17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

El coronavirus registra més de 6.500 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimecres, 23 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 6.891 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.842.289 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 648 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.698 morts per coronavirus, 172 més que ahir.

 

Este divendres, Madrid s’ha convertit per segon dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 2.057 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 96 morts.

Últimes notícies

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.

Detingut un jove després d’irrompre amb altres dos en una vivenda de València mentres el seu habitant dormia

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 24 anys per un robatori amb força a casa habitada i lesions comés al costat d'altres dos mentres l'habitant dormia. L'arrestat ha ingressat a la presó i la investigació continua oberta.