16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Pugen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Este dijous, 29 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ens porta males notícies, ja que el número de contagiats per coronavirus ha augmentat en les últimes 24 hores.

 

Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 9.395 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 1.160.083.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 790 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 35.639, 173 més que des de l’última actualització.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, la capital d’Espanya ha notificat 1.809 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Catalunya, amb 1.707 positius i Aragó amb 1.121.

 

Respecte a les morts, 161 corresponen a Madrid, molt prop d’Andalusia, que acumula 137 defuncions. Castella i Lleó, per la seua part, notifica 132.

Últimes notícies

Ivace+i destina 14,7 milions a 22 projectes d’investigació d’alt impacte

La Conselleria d'Indústria ha aprovat 14,7 milions per a 22 projectes estratègics de Ivace+i Innovació 2025 amb 65 entitats i majoria de pimes. Les iniciatives abasten aigua, microplàstics, CO₂, logística, bateries i salut, amb cofinançament europeu del 60%.

Rioja avisa: el València anirà a guanyar al Atleti malgrat la dificultat del Metropolità

Luis Rioja afirma que el València anirà al Metropolità per la victòria malgrat l'exigència del camp. Valora la ratxa de resultats, però no es conforma.

Hostalers de la Tinença defenen l’aparcament al costat de l’embassament enfront de la crítica ecologista

Hostalers de la Tinença defenen l'aparcament al costat de l'embassament d'Ulldecona com a 'revulsiu' per a l'economia i la fixació de població. Ecologistes ho rebutgen per situar-se en sòl protegit i alerten d'un 'macropàrquing' i obres 'lesives'.

Cels buidats i lleuger descens de temperatures en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb pocs núvols i sense fenòmens adversos; mínimes i màximes baixaran de manera general. Núvols alts al final del dia i boires matinals a l'interior.

El silenci de l’ànima explora les seqüeles emocionals del suïcidi juvenil

El curtmetratge El silenci de l'ànima, en postproducció, aborda el suïcidi juvenil vinculat a l'assetjament escolar des de l'impacte en familiars, amistats i l'àmbit escolar. El projecte combina assessorament psicològic, repartiment jove i un pla d'estrena que passa per festivals, plataformes i centres educatius.

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.