9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Augment desmesuradament els nous positius amb 1.587

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 1.587 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 411.442 persones.

 

Per províncies, 166 a Castelló (42.383 en total); 325 a Alacant (151.142 en total); i 1.096 a València (217.915 en total). El total de casos no assignats es redueix a 2, després de la reassignació d’un cas a la província de València.

Des de l’última actualització s’han registrat 439 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 403.396 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia.

 

Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.158 a Castelló, 150.245 a Alacant i 210.936 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 243 persones ingressades: 10 a la província de Castelló, cap pacient en UCI; 21 a la província d’Alacant, 4 d’ells en l’UCI; i 212 a la província de València, 21 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims 7 dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 7.462: 808 a la província de Castelló, 2.848 en la d’Alacant i 3.806 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 12.048 casos actius, la qual cosa suposa un 2,85% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

Castelló de la Plana: 10 casos. Origen social
Xirivella: 13 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 2.765.318 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.099.886 persones.

Per províncies: 247.505 a Castelló, 755.999 a Alacant i 1.096.382 a València.

 

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.