CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: augmenten els brots i els nous positius amb 1.980

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.980 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 415.256 persones.

Per províncies, 222 a Castelló (42.764 en total); 380 a Alacant (151.788 en total); i 1.378 a València (220.702 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització no s’ha pogut actualitzar la xifra d’altes a causa d’un problema informàtic. D’esta manera, es manté el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana en 404.044 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.180 a Castelló, 150.337 a Alacant i 211.470 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 291 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 0 d’ells en UCI; 35 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 242 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.463: 808 a la província de Castelló, 2.849 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

Dels brots registrats, cinc té 10 o més casos associats:

• Jávea: 11 casos. Origen social
Xest: 11 casos. Origen laboral
Torreblanca: 19 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 13 casos. Origen social
Altea: 12 casos. Origen laboral

 

Vacunació

 

Un total de 2.799.014 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.220.247 persones. Per províncies: 263.607 a Castelló, 797.681 a Alacant i 1.158.959 a València.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.