CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: augmenten els brots i els nous positius amb 1.980

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.980 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 415.256 persones.

Per províncies, 222 a Castelló (42.764 en total); 380 a Alacant (151.788 en total); i 1.378 a València (220.702 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització no s’ha pogut actualitzar la xifra d’altes a causa d’un problema informàtic. D’esta manera, es manté el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana en 404.044 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.180 a Castelló, 150.337 a Alacant i 211.470 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 291 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 0 d’ells en UCI; 35 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 242 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.463: 808 a la província de Castelló, 2.849 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

Dels brots registrats, cinc té 10 o més casos associats:

• Jávea: 11 casos. Origen social
Xest: 11 casos. Origen laboral
Torreblanca: 19 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 13 casos. Origen social
Altea: 12 casos. Origen laboral

 

Vacunació

 

Un total de 2.799.014 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.220.247 persones. Per províncies: 263.607 a Castelló, 797.681 a Alacant i 1.158.959 a València.

Últimes notícies

Aliou Dieng confia a estar a l’altura del que li demana Corberán en el Valencia CF

El migcampista malià Aliou Dieng, fitxat pel Valencia CF fins a 2028, assegura que Carlos Corberán espera molt d’ell i que treballarà per estar a l’altura, amb humilitat i dedicació absoluta al futbol i a la seua família.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci i una ofrena floral

Alacant ha homenatjat Miguel Ángel Blanco, regidor del PP assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral en el Monument a la Pau. L’acte ha reunit autoritats municipals i familiars, que han reclamat mantindre viu el seu llegat i el record de l’esperit d’Ermua.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci 29 anys després del seu assassinat

Alacant ha homenatjat el regidor del PP a Ermua Miguel Ángel Blanco, assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral al Monument a la Pau.

George Korsantia reforça el joc interior del Lucentum Alicante per a la Primera FEB

El Lucentum Alicante ha incorporat l’ala-pívot internacional georgià George Korsantia, huité fitxatge per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Una dona gastava 11.000 euros amb una targeta bancària robada en comerços de la Vega Baja

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de gastar 11.000 euros amb una targeta bancària que no era seua en diversos comerços de la Vega Baja entre desembre de 2025 i març de 2026.

Detinguda una quarta persona per endur-se el bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una quarta persona per la sustracció d’un bebé de només set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.

Detinguda per gastar 11.000 euros amb una targeta robada en comerços de la Vega Baixa

Una dona ha sigut detinguda per presumptament estafar 11.000 euros amb la targeta bancària d’una dona de 78 anys en diversos comerços de la Vega Baixa entre desembre de 2025 i març de 2026.

Una quarta detenció per l’arreplegada il·legal del bebé que va donar positiu per cocaïna a Gandia

La Policia Nacional ha detingut a Gandia una jove de 17 anys, quarta implicada en l’arreplegada il·legal del bebé de set dies ingressat a l’Hospital Francesc de Borja després de donar positiu per cocaïna.