CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: 141 casos nous i 5 defuncions

La Comunitat Valenciana ha notificat 141 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 393.513 persones. Per províncies, 20 a Castelló (40.744 en total); 46 a Alacant (147.462 en total); i 75 a València, (205.305 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 113 persones ingressades: 15 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 33 a la província d’Alacant, 7 d’ells en l’UCI; i 65 a la província de València, 23 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 280 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.119 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.307 a Castelló, 147.926 a Alacant i 206.827 a València. El total d’altes no assignades ascendeix a 59.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.420: 803 a la província de Castelló, 2.830 en la d’Alacant i 3.787 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.446 casos actius, la qual cosa suposa un 0,36% del total de positius.

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.485.534 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 288.085 a Castelló, 911.111 a Alacant i 1.286.338 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 804.927 persones.
 

Últimes notícies

Javier Aguirre estrena càrrec amb la seua primera sessió a Paterna

Javier Aguirre ha dirigit la seua primera sessió al capdavant del Valencia a Paterna, on ha ajustat el pla de treball aprofitant l’aturada de Lliga. El tècnic mexicà serà presentat dilluns a Mestalla i debutarà el 11 d’octubre contra el Racing.

L’Alzheimer exigix un abordatge mèdic, jurídic i social que pose al centre el pacient

Experts reunits a València defenen que l’Alzheimer requerix una coordinació estreta entre salut, justícia i serveis socials per a protegir drets i autonomia dels pacients. Reclamen detecció precoç, suports jurídics adaptats i actuacions ràpides davant desaparicions.

Xoc polític a Alacant per la comissió de vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

El PSPV-PSOE d’Alacant acusa el govern del PP de bloquejar informació sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan, mentres el PP defensa la legalitat de tot el procés i retreu la gestió de la pandèmia a Ana Barceló.

Nova rebaixa de l’IBI a Alacant i polèmica pel rebuig d’una comissió sobre l’autobús

El Ple d’Alacant ha aprovat una nova rebaixa de l’IBI d’1,1 milions d’euros amb PP i Vox, mentres rebutja una comissió de seguiment sobre la qualitat del servei d’autobús urbà i la creació d’un ens metropolità.

Baeza reclama frenar les crítiques desmesurades a la independència judicial

El president del TSJCV, Manuel Baeza, reclama alts càrrecs i partits que eviten crítiques desmesurades que puguen erosionar la confiança en la Justícia. També destaca el nou protocol de crisi arran de la DANA i les 58 places judicials creades a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen el Mercat Central de València per un incendi al soterrani

El Mercat Central de València ha sigut desallotjat per complet després d’un incendi declarat al soterrani, que ha obligat a tallar l’avinguda de l’Oest al trànsit.

El tancament del Principal deixa València amb un sol teatre públic

Les associacions d’arts escèniques critiquen la gestió que ha abocat al tancament indefinit del Teatre Principal de València, que deixa la ciutat només amb el Rialto com a espai públic.

Gran desplegament per a buscar una dona major desapareguda a Andilla

Mitjans terrestres i aeris continuen la búsqueda d’una dona major desapareguda a Andilla des de dimecres, amb helicòpter, drons i unitats canines.