Els contagis segueixen en augment en la Comunitat Valenciana i freguen els 2.000 en les últimes 24 hores

La Comunitat Valenciana ha notificat este dissabte 1.944 nous casos de coronavirus confirmats mitjançant prova PCR o a través de test d’antígens. Es tracta de 282 positius més que els registrats este divendres, quan Sanitat va informar de 1.662 casos, un 100 per cent més que fa una setmana. En l’última jornada s’ha registrat la xifra més elevada d’infeccions en 24 hores des del passat 6 d’agost.

Per províncies, dels prop de 2.000 nous contagis, 544 s’han detectat a la província d’Alacant, 1.088 a València i 312 a Castelló, segons ha informat la Conselleria de Sanitat.

El departament que encapçala Ana Barceló no ha actualitzat, per contra, dades d’ocupació hospitalària, brots, altes a pacients que han superat la malaltia i defuncions, i ha indicat que la pròxima actualització serà el dimarts 7 de desembre.

Sanitat ha tornat a actualitzar dades de coronavirus en dissabte, fet que no ocorria des de fa mesos.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.