CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 208 nous casos i cap mort

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 208 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.136 persones. Per províncies, 29 a Castelló (41.155 en total); 63 a Alacant (148.313 en total); i 116 a València, (206.667 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 123 persones ingressades: 22 a la província de Castelló, 7 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 73 a la província de València, 15 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 206 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.206 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.638 a Castelló, 148.617 a Alacant i 207.894 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

No s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.442: 805 a la província de Castelló, 2.841 en la d’Alacant i 3.796 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.955 casos actius, la qual cosa suposa un 0,48% del total de positius.

Vacunació

 

Un total de 2.092.408 persones compten ja amb una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. Amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) hi ha 1.155.825 persones. Per províncies: 141.656 a Castelló, 425.129 a Alacant i 589.040 a València.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig