CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Augment desmesuradament els nous positius amb 1.587

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.587 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 411.442 persones.

 

Per províncies, 166 a Castelló (42.383 en total); 325 a Alacant (151.142 en total); i 1.096 a València (217.915 en total). El total de casos no assignats es redueix a 2, després de la reassignació d’un cas a la província de València.

Des de l’última actualització s’han registrat 439 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 403.396 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.158 a Castelló, 150.245 a Alacant i 210.936 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 243 persones ingressades: 10 a la província de Castelló, cap pacient en UCI; 21 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 212 a la província de València, 21 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.462: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 12.048 casos actius, la qual cosa suposa un 2,85% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social
Xirivella: 13 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.765.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.099.886 persones.

Per províncies: 247.505 a Castelló, 755.999 a Alacant i 1.096.382 a València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.