32.2 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Més de 2.200 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimarts, 9 de març, amb 2.289 casos nous de coronavirus en Espanya en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.164.983 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 543 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 71.727 des de l’última actualització.

 

Este dimartss, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 993. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 116 morts, a poca distància de la segona, Madrid, amb 101 víctimes del Covid-19.

Últimes notícies

Per a que comuniquem millor

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana parla sobre la forma correcta d'utilitzar 'per a que'

Pròrroga fins a cap d’any de reforços judicials en jutjats afectats per la DANA en la Comunitat Valenciana

Els reforços en els jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la DANA s'estenen fins a finals de 2025 per a afrontar la gestió judicial de la catàstrofe.

L’UME s’unix per a combatre l’incendi forestal a Ibi, Alacant

Nou mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, incloent-hi la Unitat Militar d'Emergències, estan treballant per a controlar l'incendi forestal en la zona rural d'Ibi, Alacant.

La Fundació Xirivella Soriano destaca el paper com a art essencial en la seua mostra ‘Una vida de paper’

La Fundació Xirivella Soriano de València presenta 'Una vida de paper', una exposició amb més de 60 obres que reivindica el paper com mig artístic rellevant des dels anys 50 fins hui.

Prorroguen fins a cap d’any els reforços judicials en jutjats afectats per la dana a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana estén fins a desembre els reforços en jutjats de Torrent, Requena i Catarroja afectats per la dana del 29 d'octubre, per a garantir la correcta gestió judicial de la catàstrofe.

El PSPV-PSOE denunciarà a Plans Massó per un article que vincula immigració amb delinqüència

El PSPV-PSOE anuncia una denúncia davant la Fiscalia contra la presidenta de Les Corts Valencianes, Plans Massó, per un article que relaciona migració amb delinqüència i deshumanitza a les persones migrants.

La Fundació Xirivella Soriano destaca el paper com a expressió artística amb exposició ‘Una vida de paper’

La Fundació Xirivella Soriano de València presenta 'Una vida de paper', una exposició amb més de 60 obres d'art sobre paper des dels anys 50 que reivindica este suport com mig artístic.

La Platja del Marenyet a Cullera reobri després de superar els nivells bacterians en l’aigua

La platja del Marenyet a Cullera torna a obrir-se al bany després que les últimes anàlisis confirmaren l'absència de bacteris perjudicials en l'aigua, després d'una suspensió temporal.