Tornen a pujar els contagis per coronavirus en Espanya: 149 en les últimes 24 hores

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els contagis per coronavirus en Espanya han tornat a pujar. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 1 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 149 nous casos de coronavirus, 50 més que ahir. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que ahir es comptabilitzaven 249.271 casos confirmats, hui este total puja fins als 249.659 contagis (en són 388 més). Este desajust es podria deure a […]

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han tornat a pujar. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 1 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 149 nous casos de coronavirus, 50 més que ahir. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que ahir es comptabilitzaven 249.271 casos confirmats, hui este total puja fins als 249.659 contagis (en són 388 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 19 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.363, huit més que en les últimes 24 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 40. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies també és Madrid, amb 7 morts.

Últimes notícies

Mor un camioner en caure el vehicle per un terraplè a l’AP-7 a Xeresa (València)

Un camioner de 44 anys ha mort després que el tràiler que conduïa caiguera per un terraplè de l’AP-7, al terme de Xeresa (València). Els bombers l’han excarcerat i el SAMU n’ha confirmat la mort.

Fátima Báñez viatja en un dels trens accidentats a Toledo

L'exministra es desplaçava a Sevilla per a participar en el Dia de l'Empresa i la família intenta conéixer el seu estat

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.

Felip VI expressa el seu suport després de l’accident ferroviari d’Urda

Felip VI ha lamentat l’accident de dos trens a Urda i ha expressat el condol i el seu suport. El rei ha retallat unes maniobres a Bétera per a seguir l’emergència.

Els reis, commoguts i preocupats per l’accident ferroviari d’Urda

Els reis han expressat la seua preocupació i tristesa pel xoc de dos trens a Urda, que ha deixat almenys 30 morts. També han enviat el condol a les famílies i el seu suport als equips d’emergència.

L’accident ferroviari suspén actes a València i Alacant

Diana Morant, Arcadi España i Luis Planas han anul·lat els actes previstos a València i Alacant després de l’accident de dos trens d’alta velocitat a Toledo.

Vito Quiles cancel·la l’acte de València després de l’accident de Toledo

Vito Quiles ha cancel·lat l’acte previst a València després de l’accident ferroviari d’Urda. Ha anunciat que comunicarà prompte una nova data.