 pacients en UCI; 14 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 70 a la província de València, 12 d’ells en UCI.

Anuncios

A més, s’han notificat 279 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 398.803 persones. Per províncies, 12 a Castelló (41.346 en total); 78 a Alacant (149.149 en total); i 189 a València, (208.307 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 191 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 400.511 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen així: 41.968 a Castelló, 149.412 a Alacant i 209.074 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

D’altra banda, s’ha registrat 1 defunció per coronavirus (que va ocórrer el gener de 2021), per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.450: 807 a la província de Castelló, 2.844 en la d’Alacant i 3.799 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.309 casos actius, la qual cosa suposa un 0,56% del total de positius.

Vacunació

Un total de 2.419.177 persones compta ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.515.794 persones. Per províncies: 183.334 a Castelló, 559.843 a Alacant i 772.617 a València.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios