Dos positius per Covid-19 obliguen a aïllar tot el Nadal als residents d’un geriàtric de Sant Joan d’Alacant

 

Els 356 residents del centre de majors ‘Pensionistas Ferroviarios’ de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí, es troben confinats en els seus dormitoris des del passat 14 de desembre després de detectar-se dos positius per coronavirus entre el personal sanitari de la residència en tan sols dos setmanes.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els familiars dels ancians d’esta residència han denunciat que no poden vore als seus familiars en estes dates tan assenyalades ni a través d’una videoconferència.

 

El passat 14 de desembre, un treballador de la residència va donar positiu per Covid-19 i ràpidament el centre va dur a terme el protocol d’actuació marcat per Sanitat. Una setmana més tard, un altre treballador va donar positiu i això ha fet que el confinament continue 14 dies més.

 

La denúncia de Virginia Tovar, filla d’una interna de la residència

«Després de Nadal hi haurà més positius i el centre encadenarà un confinament darrere l’altre. Acabaran amb la salut dels meus pares», ha assenyalat la filla d’una interna al citat mitjà.

 

A demés, Virginia Tovar, filla d’una resident d’este centre ha denunciat la vulneració dels drets dels ancians amb este confinament «inhumà» des que el mes de setembre passat van confinar a tots els ancians en els seus dormitoris durant setmanes, «en compte d’aïllar el brot, aïllen als jubilats», ha explicat a este mitjà.

 

Ara, Virginia Tovar està movent cel i terra a través de les xarxes socials i els mitjans de comunicació per a acabar amb «un confinament que no matarà al virus, matarà de tristesa als nostres majors», afirma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.