CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: una nova jornada amb més de 3.000 positius nous

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 3.159 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 442.980 persones.

Per províncies, 378 a Castelló (45.772 en total); 918 a Alacant (158.757 en total); i 1.863 a València (238.449 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 2.040 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 419.611 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 43.498 a Castelló, 152.682 a Alacant i 223.372 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 558 persones ingressades: 60 a la província de Castelló, 4 en UCI; 93 a la província d’Alacant, 12 d’ells en l’UCI; i 405 a la província de València, 57 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’han registrat dos defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.475: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.816 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 27.355 casos actius, la qual cosa suposa un 6,02% del total de positius.

Dels brots registrats, dos tenen 10 o més casos associats:

• Benagéber: 11 casos. Origen social
• Xiva: 10 casos. Origen social

Vacunació

 

Un total de 3.062.521 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.548.414 persones. Per províncies: 299.424 a Castelló, 917.219 a Alacant i 1.331.771 a València.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU