CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: augmenten els brots i els nous positius amb 1.980

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.980 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 415.256 persones.

Per províncies, 222 a Castelló (42.764 en total); 380 a Alacant (151.788 en total); i 1.378 a València (220.702 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització no s’ha pogut actualitzar la xifra d’altes a causa d’un problema informàtic. D’esta manera, es manté el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana en 404.044 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.180 a Castelló, 150.337 a Alacant i 211.470 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 291 persones ingressades: 14 a la província de Castelló, 0 d’ells en UCI; 35 a la província d’Alacant, 3 d’ells en l’UCI; i 242 a la província de València, 28 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.463: 808 a la província de Castelló, 2.849 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

Dels brots registrats, cinc té 10 o més casos associats:

• Jávea: 11 casos. Origen social
Xest: 11 casos. Origen laboral
Torreblanca: 19 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 13 casos. Origen social
Altea: 12 casos. Origen laboral

 

Vacunació

 

Un total de 2.799.014 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.220.247 persones. Per províncies: 263.607 a Castelló, 797.681 a Alacant i 1.158.959 a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La penúltima mascletà de les Falles 2026 combina efectes digitals i pólvora tradicional en un tret de cinc minuts amb 180 quilos de material i un final llarg i hermètic que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.