Més de 3.000 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 17 de març, que apunta que s’han diagnosticat 3.064 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.206.116 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 405 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 72.793 morts per Covid-19 des de l’inici de la pandèmia, 228 més que ahir.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes hores, amb un total de 1.310. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia, amb 84 morts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles