Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dijous, 1 de octubre, Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 3.715 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 778.607 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 547 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 31.973, 182 més que des de l’última actualització.

 

En l’última actualització, Madrid és, un dia més, la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, la capital del país ha notificat 1.206 nous contagis, una xifra molt per davall de la registrada la passada setmanes, amb més de mil contagis al dia. Li seguixen País Basc, amb 367 positius i Aragó amb 341.

 

Respecte a les morts, 172 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Andalusia, amb 77 defuncions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.