17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: continuen augmentant els nous positius amb 1.834

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.834 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 413.276 persones.

Per províncies, 159 a Castelló (42.542 en total); 266 a Alacant (151.408 en total); i 1.409 a València (219.324 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 648 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 404.044 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.180 a Castelló, 150.337 a Alacant i 211.470 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 260 persones ingressades: 12 a la província de Castelló, 1 d’ells en UCI; 23 a la província d’Alacant, 2 d’ells en l’UCI; i 225 a la província de València, 26 d’ells en UCI.

D’altra banda, no s’ha registrat cap defunció, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.462: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 13.234 casos actius, la qual cosa suposa un 3,12% del total de positius.

Dels brots registrats, un té 10 o més casos associats:

• Biar: 21 casos. Origen social

Vacunació

Un total de 2.790.917 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana.

A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.167.428 persones. Per províncies: 256.781 a Castelló, 779.225 a Alacant i 1.131.422 a València.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.

Igualtat estudia si l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes és violència masclista

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha anunciat que recapta dades per a determinar si el doble crim de Xilxes és violència masclista. L'exmarit ha sigut detingut per infringir una orde d'allunyament de 300 metres vigent fins a 2027.

Avís taronja este dijous per ratxes de 100 km/h en el nord de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous l'avís taronja en el nord de Castelló per vent del nord-oest de fins a 100 km/h. Hi haurà avisos grocs a Alacant i València.

La Guàrdia Civil reclama les càmera de Xilxes per a contrastar la versió de l’exmarit

La Guàrdia Civil ha demanat a l'Ajuntament de Xilxes les gravacions que enfoquen la vivenda on van ser trobades una dona i la seua filla. Busca contrastar la versió de l'exmarit, detingut per infringir l'orde d'allunyament.

Pérez Llorca defén l’actuació del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha defés la resposta del Consell a les irregularitats en adjudicacions de vivendes a Alacant. PSPV i Compromís han demanat dimissions i eleccions.