El coronavirus registra més de 6.500 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dimecres, 23 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 6.891 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.842.289 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 648 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.698 morts per coronavirus, 172 més que ahir.

 

Este divendres, Madrid s’ha convertit per segon dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 2.057 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 96 morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El València lliga el futur de David Otorbi, extrem del filial

El València ha renovat el contracte de David Otorbi, extrem de 18 anys del filial, que va debutar amb el primer equip amb només 16 anys i és internacional sub-18 amb Espanya.

Conviure Russafa rebutja la ZAS i reivindica el model de consens en el barri

La plataforma Conviure Russafa rebutja la futura declaració de Zona Acústicament Saturada en el barri i defén el model de consens aconseguit entre veïns i hostalers com a via per a compatibilitzar descans i activitat econòmica.

La reclamació patrimonial per la dana queda bloquejada a l’espera de la causa penal

La reclamació patrimonial de 58 milions d'euros per la dana en lHorta Sud està pràcticament paralitzada fins que el jutjat de Catarroja concloga la instrucció penal sobre la gestió de l'emergència.

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.