8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 387 nous positius i 8 morts des del divendres

 

La incidència acumulada de la infecció per coronavirus en la Comunitat Valenciana a 14 dies s’ha situat en 29,84 casos per cada cent mil habitants. Per primera vegada en molts mesos l’IA s’acosta a 25, la qual cosa suposaria passar directament al grau de mínima alerta. L’IA a set dies se situava ahir en 13,39, menys de la meitat de l’índex a 14 dies.

A més, s’han notificat 387 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 392.632 persones. Per províncies, 33 a Castelló (40.602 en total); 193 a Alacant (147.145 en total); 161 a València, (204.883 en total); i el total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 460 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 395.235 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.143 a Castelló, 147.624 a Alacant i 206.412 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 56.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 159 persones ingressades: 25 a la província de Castelló, amb 2 pacients en UCI; 40 a la província d’Alacant, 10 d’ells en l’UCI; i 94 a la província de València, 25 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.407: 803 a la província de Castelló, 2.827 en la d’Alacant i 3.777 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.461 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.225.457 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 260.226 a Castelló, 813.106 a Alacant i 1.152.125 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 714.288 persones.

Estes bones dades no han impedit que la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, insistisca que “la millora del temps i l’ampliació d’horaris no han de suposar ni un minut de relaxament per a la ciutadania en la lluita contra el virus, no podem abaixar la guàrdia”, al mateix temps que demanava “prudència” per a poder mantindre una baixa incidència del virus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.