Els contagis segueixen en augment en la Comunitat Valenciana i freguen els 2.000 en les últimes 24 hores

La Comunitat Valenciana ha notificat este dissabte 1.944 nous casos de coronavirus confirmats mitjançant prova PCR o a través de test d’antígens. Es tracta de 282 positius més que els registrats este divendres, quan Sanitat va informar de 1.662 casos, un 100 per cent més que fa una setmana. En l’última jornada s’ha registrat la xifra més elevada d’infeccions en 24 hores des del passat 6 d’agost.

Per províncies, dels prop de 2.000 nous contagis, 544 s’han detectat a la província d’Alacant, 1.088 a València i 312 a Castelló, segons ha informat la Conselleria de Sanitat.

El departament que encapçala Ana Barceló no ha actualitzat, per contra, dades d’ocupació hospitalària, brots, altes a pacients que han superat la malaltia i defuncions, i ha indicat que la pròxima actualització serà el dimarts 7 de desembre.

Sanitat ha tornat a actualitzar dades de coronavirus en dissabte, fet que no ocorria des de fa mesos.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.