Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 10 de març, que apunta que s’han diagnosticat 2.910 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.178.442 contagis.
D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 518 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 71.961 morts per coronavirus des de l’inici de la pandèmia.
Este dimecres, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.181. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 106 morts, a poca distància de la segona, Madrid, amb 99 víctimes de la pandèmia.