21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen augmentant els nous positius amb 1.834

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.834 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 413.276 persones.

Per províncies, 159 a Castelló (42.542 en total); 266 a Alacant (151.408 en total); i 1.409 a València (219.324 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 648 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 404.044 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.180 a Castelló, 150.337 a Alacant i 211.470 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 260 persones ingressades: 12 a la província de Castelló, 1 d’ells en UCI; 23 a la província d’Alacant, 2 d’ells en l’UCI; i 225 a la província de València, 26 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’ha registrat cap defunció, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.462: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 13.234 casos actius, la qual cosa suposa un 3,12% del total de positius.

Dels brots registrats, un té 10 o més casos associats:

• Biar: 21 casos. Origen social

Vacunació

Un total de 2.790.917 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.167.428 persones. Per províncies: 256.781 a Castelló, 779.225 a Alacant i 1.131.422 a València.

 

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.

Barcala desoïx les peticions de dimissió i promet mesures per les irregularitats en vivenda

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en Platja de Sant Joan. Ha assegurat que se centra en la gestió i en mesures 'contundents' per a evitar la impunitat.

Martínez Munuera dirigirà l’Atlètic-Barcelona de semifinals de Copa

Juan Martínez Munuera serà el col·legiat del dol d'anada de semifinals entre Atlètic i Barcelona en el Riyadh Air Metropolità. Li assistiran Guadalupe Porras i Miguel Martínez; Guillermo Conejero serà el quart àrbitre i a la sala VOR estaran Pablo González Fuertes i Juan Luis Pulido.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

El foc es va declarar en l'última planta d'un edifici del carrer Hospital i va obligar a desallotjar l'immoble. Les flames van afectar la cuina i el fum va inundar la vivenda.